Orban Büller aan de slag als Head of Business Strategy bij UM

Orban Büller aan de slag als Head of Business Strategy bij UM

Orban Büller start als Head of Business Strategy bij UM. Hij is verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling en positie van UM als Most Wanted Agency.

Orban Büller was hiervoor Group Business Director bij Mediabrands en heeft daarvoor diverse digitale functies binnen Reprise Digital vervult. Deze brede ervaring en inzichten neemt hij mee naar UM waar zijn focus gaat liggen op het verkennen van (nieuwe) groeimogelijkheden, het stimuleren van innovatie en transformatie en het versterken van het thought leadership van het bureau.

Yvonne Prins, co-leader en Managing Partner UM: “Wij zijn heel blij dat we Orban als onze nieuwe Smart Rebel mogen verwelkomen. Zijn kennis van de media-industrie en passie voor groei en innovatie passen perfect bij de waarden van UM. We kijken uit naar de impact die hij gaat maken voor onze klanten en op de verdere ontwikkeling van UM. En bovenal kijken we er naar uit om met hem te gaan samenwerken.”

Orban Büller: “Ik voel mij enorm vereerd om samen met mijn UM en Mediabrands collega’s verder te bouwen aan de toekomst van UM. En hoe tof is het dat je binnen Mediabrands op zoveel plekken van waarde kunt zijn en kunt groeien in rollen die goed bij je passen. Na twee jaar op groepsniveau te hebben mogen bouwen aan onze brede visie op groei, voelt dit als het juiste moment om die basis verder vorm te geven binnen UM en impact te maken voor onze huidige en toekomstige klanten.”

www.um.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

UM, Alfred, Talpa Network & Praxis ontwikkelen reality-klusprogramma Het Blok

22-04-2024 | 15:19:00
UM ontwikkelde de contentstrategie van het reality-klusprogramma Het Blok, waarin Praxis zich positioneert als partner voor het verduurzamen van je woning

Mediabrands benoemt Viktor van der Wijk tot Managing Director UM

26-03-2024 | 12:33:00
Viktor van der Wijk start per april als Managing Director bij UM. Hij volgt daarmee Carolien van 't Hek en Yvonne Prins op die recent afscheid namen van UM

Hé wat leuk! Een bericht van... Caroline van 't Hek

19-03-2024 | 16:44:00
Hier ben ik mijn werkende leven gestart, als Junior Mediaplanner; er ging letterlijk en figuurlijk een compleet nieuwe wereld voor mij open

Hé wat leuk! Een bericht van... Yvonne Prins

19-03-2024 | 15:15:00
Met een hele grote lach, maar vooral met heel veel trots en liefde kijk ik terug op bijna 9 jaar UM

Blue Band Nederland lanceert Skip the Cow-campagne

05-03-2024 | 11:16:00
De Blue Band Skip the Cow-campagne laat consumenten nadenken over de logica van boter. Hoofdrolspeler in deze campagne is Blue Band Roombeter, een 100 procent plantaardig alternatief voor boter met minstens 75 procent minder klimaatimpact

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.