Organon lanceert Anticonceptie.nl in samenwerking met Happy Horizon

Organon lanceert Anticonceptie.nl in samenwerking met Happy Horizon

Happy Horizon kondigt de lancering aan van Anticonceptie.nl, een initiatief van Organon om informatie over anticonceptie te bieden. Met een website wordt de, inmiddels al 10-jaar durende, samenwerking tussen de twee partijen voortgezet.

Anticonceptie.nl is ontwikkeld om de complexiteit rond anticonceptie te verhelderen voor een breed publiek door informatie beschikbaar te stellen op B1-leesniveau. Met hulpmiddelen zoals een vergelijkingstool en een interactieve keuzehulp, voorziet de site bezoekers van informatie om voorbereid een gesprek aan te gaan met de huisarts en draagt daarmee bij aan de inspraak in de keuze voor anticonceptie. Deze tools begeleiden bezoekers door de beschikbare opties. Een innovatie is de aandacht voor de meest gezochte term pil vergeten

Maxime Daelman, Digital Consumer Activation Manager van Organon Benelux: "Met de lancering van het vernieuwde Anticonceptie.nl zetten we een significante stap voorwaarts in het verstrekken van toegankelijke gezondheidsinformatie. We zijn trots op de inclusieve aanpak en de toegankelijkheid van de site, die bijdraagt aan onze missie om vrouwen over de hele wereld te ondersteunen in hun gezondheidsbehoeften. We waarderen de rol die Happy Horizon in de totstandkoming van het nieuwe en verbeterde Anticonceptie.nl heeft opgepakt."

Conny Gruter, Creative Consultant bij Happy Horizon: "De combinatie van technische expertise en een diep begrip van de behoeften van eindgebruikers heeft geresulteerd in een platform dat resonantie vindt. Het is prachtig om te zien hoe onze samenwerking met Organon de manier transformeert waarop gezondheidsinformatie wordt gedeeld."

De realisatie van het project vond plaats in de hub van Happy Horizon in Eindhoven. De website draagt bij aan concrete doelstellingen: het verbeteren van de informatievoorziening met betrekking tot anticonceptie in het publieke domein, het vergroten van het aantal bezoekers, het verlengen van de ‘time on page’ en het ondersteunen van de gebruikers in hun zoektocht naar de anticonceptiemethode die het beste bij hen past.

www.happyhorizon.com

www.organon.com

www.anticonceptie.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

[Vacatures] LEQUAL zoekt een Purchase Manager

12-07-2024 | 09:36:00
LEQUAL is per direct op zoek naar een Purchase Manager -32 – 40 uur 

Carola La Grouw-Hromadka Managing Director CF Report

10-07-2024 | 14:34:00
Na bijna elf jaar heeft Pieter Koenders de leiding van CF Report overgedragen aan Carola La Grouw-Hromadka.

Happy Horizon genomineerd voor twee European Paid Media Awards

04-07-2024 | 09:51:50
De campagnes voor LOAVIES en Warner Music Benelux maken kans op een award.

Vortex Agency verzorgt social media voor GUM

28-06-2024 | 08:41:32
Vortex Agency, onderdeel van Happy Horizon, gaat aan de slag als socialmediabureau voor mondverzorgingsmerk GUM.

Happy Horizon sponsor van CMOtalk op BNR

19-06-2024 | 10:51:00
De keuze voor CMOtalk komt voort uit de gemeenschappelijke doelgroep en relevante content die Happy Horizon terugziet bij het programma. 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.