Natwerk ontwikkelt Budget Mobiel-campagne met echte klanten

Natwerk ontwikkelt Budget Mobiel-campagne met echte klanten

Natwerk heeft een campagne voor Budget Mobiel ontwikkeld met echte klanten. Kimberley, Richard, Miranda, Lorenzo, Cathrina, Jedidja, Cari, Joël, Petula, Arie, Hishaam én Els zijn daarin te zien.

Budget Mobiel (van Budget Thuis) is heeft zijn merkpositionering opnieuw bepaald in een traject met Natwerk. Centraal in de  positionering staat ook de betrouwbaarheid en eerlijkheid van het merk. Daarbij wordt de slogan Bewust Budget Mobiel gelanceerd.

Ella Tupan, Marketing & Communicatie Manager van Budget Thuis: “Ons merk heeft altijd gestaan voor betaalbaarheid, eenvoud en gemak. In een drukke, homogene markt zochten we naar een extra gelaagdheid om ons te onderscheiden. Met deze nieuwe campagne laten we zien dat Budget Mobiel de beste keuze is voor de portemonnee, zonder dat de klant hoeft in te leveren op kwaliteit. Aanbieders in onze markt proberen op allerlei manieren te claimen dat ze de beste deal hebben. Maar wie kan dat beter vertellen dan échte mensen en échte klanten? Om de beste deal voor iedereen waar te maken, zetten wij ons marketingbudget ook zo efficiënt mogelijk in. Geen dure acteurs, geen beroemdheden, maar échte klanten met hun échte redenen om voor ons merk te kiezen.”

Robbin de Waij, Creative Director Natwerk: "Met een enorm klantenbestand heeft Budget Mobiel een heleboel tevreden reviews om te delen. Door het delen van deze ervaringen weet straks heel Nederland waarom je bewust voor Budget Mobiel kiest."

Klanten Richard en Miranda zijn straks te zien op tv, radio en (D)OOH. De 10 andere klanten komen in andere media aan het woord. Naast traditionele media zullen er activaties en partnerships worden ingezet om het nieuwe merk verder tot leven te brengen. Zo staat er voor het komende jaar een gelaagd campagneplan klaar.

Bij de hernieuwde positionering hoort ook een ander design en fotografie. Daarnaast ontwikkelde Natwerk in samenwerking met MacLoud de sonic branding. Budget Mobiel is onderdeel van Budget Thuis, samen met Budget Energie en Budget Alles-in-1. In de huidige campagne staat Budget Mobiel in de spotlight, maar ook voor de andere productlabels staan de plannen klaar.

Credits:

Merk: Budget Mobiel | Bureau: Natwerk | Productie: UHU | Regie: Bram Schilling | Muziek: MacLoud

www.natwerk.nl

www.budgetmobiel.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Natwerk en ARTIS introduceren het Weetjes Kleedje

11-07-2024 | 14:41:00
In samenwerking met Natwerk lanceert ARTIS een campagne die alle Amsterdammers uitnodigt om te ontdekken dat ARTIS leeft tijdens de Zoomeravonden

Natwerk en Zilveren Kruis promoten zonbescherming op terrassen

24-06-2024 | 10:12:28
Zilveren Kruis en Natwerk werken samen aan een campagne om het belang van zonbescherming en het voorkomen van huidkanker te benadrukken.

[Marketing Report Cannes 2024] Reinier Steures (Natwerk): We strijden samen met Zilveren Kruis tegen huidkanker

20-06-2024 | 10:52:00
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report.

Natwerk lanceert campagne voor Bitonic

17-06-2024 | 09:19:00
In de  campagne zien we bitcoin-investeerders die dankzij de app helemaal niet met bitcoin bezig zijn.

[Vacatures] UNLIKE zoekt een Projectmanager

10-06-2024 | 16:22:00
UNLIKE is per direct op zoek naar Projectmanager
 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.