NS kiest Insiders en Roularta Media Nederland voor contentstrategie NS Dagje Uit

NS kiest Insiders en Roularta Media Nederland voor contentstrategie NS Dagje Uit

Voor de contentstrategie en contentcreatie van de website ns.nl/dagjeuit, het gedrukte en digitale magazine NS Dagje Uit, en de informatieschermen in NS-treinen werkt NS vanaf dit jaar samen met Insiders Online en Roularta Media Nederland.

NS Dagje Uit heeft als doel Nederlanders te motiveren om duurzaam te reizen en hun eigen land te ontdekken aan de hand van zorgvuldig geselecteerde tips voor een bijzonder dagje uit. De nadruk ligt hierbij op stedentrips, wandelingen in de natuur en culturele evenementen en instellingen.

Inspiratiebron

De komende jaren zullen Insiders Online en Roularta Media Nederland samen met het NS-team NS Dagje Uit ontwikkelen tot een toonaangevende inspiratiebron voor treinreizen in Nederland. Het doel is om Nederlanders te inspireren om bijzondere bestemmingen in Nederland te ontdekken en daarbij duurzaam vervoer te gebruiken.

Liselotte Helleman en Priscilla Repi, beiden contentspecialist bij NS: “Bij NS werken we steeds meer op basis van data en nemen we beslissingen op grond van grondig onderzoek en inzichten. We verwachten hetzelfde van onze partners en de bureaus waarmee we samenwerken. Roularta Media Nederland en Insiders Online hebben ons tijdens het aanbestedingsproces overtuigd met hun expertise op het gebied van destinatiemarketing en hun datagedreven aanpak. We kijken uit naar een mooie samenwerking.”

Servia van de Laak, algemeen directeur van Insiders Online: “De keuze van NS voor specialisten met een uitgebreid netwerk van multimediale reiscontentmakers getuigt van lef en feeling voor innovatie.”

Mark Mackintosh, hoofdredacteur van de Roularta Media Nederland-reisbladen Columbus Travel en In Eigen Land. "We gaan de uitdaging vol enthousiasme aan."

www.roularta.nl

www.insiders.nl/nl

www.ns.nl/dagjeuit

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Roularta Media Group wint goud en zilver op de internationale Native Advertising Awards

14-06-2024 | 14:06:00
De awards werden uitgereikt door een jury van 133 internationale experts in Kopenhagen. 

CEO Erwin van Luit verlaat Roularta Media Nederland

22-05-2024 | 11:16:36
Erwin van Luit zal per 1 juli 2024 Roularta Media Nederland verlaten. Roularta Media Nederland is uitgever van titels als EW, Plus Magazine, delicious., Happinez en Flow

Karen Hellemans uitgever alle magazinemerken Roularta Media Group

08-02-2024 | 11:49:00
Bovenop haar rol als uitgever van de Women Brands (waaronder Libelle en Flair), wordt ze verantwoordelijk voor de News & Business Brands

Roularta Media Group neemt Flow Magazine over van DPG Media

10-11-2023 | 10:06:38
Roularta Media Group neemt Flow Magazine over van DPG Media via haar dochteronderneming in Nederland, Roularta Media Nederland.

Roularta Printing drukkerijpartner voor magazines Financial Times

23-10-2023 | 16:33:39
Roularta Printing, de in België gevestigde drukkerij van Roularta Media Group, gaat de magazines van de Financial Times drukken

Belgische krant De Zondag lanceert Zondagsbrood

20-10-2023 | 12:38:00
De lancering van het Zondagsbrood is een symbiose van de jarenlange samenwerking van De Zondag met bakkers

Roularta Media Group neemt Helden Magazine over

16-10-2023 | 09:45:00
Roularta Media Group neemt de titel Helden Magazine over via de Nederlandse dochteronderneming, Roularta Media Nederland BV

Roularta Media Group neemt drie magazines van WPG Media over

26-09-2023 | 09:02:00
Met deze overname wordt Roularta Media Group eigenaar van drie magazinemerken in het mindfullness-segment in Nederland

Roularta Media Group: omzet daalt met netto en ebit-verliezen

18-08-2023 | 14:13:41
De omzet bij het mediabedrijf Roularta Media Groep is in de eerste helft van 2023 met 6,3 procent gedaald naar 159,4 miljoen euro. Het operationeel ebit- en netto resultaat werd daarbij verlieslatend

Hella Hueck neemt hoofdredacteurschap EW over van Arendo Joustra

08-07-2023 | 15:08:00
Hella Hueck werkte 12 jaar lang als verslaggever voor RTL Nieuws en RTL Z. Verder werkte ze onder meer voor WNL, Sprout en Buitenhof.

Joe Public ontwikkelt campagne voor mijnmagazines.be van Roularta

14-03-2023 | 09:25:00
Joe Public ontwikkelde een campagne voor het aanbod van Roularta op mijnmagazines.be

Roularta Media Group: forse omzetgroei tot 343 miljoen euro met daling resultaat

03-03-2023 | 14:32:00
Roularta Media Group heeft in 2022 met 14,3 procent omzetgroei tot 343,14 miljoen euro door kostenstijgingen aan met name de hoge kosten van papier, een daling van 18,5 procent op het ebitda-resultaat van 30,08 miljoen euro gerealiseerd. Daarmee is de ebitda-marge nog wel 8,8 procent

Samenwerking tussen Value Zipper en Roularta Media Nederland stopt

29-12-2022 | 16:43:00
De samenwerking tussen Value Zipper en Roularta Media Nederland (voorheen New Skool Media) stopt per 31 december 2022. Dit betreft de titels Delicious, Zin Magazine, FietsActief en Vorsten

Erwin van Luit voorzitter Magazine Media Associatie MMA

12-12-2022 | 21:50:00
De Algemene Ledenvergadering van de Magazine Media Associatie MMA, de branchevereniging die de belangen van magazine uitgevers in Nederland behartigt, heeft Erwin van Luit verkozen tot de nieuwe voorzitter

[Column] Bas Vlugt: De Mercurs zijn (een beetje) terug, tijd voor actie

06-11-2022 | 07:26:00
De tijden in media veranderen en die verandering kun je onder meer goed zien bij de Mercus. In 2021 gingen de Mercurs niet door omdat MMA bezig was "de interne koers te hernieuwen"

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.