Marketing Report
Natwerk is twee creative directors rijker nieuws

Natwerk is twee creative directors rijker

Robbin de Waij en Pim Smeets waren reeds werkzaam als creatief bij het niet normaal effectieve bureau, maar hebben nu een promotie gemaakt. Onder het bewind van dit creatieve duo is er reeds een aantal pitches gewonnen en flink wat mooie projecten op poten gezet.

De twee zijn al een aantal jaar werkzaam in de reclamewereld en hebben veel ervaring opgedaan bij verscheidene bureaus. De promotie komt dan ook niet als een verrassing.

Zowel Robbin als Pim zal zich de komende tijd bezighouden met het begeleiden en ondersteunen van de creatieven binnen het team waarin zij zich bewegen. Daarnaast vervullen zij eveneens een uitvoerende taak voor de klanten van Natwerk. Ze maken niet alleen spraakmakend werk door opmerkelijke concepten te bedenken, maar implementeren ook slimme, effectieve toepassingen. Ze hebben een eclectische samenwerking waarbij ze beiden fungeren als art director en copywriter. Er is geen individuele taakverdeling, waardoor zij een sterk duo vormen.

Jon Thissen, algemeen directeur van Natwerk: “De promotie van Robbin en Pim past binnen ons beleid en geheel volgens de filosofie van Ajax waarbij wij talent een kans geven en vervolgens groot maken. Wat mij betreft zijn ze zelfs een van de beste creatieven met wie ik in mijn carrière heb samengewerkt.”

Natwerk is een niet normaal effectief reclamebureau dat marktstrategieën levert en door vertaalt naar spraakmakende oplossingen. Wij beïnvloeden daarmee de kern van het probleem. Op basis van een gerichte oplossing voor dat probleem, bieden we een oplossing waar de doelgroep niet over uitgepraat raakt. Niet normaal zijn, daar zetten we mensen die normaal uit staan voor reclame weer mee aan. Denk aan producten, activaties, slimme tools en communicatieconcepten waar de consument wél op zit te wachten. Niet normaal effectief noemen we dat, op zowel brand- als salesniveau.

www.natwerk.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief