Pathé en Albert Heijn komen met digitale filmspaaractie

Pathé en Albert Heijn komen met digitale filmspaaractie

Pathé en Albert Heijn zijn via een samenwerking een digitale filmspaaractie gestart waarbij vanaf 4 september tot en met 17 september er digitaal gespaard kan worden voor een tweede gratis bioscoopkaartje en een tweede drankje of snack. Ook kan worden gespaard voor een filmvoucher voor een tweede film bij Pathé Thuis voor wie vanuit huis films kijkt. Het is de eerste keer sinds de overname van Pathé Thuis door Pathé dat het bioscoopconcern en het streaming platform op deze schaal samenwerken voor een campagne.

Bij iedere 5 euro aan boodschappen bij Albert Heijn ontvangt de klant een digitale zegel. Bij vier digitale zegels is een spaarkaart vol en kan de consument bij aankoop van een bioscoopticket deze inleveren voor een gratis tweede ticket (behoudens 3D, IMAX, 4DX en ScreenX toeslagen en evenementen) of bij aankoop van een drankje, popcorn of andere snack een tweede gratis. Indien Pathé Thuis gebruikt wordt zijn de tweede en derde film gratis.

Doron Kurz, Commercieel Directeur Pathé: “We zijn trots om deze unieke spaaractie aan te kondigen in partnerschap met Albert Heijn. Het is de eerste keer dat filmfans voor een compleet bioscoopuitje kunnen sparen met een ticket, hapje én drankje. Daarnaast is het ook een primeur dat het een actie betreft samen met Pathé Thuis. Pathé en Albert Heijn bieden met deze spaaractie zowel uit als thuis een geweldige filmbeleving.”

Johan van der Zanden, directeur marketing & communicatie bij Albert Heijn: “Wij zijn heel blij met deze samenwerking met Pathé. Mooi dat je bovenop het tweede bioscoopkaartje nu kan sparen voor de hele filmavond. Dus ook voor snack en drankjes. Onze bioscoopweken worden altijd enorm gewaardeerd door onze klanten.”

Campagne

Voor de nieuwe spaaractie is een campagne ontwikkeld bestaande uit onder andere TV- en radiospots, OOH, OLV, online, instore en printuitingen. In een selectie van de campagnematerialen is de bekende familie van supermarktmanager Ilse uit de Albert Heijn-campagnes te zien terwijl ze met een hapje en drankje genieten van een film in de Pathé bioscoop.

Credits : Campagne concept: Pathé, Albert Heijn en TBWA\Neboko | Materialen: TBWA\Neboko | Media inkoop: Dentsu Benelux | Social Media: Boomerang Agency | pr: Coopr

www.pathe.nl

www.ah.nl/pathe

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Pathé Spuimarkt wordt op 24 juli Deadpool & Wolverine theater

12-06-2024 | 12:36:00
Pathé Spuimarkt in Den Haag organiseert op woensdag 24 juli samen met The Walt Disney Company als enige Nederlandse bioscoop om 09:00 uur de vertoning van de  Deadpool & Wolverine-film met Ryan Reynolds en Hugh Jackman tijdens een grote publiekspremière

EK-wedstrijden van Nederlands elftal te zien bij Pathé

28-05-2024 | 11:14:00
Voetbalfans kunnen samen met andere supporters, in de bioscoopzaal kijken naar de wedstrijden van het Nederlandse elftal

Pathé opent rooftop bioscoop en bar bij Utrecht Leidsche Rijn

23-05-2024 | 12:13:00
Tijdens het eerste weekend staan de films Barbie, Imaginary Friends en Garfield (OV) op het programma

Pathé brengt alle acht Spider-Man films terug op het grote doek

14-05-2024 | 12:53:00
Pathé brengt vanaf donderdag 13 juni alle acht delen van de Spider-Man films tijdelijk terug in de bioscoop

Gevelrestauratie Koninklijk Theater Tuschinski van start

10-05-2024 | 10:15:00
De gevel van het Koninklijk Theater Tuschinski, cultureel erfgoed in Amsterdam, ondergaat vanaf begin mei een renovatie.
 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.