Marketing Report
Nutrition & Santé kiest Fightclub voor ontwikkeling campagnes nieuws

Nutrition & Santé kiest Fightclub voor ontwikkeling campagnes

Nutrition & Santé, bekend van merken als als Céréal, Gerlinéa, Modifast, Weight Care, WeCare en Isostar, heeft besloten om een samenwerking aan te gaan met het branding- en performancebureau Fightclub. In samenwerking met mediabureau House of Communication zal Fightclub zich richten op de ontwikkeling van campagnes, met een specifieke focus op het merk WeCare. 

Marleen van der Maarel, Category Marketing Manager bij Nutrition & Santé: "WeCare zal een grote verandering gaan doormaken komend jaar. We zochten een bureau dat zowel creativiteit als performance marketing in huis heeft, en Fightclub heeft laten zien dit op beide fronten te kunnen."

Bram Verbogt, Partner & Client Manager bij Fightclub: "Nutrition & Santé heeft ons aangenaam verrast met hun scherpe visie op hun merkportfolio en diepgaande inzichten in hun doelgroepen. Daarnaast klikte het meteen tussen onze teams, wat ons in staat stelt ons beste werk te leveren. We zijn dan ook bijzonder trots dat Nutrition & Santé voor ons heeft gekozen."

www.fightclub.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

[Column] Cees Faes: Hoe uitgekookt zijn politieke campagnes?

24-03-2024 | 14:28:00
De merkstrategen van politieke partijen zijn eigenlijk nooit marketeers maar bijna altijd politicologen

Marketing Report en Fightclub met AI M100 drie keer genomineerd voor SAN 2023

18-03-2024 | 14:51:00
Als organisator van diverse prijzen in ons vakgebied - Cross Media Awards, Content Marketing Awards, Dutch PR Awards - is Marketing Report niet een partij die zelf cases inzendt voor award shows

[Column] Cees Faes: Psssst marketeer; lees dit even

23-02-2024 | 13:18:00
We begrijpen jou. Echt, we weten hoe het werkt, je moet het niet persoonlijk nemen. Ze halen je binnen met het verhaal dat jij de aangewezen marketeer bent om de super-challenging doelstellingen te halen

Fresh Bridge ontwikkelt online contentstrategie DELTA-campagne glasvezelinternet

19-01-2024 | 10:52:29
Fresh Bridge ontwikkelde de contentstrategie waarbij met het gezin uit de televisiecommercial invulling wordt gegeven wat je kunt met snel internet.

Fightclub ontwikkelt vier merkcampagnes voor Superunie

13-12-2023 | 08:54:14
Het afgelopen half jaar heeft Fightclub intensief samengewerkt met Superunie aan de introductie van EPIXS chips, Café Nova, SOU SOU ijs, en Primoro pasta.

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief