Marketing Report
Media.Monks lanceert AI-oplossing, Monks.Flow nieuws

Media.Monks lanceert AI-oplossing, Monks.Flow

Media.Monks, het operationele merk van S4Capital, een bedrijf voor digitale, data-gestuurde reclame- en marketingdiensten, heeft Monks.Flow gelanceerd, een door AI gecentreerde professionele managed service.

Tijdens CES 2024 gelanceerd, zal Monks.Flow stroomlijnen hoe mensen en machines samenwerken. Monks.Flow biedt intelligente oplossingen voor marketingactiviteiten vol met vooraf geteste pipelines die processen automatiseren en talent dat is opgeleid in AI, de nieuwste AI-tools, bedrijfssoftware en microservices verbindt in efficiënte, geautomatiseerde workflows.

Volgens het rapport van Forrester, Voorspellingen 2024: Kunstmatige intelligentie, zei 84 procent van de AI-besluitvormers dat hun leidinggevenden klaar zijn om genAI te adopteren, en zal 60 procent van de werknemers hun eigen AI gebruiken om hun taken uit te voeren.

Monks.Flow is een exclusieve suite voor kunstmatige intelligentie voor marketeers. De platformonafhankelijke omgeving is ontworpen om te werken met de bestaande technologiestapel van een organisatie en is gebouwd rond de unieke behoeften van het bedrijf. Marketeers kunnen de volgende voordelen behalen voor hun bedrijf:

  • Kostendaling - Maak marketingworkflows efficiënter, effectiever en op ervaring gericht met synthetische media die de hoeveelheid maximaliseert en de kosten beheert.
  • Integreren - Doorbreek de organisatiesilo's door tools, mensen en processen met elkaar te verbinden en te automatiseren. Bedrijfsinformatie opbouwen - Neem weloverwogen beslissingen via live gegevensstromen, zodat u zich kunt aanpassen aan veranderingen in technologie, cultuur en de behoeften van het publiek.
  • Impact maximaliseren - Bereik nieuwe doelgroepen, behaal zakelijke resultaten en stimuleer nieuwe groei.

Als adviserende AI-partner helpt Media.Monks merken om voorop te lopen in de nieuwe economie en AI-gedreven te worden door op maat gemaakte oplossingen te implementeren.

Zonder belemmerd te worden door traditionele agentschapsilo's, heeft het interne team van Media.Monks van datawetenschappers, machine learning-ingenieurs en creatieven diepgaande ervaring in AI- en ML-technologie en hebben ze consequent pleitbezorger geweest voor de integratie en toepassing ervan om het nieuwe commerciële model voor de marketing- en reclame-industrie te pionieren. Media.Monks bundelt bewezen workflows en integratiekennis om tegemoet te komen aan de meest dringende commerciële behoeften van merken. 

www.mediamonks.com

Lees ook:

Media.Monks lanceert The Creators Club

23-01-2024 | 13:19:00
Het bureau opent de deuren van haar studio’s in Amsterdam, en biedt creators services aan zoals ruimtes voor evenementen, een plek om te experimenteren

Susanne Meier Managing Director Rōnin

03-01-2024 | 09:52:53
Samen met medeoprichters Toby Mok en Yordy van der Werff heeft Susanne Meier nu de dagelijkse leiding over het bureau

Funda kiest Media.Monks voor aangescherpte merkidentiteit

19-12-2023 | 15:28:14
Funda wil, door samen te werken met Media.Monks, een sterke merkidentiteit ontwikkelen die zowel online als offline goed te gebruiken is

Rian Verhagen en Michelle Tan lanceren cx-startup 10Nineteen

28-11-2023 | 07:41:00
10Nineteen wil merken voor hun customer experiences minder afhankelijk maken van externe consultants en agencies

MediaMonks uitgeroepen tot Adweeks AI-agency van het jaar

17-11-2023 | 10:56:00
MediaMonks, actief in digitale marketing- en advertentiediensten, is uitgeroepen tot AI-agency van het jaar door Adweek.

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.