Pablo van den Berg lanceert TROJAN MONKEYS

Pablo van den Berg lanceert TROJAN MONKEYS

Precies één jaar na het succesvolle tijdperk bij Yune, start Pablo van den Berg een nieuw hoofdstuk met TROJAN MONKEYS, een contentbureau dat generatieve AI omarmt om content sneller te laten vliegen.

De naam Trojan Monkeys is voortgekomen uit de missie van Pablo van Den Berg om via technologie op een efficiënte, laagdrempelige en speelse manier content te produceren die impact maakt op verschillende plekken in de marketingfunnel.

Pablo Van Den Berg: "Monkeys combineren snelheid, intelligentie en speelsheid. Elk idee verdient een kans om te vliegen, en wij hebben het Trojan Plan om dat te realiseren."

Een vliegende start met AI-technologie

Door een samenwerking met technologiepartners AIO en Ainigma, en met strategische investeringen in beide, introduceert het AmsterdamseTrojan Monkeys een AI-gedreven workflow, met gespecialiseerde en geïntegreerde AI-agents, die de productie van content versnelt. Trojan Monkeys beweert hiermee de doorlooptijd van het ontwikkelproces significant te reduceren om enerzijds kostenefficiënt hygiene-content te produceren en anderzijds biedt deze workflow meer ruimte voor hun belofte om impactvolle content te laten vliegen. Hiervoor hebben zij een methode ontwikkeld die hen in staat stelt om vroeg in het proces te bepalen waar in het ecosysteem de meeste impact te behalen valt. Trojan Monkeys belooft dedoorlooptijd van het ontwikkelproces significant te reduceren om uiteindelijk de traditionele ambacht van content maken de ruimte te geven. De AI-workflow brengt het bureau sneller aan de start van de uiteindelijke productie: Pablo Van Den Berg: "En daar staan we in veel gevallen net zoals vroeger gewoon op de set of in de studio."

www.trojanmonkeys.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Caren Wassink, Jildou van der Bijl en Mariëlle Arts starten Studio The Editors

26-07-2024 | 12:01:00
Caren Wassink, Jildou van der Bijl en Mariëlle Arts zijn onder de naam Studio The Editors een bureau  begonnen dat zich richt op een hoofdredactionele visie bij merken en organisaties

[Interview] Ingmar Larsen (This Agency) doet oproep voor campagne tegen roekeloos fatbikergedrag

26-07-2024 | 11:04:00
Ingmar Larsen, oprichter en Creative Director van This Agency heeft een oproep gedaan om een campagne te ontwikkelen voor gedragsverandering rondom fatbikers onder de noemer Doe ******g normaal op het fietspad! We spreken hem over deze spontane actie

[Be More Challanger] Jan van Hövell over KLABU

26-07-2024 | 10:23:00
In de rubriek Be More Challenger gaan Tim de Waard & Daniel Samama op zoek naar de mensen achter de beste challenger merken van Nederland

[Vacancy] TBWA/NEBOKO has a position for Motion Designer

26-07-2024 | 09:29:00
TBWA\NEBOKO is looking for Motion Designer

[Vacatures] Pink Marketing zoekt een (Junior) Social Advertising Consultant

26-07-2024 | 08:33:00
Pink Marketing is per direct op zoek naar (Junior) Social Advertising Consultant -Groningen • 36-40 uur

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.