Media Reverse onwikkelt cashback en credit-campagne Canon

Media Reverse onwikkelt cashback en credit-campagne Canon

Media Reverse heeft voor Canon een campagne ontwikkeld, gericht op het stimuleren van aankopen en deelname aan een cashback-actie. De campagne biedt diverse productbundels aan voor verschillende doelgroepen, waaronder professionele fotografen, amateurfotografen, sportfotografen en vloggers.

Via social media worden specifieke doelgroepselecties benaderd. Daarnaast is, in samenwerking met Digital Audience, een merk- en doelgroepanalyse uitgevoerd, wat heeft geleid tot gerichte doelgroepstrategieën.

Credits:

Media Reverse: Jochem Douqué & Femke van den Boomen | Canon: Mireille Brink (Marketing) & Sandra van Wingerden (Grafisch ontwerp)

www.mediareverse.nl

www.canon.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

[Media Reverse] De voordelen van een multi DSP-strategie

24-06-2024 | 16:19:00
In deze blog gaan we dieper in op de systemen die nodig zijn om advertenties in te kopen en waarom wij gebruik maken van meerdere van deze systemen.

[Vacatures] Media Reverse zoekt een Media Consultant

13-06-2024 | 13:09:00
Media Reverse is per direct op zoek naar Media Consultant - Hilversum

[Marketing Report Radio] Hella de Weger (a.s.r.) en Sjors Kroon (Media Reverse): Investeren in één merk is de sleutel tot succes

28-05-2024 | 09:18:00
We spreken Sjors Kroon en Hella de Weger over hun succesvolle strategie voor merkontwikkeling en groei binnen a.s.r.

[Interview] Sjors Kroon over Media Reverse, boutique mediabureau

12-02-2024 | 15:39:00
Sjors Kroon is oprichter en eigenaar van mediabureau Media Reverse. We spreken hem over zijn bureau en de ontwikkelingen in de branch

[Column] Sjors Kroon (Media Reverse): Een frisse start!

15-01-2024 | 11:01:00
Met gepaste trots kijken we terug op een bruisend 2023. Samen met onze klanten hebben we slimme, sterke en mooie campagnes opgezet. We kunnen daar echt van genieten.
 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.