NOS Jeugdjournaal frist app op
De app van het Jeugdjournaal heeft een complete make-over gekregen met een andere look, feel en gebruikerservaring. Door te swipen maak je als het ware een reis langs de laatste nieuwsvideo’s, stellingen, quizvragen en artikelen.
Ook kunnen kinderen voortaan onder elk artikel een reactie achterlaten en zo meepraten over het nieuws. Zoals kinderen van de Jeugdjournaal-app gewend zijn kunnen ze op ieder moment van de dag zowel het belangrijkste als het leukste nieuws checken.
Sonja Verbaarschott, chef van het Jeugdjournaal: “Bijna tien jaar terug was de Jeugdjournaal-app de eerste Nederlandse nieuwsapp voor kinderen. Er is veel veranderd in de manier waarop en de snelheid waarmee kinderen nieuws meekrijgen. Onze nieuwe app sluit daar volledig op aan.”
De app is er voor iOS, iPadOS en Android en is gratis te downloaden in de appstores.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:[Interview] Naique Tanate: Banijay NXT is de eerste stap in de transformatie naar het mediahuis van de toekomst
NOS/NPO verkrijgt uitzendrechten WK Voetbal 2026 en 2030
[DutchMedia Podcast] Alco de Jong over de ambities van Canal+ in Nederland
Regering Schoof: marketing/reclame ongezonde producten tegengaan en hervorming NPO
Teads en Whale TV breiden samenwerking uit met CTV Native Display Inventory
Gepubliceerd door: Saskia van Weert