Marketing Report
Ovide Agency pr-bureau voor Sonos in de Benelux nieuws

Ovide Agency pr-bureau voor Sonos in de Benelux

Sonos heeft met Ovide Agency een creatieve pr-partner in de Benelux. Na een samenwerking van 11 jaar, verruilt Sonos hiermee Charly PR (voorheen LVTPR) in Nederland en Progress Communications in België voor een nieuw bureau. Ovide gaat vanuit de kantoren in Utrecht en Antwerpen aan de slag met creatieve campagnes, de doorlopende press office en de samenwerking met Sonos-ambassadeurs.

IJze de Vries, Manager Communications & Advocacy Benelux bij Sonos: "Meer dan 10 jaar heeft Sonos samengewerkt met Charly PR en Progress Communications. We hebben het merk samen opgebouwd tot waar het nu staat in de Benelux. Het is behoorlijk uniek dat een merk en bureau zo lang samenwerken, maar het is tijd voor een nieuw geluid en frisse energie. Met Ovide halen we een creatief en sterk bureau aan boord wat ons in de volgende fase kan helpen van ons merk."

Gijs Moonen, mede-oprichter van Ovide Agency: "Ons hart gaat sneller kloppen van campagnes waar technologie en creativiteit samenkomen. Met Sonos verwelkomen we een van de meest innovatieve merken op dit gebied. Sonos heeft de afgelopen jaren laten zien dat wanneer fantastische producten hand in hand gaan met creatieve campagnes, je de klant kunt boeien en een succesvol merk creëert in een steeds veranderende industrie."

www.ovide.agency

www.sonos.com

 

Lees ook:

[Interview] Thomas Bekker & Dennis Mensink: Mediatic barst uit z’n voegen

22-02-2024 | 15:49:00
PR- en contentbureau voor impactpartijen Mediatic groet als kool, zowel nationaal als internationaal

PR-Dashboard: Hoe zorg je er als pr-specialist voor dat je berichten worden opgepikt door journalisten?

22-02-2024 | 14:20:00
De relatie en communicatie tussen journalisten en PR-medewerkers bepaalt mede welk nieuws in de media komt. Het grote Pers en PR-onderzoek van PR-Dashboard geeft inzicht in hoe deze mediaprofessionals samenwerken

[Onderzoek] PR-Dashboard: Journalisten en pr-medewerkers hebben weinig contact

20-02-2024 | 17:33:00
91 procent van de ondervraagde vertegenwoordigers van de pers geeft aan zelden tot nooit contact te hebben met een pr-professional en social media wordt steeds minder gebruikt als informatiebron of om contact te leggen

Glasnost en Walkie Talkie gaan strategisch partnerschap aan

20-02-2024 | 08:00:00
Na drie jaar samenwerken in België en Nederland voor merken in tech en FMCG, gaan de teams nauwer samenwerken

Glasnost gaat aan de slag met campagne voor Maandag

13-02-2024 | 10:57:14
Glasnost is aangetrokken om de share of voice van Maandag in het maatschappelijk debat over mensen en werk in de media te vergroten.
 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.