Nieuws

29-03-2018 19:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 552619 | Tags:

Fama Volat helpt Plastic Soup Foundation met campagne
17-09-2021 | 14:28:12
Fama Volat gaat aan de slag voor Plastic Soup Foundation. Het pr- en communicatiebureau dat werkt voor partijen als ABN Amro, Bavaria en Engie doet enkele keren per jaar kosteloze projecten voor goede doelenorganisaties


Bruut Amsterdam en DPG Media maken samen 360º-campagne voor Donald Duck App
17-09-2021 | 13:33:00
In opdracht van uitgever DPG Media produceerde Bruut Amsterdam de campagne voor de lancering van de Donald Duck-app. Bruut Amsterdam verzorgde een geïntegreerde productie een televisiecommercial, een radiocommercial, verschillende social video’s, fotografie en (digital) out of home


MIX en Elevator verzorgen duurzaamheidscampagne Boels Rental
17-09-2021 | 13:12:36
Het Nederlandse verhuurbedrijf Boels Rental heeft  de campagne Oranje is het nieuwe groen. De campagne presenteert Boels als duurzaamheidspartner van hun klant. MIX (Creatie) en Elevator (Growth Marketing) ontwikkelden in samenwerking de campagne


S4Capital neemt Zemoga over
17-09-2021 | 12:06:31
S4Capital het digitale reclame- en marketingservicesbedrijf, kondigt aan dat het Colombiaanse product designbedrijf Zemoga overneemt. Zemoga zal bij  Media.Monks worden ondergebracht. Hoeveel voor de overname wordt betaald, is niet bekend gemaakt


Blauw Gras social content bureau KWF Kankerbestrijding
17-09-2021 | 06:45:00
Social content bureau Blauw Gras neemt voortaan de social strategie en -campagnes van KWF op zich. Blauw Gras gaat helpen het merk online beter op de kaart te zetten


Vertigo 6 Cross Media Bureau van het Jaar 2021
16-09-2021 | 19:26:00
Vertigo 6 werd tijdens het Cross Media Diner op 14 september uitgeroepen tot Cross Media Bureau van het jaar 2021.


Brenda Smith Cross Media Vrouw van het Jaar 2021
16-09-2021 | 15:46:00
Brenda Smith, Director Marketing & Customer Experience bij A.S. Watson, het moederbedrijf van onder meer Kruidvat, werd tijdens het Cross Media Diner op 14 september uitgeroepen tot Cross Media Vrouw van het jaar 2021


Coca-Cola-fabriek behaalt certificaat voor duurzaam waterbeheer
16-09-2021 | 13:29:00
De Coca-Cola-fabriek in Dongen (Noord-Brabant) heeft het platina certificaat voor duurzaam watermanagement behaald van de wereldwijde Alliance for Water Stewardship (AWS)


Grolsch verpakt sixpacks in karton
16-09-2021 | 10:18:56
Koninklijke Grolsch introduceert de kartonnen TopClip als verpakking voor de sixpacks blikjes bier. De nieuwe verpakking is 100 procent plasticvrij


Introductiecampagne PlusDental via Stroom
15-09-2021 | 17:24:00
Vanaf half september 2021 betreedt PlusDental met een grootschalige mediacampagne de Nederlandse markt. Mediabureau Stroom is verantwoordelijk voor de mediastrategie, planning en offline inkoop. De brand awareness-campagne gaat van start op alle grote televisiezenders


LVB breidt team uit met vijf medewerkers
15-09-2021 | 17:02:00
In de afgelopen periode zijn vijf mensen in dienst genomen door LVB. Tessa van de Peut, Jeanette van Laar, Carolien Smit, Nena Urbach en Rozemarijn Bruinink zijn gestart binnen verschillende teams van het Amersfoortse bureau


[Dokter Data] Kansen en uitdagingen voor accountantskantoren
15-09-2021 | 09:40:15
Dokter Data van 4orange duikt elke maand in de wereld van data en gegevensonderzoek. Hij gaat nu in op de kansen en uitdagingen voor de grootste accountancykantoren, waaronder de grote vier Deloitte, PWC, EY en KPMG, en de middelgrote kantoren daar net onder, zoals Baker Tilly en BDO


MPG.Group gaat verder als MMMatter
14-09-2021 | 10:00:00
Het netwerk van creatieve en strategische contentbureaus MPG.Group gaat verder onder de naam MMMatter. Het netwerk bestaat nu uit MPG Nederland, MPG.Concepts in New York, SOCIAL.INC, The Social Club en het Belgische Gicom


Edward Knol van Born05 naar Candid
14-09-2021 | 09:05:39
Edward Knol is per 13 september benoemd tot nieuwe Chief Operating Officer (COO) van Candid en zal toetreden tot het directieteam van Candid. In die functie zal hij zich richten op de verdere ontwikkeling van de bureaus


BK start campagne merkidentiteit Gemaakt voor het Leven
13-09-2021 | 11:08:32
Op dinsdag 14 september start BK met een grootschalige campagne om de merkidentiteit Gemaakt voor het Leven te presenteren aan het publiek, met onder andere een speciale website, online video’s, aangepast verpakkingsdesign, pr en een influencercampagne


Elise Schaap gezicht van HAK in meerjarige samenwerking
13-09-2021 | 09:34:17
Elise Schaap is de komende jaren het gezicht van groentefabrikant HAK, nadat eerder Martine Bijl en Herman den Blijker te zien waren in de reclames


Blammo, Logitech G en Blue Microphones presentereen Dutch Stream Awards 2021
10-09-2021 | 11:50:00
Blammo en hoofdsponsoren Logitech G en Blue Microphones hebben de derde editie van The Dutch Stream Awards (DSA) aangekondigd. De DSA honoreert streamers die volgens publiek en vakjury de beste livestreamproducties van 2021 maakten


Dennis van Vugt Managing Director Born05
10-09-2021 | 10:08:00
Mede-oprichter van Born05 Dennis van Vugt is per 10 september 2021 de Managing Director van Born05. Hij volgt Edward Knol op, die het bureau de afgelopen twee jaar door de coronacrisis heen leidde


[Campagne] Vattenfall en DPG Brandstudio ontwikkelen Go-Greeners
10-09-2021 | 07:00:00
Vattenfall had een wens: gezien worden als de voorloper in duurzaamheid bij hun beoogde doelgroepen. Ze schakelden de hulp van de DPG Brandstudio in en samen kwamen ze tot een campagne. 


113 ontwikkelt in samenwerking met KesselsKramer publiekscampagne 1K Z1E J3
10-09-2021 | 04:00:00
Stichting 113 Zelfmoordpreventie, de nationale organisatie voor preventie van suïcide heeft samen met KesselsKramer een publiekscampagne ontwikkeld om heel Nederland te betrekken bij het kunnen voorkomen van zelfdoding


New Business Radio live vanaf Cross Media Congres 2021
09-09-2021 | 15:38:00
New Business Radio doet op dinsdag 14 september 2021 in een speciale uitzending live verslag van het Cross Media Congres 2021. Het congres, dat plaatsvindt in de Kromhouthal in Amsterdam, geeft een podium aan tal van sprekers uit wereld van media en marketingcommunicatie


[Onderzoek] DPG Grow: De rol van telecom in ons leven
09-09-2021 | 13:14:00
Om in kaart te brengen welke rol telecom precies in ons leven speelt, deed Panel Inzicht onderzoek. De prijs, een betrouwbaar netwerk en snel internet blijken de belangrijkste criteria te zijn bij de keuze van een telecomaanbieder


Cloud native agency Techtribe focust zich op Amazon Web Services
09-09-2021 | 11:38:40
Backend development agency Techtribe richt zich voortaan op Amazon Web Services (AWS). Het bedrijf wil daarmee bedrijven in staat stellen moderne technologie te gebruiken om een toekomstbestendig digitaal platform te creëren


Fama Volat start pr-tak met Mariëtte Siezenga
09-09-2021 | 10:30:00
Marketing- en communicatiebureau Fama Volat start een pr-tak als aanvulling op het bestaande aanbod van merkpositionering en campagnes op het gebied van digital, experience en gedragswetenschap


KesselsKramer maakt landelijke campagne over Samen Beslissen in de zorg
08-09-2021 | 21:19:00
KesselsKramer heeft een landelijke campagne ontwikkeld in opdracht van patiëntorganisaties en brancheorganisaties uit de medisch-specialistische zorg, de huisartsenzorg, de paramedische zorg en de wijkverpleging


Logitech presenteert Logi Dock: All-in-One Dock
08-09-2021 | 16:48:00
Logitech heeft de Logi Dock onthuld: een multifunctioneel, alles-in-één docking station dat de persoonlijke werkplek overzichtelijker maakt en de ervaring van videomeetings verbetert


S4Capital (Media.Monks) neemt Cashmere over 
08-09-2021 | 16:17:00
Het Amerikaanse cultuurmarketing bureau Cashmere wordt overgenomen door S4Capital . Daarmee wordt het bureau onderdeel van Media.Monks. Het bureau uit Los Angeles wordt sinds augustus 2021 geleid door Taco Bell en telt 150 werknemers


Nestlé Nederland verlengt contract met UM/Thrive
08-09-2021 | 14:14:00
Nestlé Nederland en UM/Thrive hebben hun samenwerking verlengd met 2,5 jaar tot eind 2023. De samenwerking betreft de volledige crossmediale strategie (offline en online) en de implementatie ervan


Lebara komt met Want wie Doen! Zegt, moet Doen!
07-09-2021 | 16:49:00
Lebara organiseert aan het einde van de zomer een campagne om de slogan Want wie Doen! Zegt, moet Doen! Doen kracht bij te zetten. Naast de introductie van commercials, lanceert de telecomprovider twee activaties


Timing Uitzendbureau start campagne met belofte werkzoekenden altijd te helpen
07-09-2021 | 15:00:00
Timing Uitzendbureau heeft een campagne gelanceerd met de belofte werkzoekenden altijd te helpen. De campagne Altijd werk. Altijd. werd in het leven geroepen vanuit de ambitie om flexkrachten en klanten steeds meer zekerheid te bieden


T-Mobile Netherlands naar private equity Apax en Warburg Pincus
07-09-2021 | 13:26:00
T-Mobile Netherlands wordt door Deutsche Telekom verkocht aan de investeerdersbedrijven Apax en Warburg Pincus. Beiden zullen elk de helft van het telecombedrijf in handen krijgen


Yellowbrick kiest Vigics x L.O.V.E.
07-09-2021 | 12:18:00
Yellowbrick heeft na een uitvoerig pitchtraject Vigics en L.O.V.E. (inhouse agency) gekozen als bureau om de herpositioneringscampagne te ontwikkelen. De campagne omvat de slogan Parkeer. Klik. Yellowbrick


Creatief bureau Granny opent Nederlandse vestiging met Anne Koning als Managing Director
07-09-2021 | 11:07:00
Creatief bureau Granny is gestart met een Nederlandse vestiging in Amsterdam. Anne Koning is daarbij aangesteld als Managing Director. Sinds 2016 is Granny vanuit het hoofdkantoor in Berlijn verantwoordelijk voor campagnes voor klanten als Netflix, Spotify en Facebook


Mohi, Ankorstore, Breeze, OneFor en Turff winnaars Startup Competitie Cross Media Congres 2021
07-09-2021 | 10:14:00
Mohi, Ankorstore, Breeze, OneFor en Turff winnaars Startup Competitie Cross Media Congres 2021. Zij spreken en presenteren zich op het Cross Media Congres 2021 op dinsdag 14 september in de Kromhouthal Amsterdam.


Bever lanceert duurzaamheidskeurmerk Our Planet
07-09-2021 | 09:41:25
Buitenwinkel Bever lanceert in samenwerking met Retail Concepts in België en O&CC in het Verenigd Koninkrijk, het duurzaamheidskeurmerk Our Planet


Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie