ON A DAILY BASIS ontwikkelt Breaking Boundaries-campagne voor Nationale Postcode Loterij en The New Originals

ON A DAILY BASIS ontwikkelt Breaking Boundaries-campagne voor Nationale Postcode Loterij en The New Originals

In aanloop naar het EK bundelen de Nationale Postcode Loterij en The New Originals (TNO) hun krachten om een limited edition fan shirt te lanceren. ON A DAILY BASIS (ODB), the new generation agency, bracht de twee merken samen om een uniek ontwerp te creëren dat de saamhorigheid en passie van de fans voor het nationale team weerspiegelt.

Pim Berentzen, mede-eigenaar bij ON A DAILY BASIS: "Het is een onverwachte samenwerking tussen twee merken die op eerste gezicht weinig met elkaar hebben, waarbij het EK voor de verbinding zorgt en grenzen tussen de merken verbroken konden worden."

Tijdens de Breaking Boundaries-campagne kan heel Nederland van 13 tot en met 26 mei gratis kans maken op een limited edition Postcode Loterij X The New Originals fan shirt, speciaal ontworpen om Oranje in aan te moedigen.

Geïnspireerd door het EK shirt uit '88 heeft TNO een uniek design ontworpen met een extra knipoog naar de twee merken. Rizky Lasahido Co-founder TNO: "In het design hebben wij kenmerken van TNO en de Postcode Loterij verwerkt. De 9 dots van TNO spelen een belangrijke rol en komen bijvoorbeeld terug in het rugnummer, maar ook de herkenbare rode kleur van de Postcode Loterij is verwerkt in de kraag en de mouwen."

Voor beide merken is het lanceren van een voetbal fan shirt een primeur. Nerino Kasljevic, senior online marketeer bij de Postcode Loterij: "Bij de Postcode Loterij draait het om samen winnen en juichen, ook bij het EK verbinden deze emoties ons land. Met het shirt willen we de verbinding tussen fans versterken." Nina Lodeizen, marketeer bij de Postcode Loterij: "Bij de Postcode Loterij willen we bijdragen aan een betere wereld. Het shirt is daarom van 100 procent duurzaam gerecycled polyester geproduceerd, en is dus in lijn met onze missie."

ON A DAILY BASIS verzorgde de videoproductie voor Breaking Boundaries en de campagne wordt uitgerold op online en social kanalen. 

 

www.odb.nl

www.postcodeloterij.nl

www.theneworiginals.eu

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Caren Wassink, Jildou van der Bijl en Mariëlle Arts starten Studio The Editors

26-07-2024 | 12:01:00
Caren Wassink, Jildou van der Bijl en Mariëlle Arts zijn onder de naam Studio The Editors een bureau  begonnen dat zich richt op een hoofdredactionele visie bij merken en organisaties

[Interview] Ingmar Larsen (This Agency) doet oproep voor campagne tegen roekeloos fatbikergedrag

26-07-2024 | 11:04:00
Ingmar Larsen, oprichter en Creative Director van This Agency heeft een oproep gedaan om een campagne te ontwikkelen voor gedragsverandering rondom fatbikers onder de noemer Doe ******g normaal op het fietspad! We spreken hem over deze spontane actie

[Be More Challanger] Jan van Hövell over KLABU

26-07-2024 | 10:23:00
In de rubriek Be More Challenger gaan Tim de Waard & Daniel Samama op zoek naar de mensen achter de beste challenger merken van Nederland

[Vacancy] TBWA/NEBOKO has a position for Motion Designer

26-07-2024 | 09:29:00
TBWA\NEBOKO is looking for Motion Designer

[Vacatures] Pink Marketing zoekt een (Junior) Social Advertising Consultant

26-07-2024 | 08:33:00
Pink Marketing is per direct op zoek naar (Junior) Social Advertising Consultant -Groningen • 36-40 uur

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.