Nederlands Film Festival biedt rode loper premières aan

Nederlands Film Festival biedt rode loper premières aan

Aankomend festival biedt de filmfestivalbezoeker de kans om de premières van de Nederlandse speelfilm Beraber en documentaire The President's Daughter & the Richest Freeborn Lady bij te wonen. De rode lopers worden uitgerold in Stadsschouwburg Utrecht en Kinepolis Jaarbeurs, zodat gasten samen met acteurs, filmmakers en genodigden de eerste vertoning kunnen beleven. Voor deze premières zijn beperkt kaarten in de verkoop. Andere premières met rode loper tijdens het Nederlands Film Festival zijn de series Bodem en Santos en de film Crossing

Hiernaast toont het NFF een uitgebreid filmaanbod waaronder premières, voorzien van een inleiding of nagesprek, waardoor bezoekers de kans hebben de filmmakers te ontmoeten en vragen te stellen. Eerder kondigde het festival de openingsfilm Sweet Dreams en slotfilm Zomervacht aan.

Rode loper premières

Santos – zaterdag 23 september – Kinepolis Jaarbeurs 
In dit moderne liefdesverhaal krijgt een Rotterdams liefdeskoppel te maken met conflicterende invloeden van buitenaf. Terwijl ze beiden hun dromen najagen komen ze klem te zitten tussen hun eigen amibities en criminele vrienden en familie.
Regie: Giancarlo Sánchez en Ivan Barbosa, scenario: Chris Westendorp en Ashar Medina, productie: Topkapi Series, distributie: BNNVARA  

Beraber – zondag 24 september - Kinepolis Jaarbeurs  
Beraber vertelt het verhaal van de 14-jarige Zeki. Nadat zijn vader besluit om van Rotterdam naar een luxe gated community in Istanboel te verhuizen, raakt Zeki bevriend met een groep straatjongeren. Acteurs o.a. Alihan Sahin, Hayat van Eck, Sinan Eroglu.
Regie en scenario: Mete Gümürhan, productiebedrijf: Circe Film, Kaap Holland Films, distributie: Gusto Entertainment    

The President's Daughter & the Richest Freeborn Lady – zondag 24 september - Stadsschouwburg Utrecht 
Inspirerend portret van de Surinaamse schrijver Cynthia McLeod (1936) die, middels een intensief restauratieproject van het Elisabeth Samson Huis in Paramaribo, de slavernijgeschiedenis blijvend onder de aandacht wil brengen. Het is een traject vol hoogte- en dieptepunten.
Regie en scenario: Mildred Roethof, productie: CQ Film, distributie: Mokum Filmdistributie

Bodem – zondag 24 september - Stadsschouwburg Utrecht 
Dramaserie vol rauwe en komische inkijkjes in het vrijgezelle en destructieve leven van Cat (Eva Crutzen). Deze dertiger probeert zich staande te houden in een wereld die doordendert terwijl de hare met een klap tot stilstand kwam.
Regie en scenario: Eva Crutzen, productie: Topkapi Series, distributie: BNNVARA

Crossing – maandag 25 september - Stadsschouwburg Utrecht
Dit indringende, realistische mozaïekdrama verweeft universele gevoelens van liefde, angst, hoop en verlies van diverse personages tijdens een even gespannen als dramatische overtocht van twee uur tussen Marokko en Spanje. Met onder meer Hadewych Minis en Gijs Naber.
Regie en scenario: Jacqueline van Vugt, productie: Revolver Amsterdam, distributie: Gusto Entertainment   

www.filmfestival.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Springbok: Time to Make Sense 2024, Biesbosch. Een verslag

20-09-2024 | 13:36:00
Een jaar nadat de dierentuin van Antwerpen host was van Springbok's Time to Make Sense Summit, is het dit jaar de beurt aan de Biesbosch. Eens per jaar organiseert Springbok een inspiratie event voor klanten en medewerkers en dat doet Spingbok zo zuiver mogelijk. Dat betekent: 100% inspiratie en 0% promotie.

[Marketing Report Radio] Christiaan van Dijk over Global en Hillenaar, Talpa en de WK-rechten

20-09-2024 | 12:48:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken Peter Wybenga en Bas Vlugt hem over de overname van Hillenaar door Global

Programma ADNIGHT 2024 is rond

20-09-2024 | 12:20:46
Zoals ieder jaar is er een uitgebreid bureauprogramma met talks en activiteiten door de hele stad.

Hart Voor De Zaak en Matchis werven stamceldonoren in actieweek

19-09-2024 | 16:11:00
Het campagneconcept van de leadcampagne op social media kent meerdere fasen: het straatinterview, een oproep van de interviewer, stand-upcomedian Kor Hoebe

[Content Marketing Awards 2024] DPG Media: Dé Winterfair van Margriet en Libelle

13-09-2024 | 08:00:00
De twee grootste vrouwenmediamerken, Margriet en Libelle, hebben de handen ineen geslagen: voor het eerst in de twintigjarige geschiedenis kreeg dé Winterfair, het grootste indoor-winterevenement van Nederland, een dubbele afzender.

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.