![Na NU.nl kiest Maarten Hafkamp het ruime sop van de freelance markt](images/2023/Q3/Maarten_Hafkamp_Marketing_Report.jpg)
Na NU.nl kiest Maarten Hafkamp het ruime sop van de freelance markt
Maarten Hafkamp heeft bekend gemaakt per 1 augustus 2023 te stoppen de nieuwssite NU.nl. Hij was daar door DPG Media op 1 februari 2022 aangesteld als mediajournalist, nadat hij ruim 8 jaar voor de Sijthoff Media-uitgave Adformatie had gewerkt.
Maarten Hafkamp zegt in een LinkedIn-post onder meer te gaan werken aan een scenario-opdracht. Zijn artikelen over media zullen opnieuw te lezen zijn bij de Sijthoff Media-uitgave. In een verder verleden werkte hij voor het blad Reclameweek (thans Fonk Magazine).
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
![](/assets/images/banner-CMTA.png)
Lees ook:
[Podcast] Brandkast! Maarten Weck (Wildbrain CPLG): Kansen van licensing
In deze aflevering van Brandkast! spreekt host Roger Verdurmen met Maarten Weck, Executive Vice President Global Partnerships en Licensing van Wildbrain
[Case] DPG Media ontwikkelt branded content-campagne van WELEDA
In een wereld waar elk merk beweert duurzaam te zijn, staat WELEDA voor de uitdaging om op te vallen en haar publiek te overtuigen
[Vacatures] DPG Media zoekt een Contentcoördinator voor Ariadne at Home (6 maanden)
DPG Media is per direct op zoek naar een Contentcoördinator voor Ariadne at Home (6 maanden) - Amsterdam
DPG Media vraagt vergunning aan bij ACM voor overname RTL Nederland
DPG Media heeft een vergunningsaanvraag ingediend bij de ACM voor de overname van RTL Nederland. De ACM besloot dat een vergunningsaanvraag noodzakelijk is omdat op basis van de melding de overname een mogelijk negatieve invloed heeft op de concurrentie.
[Grow by DPG Media] Wat je moet weten over het meten van aandacht
Of je nu aan klant- of bureauzijde zit, waarschijnlijk heb je de laatste tijd op branche-evenementen of in de vakpers veel gehoord over de Attention Economy en het meten van aandacht.