Pablo van den Berg lanceert TROJAN MONKEYS

Pablo van den Berg lanceert TROJAN MONKEYS

Precies één jaar na het succesvolle tijdperk bij Yune, start Pablo van den Berg een nieuw hoofdstuk met TROJAN MONKEYS, een contentbureau dat generatieve AI omarmt om content sneller te laten vliegen.

De naam Trojan Monkeys is voortgekomen uit de missie van Pablo van Den Berg om via technologie op een efficiënte, laagdrempelige en speelse manier content te produceren die impact maakt op verschillende plekken in de marketingfunnel.

Pablo Van Den Berg: "Monkeys combineren snelheid, intelligentie en speelsheid. Elk idee verdient een kans om te vliegen, en wij hebben het Trojan Plan om dat te realiseren."

Een vliegende start met AI-technologie

Door een samenwerking met technologiepartners AIO en Ainigma, en met strategische investeringen in beide, introduceert het AmsterdamseTrojan Monkeys een AI-gedreven workflow, met gespecialiseerde en geïntegreerde AI-agents, die de productie van content versnelt. Trojan Monkeys beweert hiermee de doorlooptijd van het ontwikkelproces significant te reduceren om enerzijds kostenefficiënt hygiene-content te produceren en anderzijds biedt deze workflow meer ruimte voor hun belofte om impactvolle content te laten vliegen. Hiervoor hebben zij een methode ontwikkeld die hen in staat stelt om vroeg in het proces te bepalen waar in het ecosysteem de meeste impact te behalen valt. Trojan Monkeys belooft dedoorlooptijd van het ontwikkelproces significant te reduceren om uiteindelijk de traditionele ambacht van content maken de ruimte te geven. De AI-workflow brengt het bureau sneller aan de start van de uiteindelijke productie: Pablo Van Den Berg: "En daar staan we in veel gevallen net zoals vroeger gewoon op de set of in de studio."

www.trojanmonkeys.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

[Behind The Slash] Rik Ledder: Creativiteit is niet een zinnetje of een mooie design-skill, het is vooral een concept

19-09-2024 | 14:00:00
Marketing Report maakt een serie interviews met interessante mensen die werken bij TBWA\Neboko. Het spits wordt afgebeten door CEO Rik Ledder.

VENGEAN ontwikkelt rebranding detacheringsbureau Trinamics

19-09-2024 | 10:59:00
Met de rebranding versterkt Trinamics haar positie als detacheringsbureau voor zowel opdrachtgevers als tech talent.

[Marketing Report Radio] Dennis Hamakers (Cheil), Lotte Poort (Basic-Fit) en Carlijn Prins (Samsung) over de verassende samenwerking

19-09-2024 | 08:00:00
Dennis Hamakers is Strategy Director bij Cheil Benelux, Lotte Poort is Senior Accountmanager Retail Media & Partnerships bij Basic-Fit en Carlijn Prins is (Digital) Marketing Communication Specialist bij Samsung. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hen over de verassende samenwerking tussen Cheil, Samsung en Basic-Fit.

[Marketing Report Radio] Teus Baars over de internationale groei en unieke propositie van NOSUCH

18-09-2024 | 17:16:46
Teus Baars is eigenaar van NOSUCH. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over de internationale groei en de unieke propositie van NOSUCH.

Dentsu Creative Amsterdam ontwikkelt campagne Porsche Macan

18-09-2024 | 16:38:00
In de campagne wordt heel Nederland uitgedaagd om een bijzonder object te ruilen tegen de Porsche Macan.

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.