Nina van den Broek Account Director SuperRebel Agency
Nina van den Broek zet een punt achter RUMAG en begint als Account Director bij SuperRebel Agency. Met haar scherpe visie op klantrelaties en samenwerkingen gaat Nina ervoor zorgen dat SuperRebel een volgende stap zet in het bouwen van sterke merken.
Ze brengt een schat aan ervaring mee, opgedaan bij klanten zoals Adidas, Coca-Cola, Bayer en het Ministerie van Defensie. Haar eerdere rol bij Gen Z-bureau Just Another Network en haar positie als hoofdredacteur van GIRLZ & Hitkrant hebben haar diepgaande inzicht gegeven in de wensen en behoeften van nieuwe generaties.
Nina van den Broek: "Ik ben heel trots om vanaf augustus onderdeel te mogen zijn van SuperRebel en samen met het team te bouwen aan betere klantrelaties en mooie samenwerkingen. Ik heb er zin in!"
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
SuperRebel lanceert duurzaamheidscampagne DCB Energy op Prinsjesdag
SuperRebel ontwikkelt RAMPZALIG-campagne Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond
Echte Mannekes van SuperRebel verhuizen van de plee naar de straat
Hé wat leuk! Een bericht van SuperRebel: Wij zijn een enorme aanhanger van autobelettering
SuperRebel lanceert socialmediastrategie voor Mannekes
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen