Marketing Report
Ocean Outdoor verlengt partnership met NOC*NSF tot 2032 nieuws

Ocean Outdoor verlengt partnership met NOC*NSF tot 2032

Ocean Outdoor en NOC*NSF verlengen hun samenwerking tot 2032. Ocean wil met deze relatie graag bijdragen aan de ambitie van NOC*NSF om Nederland het sportiefste land ter wereld te laten worden.

Ocean Outdoor stelt zich als doel om maatschappelijk betrokken te ondernemen. De samenwerking met NOC*NSF past daar naadloos bij doordat NOC*NSF niet alleen de focus heeft op topsport, maar ook streeft naar toegankelijkheid voor iedereen op breedtesport waarbij bijvoorbeeld een lichamelijke beperking nooit een barrière mag zijn.

Iedereen aan het sporten!

Ocean Outdoor steunt NOC*NSF met verschillende bewustwordingscampagnes en omarmt daarnaast zowel de Olympische als de Paralympische Spelen, met als inzet iedereen aan het sporten te krijgen. Bovendien ondersteunt Ocean Outdoor, in lijn met andere Ocean-landen, niet alleen lokale NOC's, maar ook de Special Olympics dé sportorganisatie voor mensen met een verstandelijke beperking.  

NOC*NSF krijgt toegang tot het uitgebreide netwerk van Ocean Outdoor, dat bestaat uit meer dan 350 grootformaat (digitale) schermen langs snelwegen, winkelcentra en stadscentra. Hiermee kan NOC*NSF een miljoenenpubliek bereiken en de bewustwording vergroten om Nederland aan het sporten te krijgen en de Olympische en Paralympische Spelen uit te dragen.

www.oceanoutdoor.nl

Lees ook:

Ocean Outdoor breidt uit in Utrecht met groot scherm en totems

22-09-2023 | 09:26:36
Met een groot scherm van vijftien vierkante meter en twaalf digitale totems breidt Ocean Outdoor haar netwerk uit in Shoppingcenter Overvecht in Utrecht.

Ocean Outdoor biedt Always On-netwerk aan

31-08-2023 | 16:46:00
Always On, het classic roadside netwerk van Ocean Outdoor, streeft naar constante en langdurige zichtbaarheid van merken het hele jaar door

[SHOWREEL!] Ocean Outdoor

10-08-2023 | 12:31:00
Ocean Outdoor Nederland is marktleider in Digital Out-of-Home, de snelstgroeiende specialisatie in Out-of-Home (OOH). Met een landelijk netwerk van 195 locaties en 335 schermen bereiken wij dagelijks meer dan 20 miljoen contacten. Partnerships met verschillende datapartijen zorgen ervoor dat adverteerders op de juiste momenten de juiste doelgroepen kunnen bereiken

Ocean Outdoor Nederland onthult The Skywall in Westfield Mall

07-08-2023 | 10:22:00
Westfield Mall of the Netherlands heeft zich snel gevestigd als dé bestemming voor winkelen, entertainment en gastronomische ervaringen

Ocean Outdoor brings 3D Space Invaders to Europe

19-07-2023 | 14:25:00
The Space Invadors return, this time from a whole new dimension while turning the real world into a playground

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.