Marketing Report
Mattie Valk en Marieke Elsinga verlengen contract bij Qmusic

Mattie Valk en Marieke Elsinga verlengen contract bij Qmusic

Mattie Valk en Marieke Elsinga hebben hun contract meerjarig verlengd bij Qmusic (DPG Media). Voor hoeveel jaar het contract verlengd is, heeft DPG Media niet bekendgemaakt.

Maandag 28 augustus 2023 begint het duo aan hun zesde seizoen van de ochtendshow bij Qmusic. Mattie Valk, dj bij Qmusic: "Vijf jaar is voorbijgevlogen! We hebben veel overeenkomsten en ook minstens zoveel verschillen. We zijn allebei bij ooit Qmusic begonnen en lachen ontzettend met elkaar, maar denken over sommige dingen heel verschillend. Ik denk dat dat onze kracht is. "

Marieke Elsinga: "Dat de klik er vanaf het begin was, was duidelijk, maar je moet ook groeien in wat je doet op de radio. Vijf jaar later heb ik het gevoel dat we allebei en samen heel erg gegroeid zijn. En de klik is er nog steeds. Dus dit gaan we met veel plezier nog jaren doen!"

Dropping

De ochtendshow bij Qmusic trapt zijn zesde seizoen af met de Dropping. Mattie Valk en Marieke Elsinga worden om 06:00 uur afzonderlijk van elkaar ergens in Nederland gedropt. Ze weten allebei niet waar ze zijn, maar moeten wel zo snel mogelijk terug zien te komen in de studio, zonder navigatie of geld, maar mét de hulp van luisteraars. De vraag is wie als eerste bij Qmusic in Amsterdam De Omval/Overamstel aankomt.

Ochtendshow

In september 2018 begonnen Mattie en Marieke met de ochtendshow op Qmusic. Het programma heeft zich in de jaren daarop ontwikkeld tot de best beluisterde ochtendshow van Nederland. Ze vermaken de luisteraars dagelijks met herkenbare situaties uit hun levens en spraakmakende content. Ook zijn nieuwslezer Anne-Marie Rozing, Joe Stam (Stagiair van de Show) en Tom de Graaf (van de Intercom) elke ochtend te horen. Daarnaast zijn er terugkerende programma-onderdelen zoals Ja of Nee, the Big Five, Het Verjaardagsrad en Vier op een Rij.

www.qmusic.nl

www.dpgmedia.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

[Onderzoek] DPG Media/Mindshare: optimale contactfrequentie voor radiocommercials 3 tot 6 keer

16-02-2024 | 00:40:00
Een contactfrequentie van 3 tot 6 keer is optimaal voor het realiseren van impact op herkenning. Dit blijkt uit een door Mindshare (GroupM/WPP) uitgevoerd onderzoek in opdracht van DPG Media Radio onder 2.2327 respondenten van 20 tot 54 jaar

VCR benoemt Robert Bernink tot voorzitter

19-01-2024 | 23:43:00
Robert Bernink, algemeen directeur radio van DPG Media, is benoemd tot de voorzitter van de Vereniging Commerciële Radio (VCR). Hij volgt hiermee per direct Paul Römer op, die per 1 mei 2024 vertrekt als Managing Director radio & tv bij Talpa Network

Radio50 2024 opnieuw aangevoerd door Dave Minneboo

08-12-2023 | 10:13:00
Dave Minneboo is ook in de Radio50 van 2024 het meest invloedrijk in de radiowereld. Op 1 juli 2022 maakte hij de overstap naar Talpa Network vanuit Qmusic, waar hij radiodirecteur was

[Vacatures] DPG Media zoekt Accountmanager Direct Clients - Qmusic

06-11-2023 | 12:28:00
DPG Media is per direct op zoek naar Accountmanager Direct Clients - Qmusic

[Vacatures] Qmusic zoekt een Producer Mattie & Marieke

21-09-2023 | 11:00:00
Qmusic is per direct op zoek naar een Producer Mattie & Marieke 
 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.