Ocean Outdoor lanceert het City Entrance-netwerk
Ocean Outdoor lanceert het City Entrance netwerk, wat merken de mogelijkheid geeft te adverteren bij de drukste stadspoorten en verkeersaders van Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht en Eindhoven.
City Entrance netwerk
Het netwerk is een selectie van 58 digitale en classic roadside schermen rondom deze steden. Hoe krachtig een merk aanwezig is kan door diverse mogelijkheden binnen het netwerk zelf worden bepaald.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Ocean Outdoor en Esther Vergeer Foundation starten partnership in 2025
Ocean Outdoor wil sport toegankelijk maken voor iedereen en ook zeker voor kinderen, en is daarom trots op het partnership voor 2025 met de Esther Vergeer Foundation.
Ocean Outdoor wint aanbesteding exploitatie digitale OOH-reclame Stadshart Amstelveen
Vanaf maart 2025 zullen in het winkelgebied zeven grote digitale schermen en zestien digitale totems worden geplaatst.
Sail Amsterdam en Ocean Outdoor kondigen partnerschap aan
2025 is nog niet van start, maar SAIL Amsterdam en Ocean Outdoor kondigen hun partnership aan voor de aanloop en tijdens de 10 editie van SAIL.
Ocean Outdoor ook dit Olympisch jaar mediapartner van TeamNL
Met verschillende campagnes, innovatieve technologieën en activaties zet Ocean Outdoor deze zomer alles in het teken van de Olympische Spelen
Dentsu Benelux lanceert OOH-trendrapport 2024: Lange campagnes het best voor merkherkenning
In dit rapport worden de nieuwste trends en innovaties in de out-of-home branche voor 2024 belicht
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen