Opening inschrijving Content Marketing Awards 2024!
Bericht voor alle mensen in ons vak die zich met contentmarketing bezighouden - en dat zijn er steeds meer.
Trek je agenda - of gewoon openen, dat mag natuurlijk ook - en noteer: feestelijke uitreiking van de Content Marketing Awards 2024 op dinsdag 26 november!
De geweldige locatie gaan we later deze maand bekend maken.
En zet er dan meteen nog een datum in: maandag 9 september is de laatste dag dat je cases kunt insturen.
De opening van de inschrijving voor de Content Marketing Awards 2024 hoef je dan weer niet in jouw agenda te zetten want die is vandaag!
Content Marketing Awards is een onafhankelijk initiatief dat wordt uitgevoerd als VIA Evenement. De CMTA wordt uitgevoerd door Marketing Report en Media Meetings, organisator van Cross Media Awards, Dutch PR Awards, M100 Event en M100 Summer Edition.
Alle ingezonden cases worden deels - en alleen als jij instemt - gepubliceerd op de CMTA website en het platform van Marketing Report. Op deze wijze vieren wij het vak en pak je als inzender altijd het podium!
Ter inspiratie: hier vind je een groot deel van de in 2023 ingezonden cases.
En hier vind je de foto's van de geweldige 2023 awardshow in Beeld en Geluid in Hilversum.
Een overzicht van de winnaars van de Content Marketing Awards 2023 staat hier.
Goed, de inschrijving voor Content Marketing Awards 2024 is geopend! Je kunt jouw cases aanmelden op www.cmta.nl.
Zorg dat je erbij bent!
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Interview] Christian Soer (Kris Kras communicatie): Onze communicatieoplossingen zijn altijd raak
[Interview] Stephan van Velthoven (Return on Content): Met goede contentmarketing help je jouw doelgroep kiezen
[Interview] Chris Römer (Storyboard): Influencers hebben contentmarketing getransformeerd
Mooi zomerproject: inzenden voor de Content Marketing Awards 2024
[Marketing Report Radio] Nannie Gieles en Leanne Hermans (Content Marketing Awards) over contentmarketing