Nestlé Nederland verlengt contract met UM/Thrive

Nestlé Nederland en UM/Thrive hebben hun samenwerking verlengd met 2,5 jaar tot eind 2023. De samenwerking betreft de volledige crossmediale strategie (offline en online) en de implementatie ervan. De huidige samenwerking ging in 2018 van start.

Esther Bosman, Manager Corporate Marketing & Communications, en Bas Hawinkels, Corporate Media Manager: “We hebben de afgelopen jaren Thrive goed leren kennen en goed geleerd hoe we van beide kanten het beste werk kunnen maken. Naast de inhoud is het ook gewoon heel fijn werken met de mensen van Thrive. Het is daarom alleen maar passend dat we die samenwerking verder doorzetten de aankomende paar jaar. Voor Nestlé is het een markt die sterk in beweging is, zowel de consument, het veranderende medialandschap als ook externe factoren zoals het coronavirus. Qua resultaat zijn onze merken sterk overeind gebleven de afgelopen periode: zowel als merk als ook in business en Thrive heeft ons daar goed in bijgestaan. Thrive heeft zich laten zien als een sterke, strategische partner en heeft flexibiliteit getoond door mee te gaan in onze digitale transformatie. We zien uit naar de aankomende paar crossmediale jaren.”

Carolien van ‘t Hek, CEO van UM Nederland: “De samenwerking met Nestlé heeft ons als bureau ook veel gebracht in de afgelopen jaren. We hebben een sterke match qua mentaliteit met Nestlé en door onze geïntegreerde manier van werken hebben we met elkaar grote stappen kunnen zetten met hele mooie business resultaten. Niet alleen op basis van media inzet maar vanuit een brede marketing en communicatie aanpak, in het Now & Next.”

Nestlé heeft onder meer de merken KitKat, Starbucks @home, Purina, Garden Goumet en Nespresso in het portfolio.

www.nestle.nl
www.um.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding

03-10-2025 | 11:27:00
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.

Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers

03-10-2025 | 11:10:58
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein

MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug

03-10-2025 | 10:21:00
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.

[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation

03-10-2025 | 09:47:00
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch

[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant

03-10-2025 | 09:12:00
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen  •  32-40 uur
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.