NS kiest Insiders en Roularta Media Nederland voor contentstrategie NS Dagje Uit
Voor de contentstrategie en contentcreatie van de website ns.nl/dagjeuit, het gedrukte en digitale magazine NS Dagje Uit, en de informatieschermen in NS-treinen werkt NS vanaf dit jaar samen met Insiders Online en Roularta Media Nederland.
NS Dagje Uit heeft als doel Nederlanders te motiveren om duurzaam te reizen en hun eigen land te ontdekken aan de hand van zorgvuldig geselecteerde tips voor een bijzonder dagje uit. De nadruk ligt hierbij op stedentrips, wandelingen in de natuur en culturele evenementen en instellingen.
Inspiratiebron
De komende jaren zullen Insiders Online en Roularta Media Nederland samen met het NS-team NS Dagje Uit ontwikkelen tot een toonaangevende inspiratiebron voor treinreizen in Nederland. Het doel is om Nederlanders te inspireren om bijzondere bestemmingen in Nederland te ontdekken en daarbij duurzaam vervoer te gebruiken.
Liselotte Helleman en Priscilla Repi, beiden contentspecialist bij NS: “Bij NS werken we steeds meer op basis van data en nemen we beslissingen op grond van grondig onderzoek en inzichten. We verwachten hetzelfde van onze partners en de bureaus waarmee we samenwerken. Roularta Media Nederland en Insiders Online hebben ons tijdens het aanbestedingsproces overtuigd met hun expertise op het gebied van destinatiemarketing en hun datagedreven aanpak. We kijken uit naar een mooie samenwerking.”
Servia van de Laak, algemeen directeur van Insiders Online: “De keuze van NS voor specialisten met een uitgebreid netwerk van multimediale reiscontentmakers getuigt van lef en feeling voor innovatie.”
Mark Mackintosh, hoofdredacteur van de Roularta Media Nederland-reisbladen Columbus Travel en In Eigen Land. "We gaan de uitdaging vol enthousiasme aan."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Judith Hendrickx aangesteld als hoofdredacteur van Flair
Saskia Schatteman start als interim Managing Director bij Roularta Business Media
Roularta Media Groep: winst met gelijkblijvende omzet
Roularta Media Group wint goud en zilver op de internationale Native Advertising Awards
CEO Erwin van Luit verlaat Roularta Media Nederland
Karen Hellemans uitgever alle magazinemerken Roularta Media Group
Roularta Media Group neemt Flow Magazine over van DPG Media
Roularta Printing drukkerijpartner voor magazines Financial Times
Belgische krant De Zondag lanceert Zondagsbrood
Roularta Media Group neemt Helden Magazine over
Roularta Media Group neemt drie magazines van WPG Media over
Roularta Media Group: omzet daalt met netto en ebit-verliezen
Hella Hueck neemt hoofdredacteurschap EW over van Arendo Joustra
Joe Public ontwikkelt campagne voor mijnmagazines.be van Roularta
Roularta Media Group: forse omzetgroei tot 343 miljoen euro met daling resultaat
Gepubliceerd door: Saskia van Weert