Oatly opent eerste pop-up store in Amsterdam

Oatly opent eerste pop-up store in Amsterdam

Oatly introduceert deze zomer plantaardig softijs. Om de aanwinst van Oatly Soft Serve te vieren, opent Oatly haar eerste pop-up store in Amsterdam. 

Vegan softijs

Uit onderzoek is gebleken dat 35 procent van de Nederlanders meer of volledig vegan wil eten voor het eind van 2023. Daarom introducteert Oatly de Oatly Soft Serve, vegan softijs. 

Pop-up store

Oatly biedt een wisselend menu met toppings als aardbeien, kersen en stroopwafel en drizzles als gezouten karamel, bessen en chocolade. Daarnaast vinden er de hele zomer diverse lokale samenwerkingen plaats, bijvoorbeeld met specerijenplatform Spice First en chili-olie merk La Lia.

Christiaan van Doornik, General Manager voor Oatly in de Benelux: "Bij Oatly willen we het mensen zo gemakkelijk mogelijk maken om plantaardig eten en drinken in hun dagelijks leven op te nemen, in het belang van onze planeet. Dat betekent dat we producten maken voor elke gelegenheid waar je normaal gesproken zuivel aantreft. Met Oatly Soft Serve zetten we een nieuwe standaard in het segment van plantaardig ijs door de heerlijke smaak en romige textuur te bieden die je verwacht van een softijsje, maar nu zonder een druppel koemelk. We vinden het fantastisch deze productintroductie te vieren met een Oatly pop-up store in Amsterdam en we kijken ernaar uit om het product ook bij andere verkooppunten in Nederland aan te kunnen bieden."

De pop-up is van 3 juli tot en met 31 augustus zeven dagen per week van 12:00 tot 22:00 uur geopend op de Prinsengracht 16 in Amsterdam. Oatly Soft Serve is ook beschikbaar bij zes STACH-winkels in Amsterdam.

www.glasnost.amsterdam

www.oatly.com

Lees ook:

ACE Blauw Gras en ACE Glasnost gaan aan de slag voor Bolletje

24-07-2024 | 11:22:00
Bolletje wil zich door middel van social media en corporate & brand PR, richten op diverse thema’s en producten

Stijn Zwinkels Managing Partner Glasnost

10-07-2024 | 09:55:00
Stijn Zwinkels heeft het stokje overgenomen van Henk Boersen, die zich richt op de ontwikkeling van geïntegreerde marketingcommunicatie proposities

Magnum doet onderzoek naar zelfvertrouwen Gen Z'ers

11-06-2024 | 12:11:00
Kwart Gen-Z'ers kan zich op social media beter uiten dan bij vrienden blijkt uit onderzoek van Magnum

DDB Amsterdam ontwikkelt campagne Kruidvat en Stichting Armoedefonds

06-06-2024 | 11:50:00
Uit onderzoek van Ipsos I&O blijkt dat één op de zeven volwassen Nederlanders (15%) kampt met verzorgingsarmoede

[Dutch PR Awards 2024] Glasnost: Vodafone Memory Recall (Geef je telefoon een langer leven)

07-05-2024 | 09:14:00
Als Creative Agency helpt Food Cabinet merken en organisaties impact te maken

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.