Perfetti Van Melle kiest voor merkactivatiebureau Barracuda

Perfetti Van Melle kiest voor merkactivatiebureau Barracuda

Na een intensieve pitch heeft snoepgoedfabrikant Perfetti Van Melle gekozen voor strategisch merkactivatiebureau Barracuda. Aanleiding van de pitch was de wens van Perfetti Van Melle om alle merkactivaties voor de Benelux onder te brengen bij één bureau.

Olivier Lorent, eigenaar & commercieel directeur van Barracuda: “Het voelt goed dat we onze expertise mogen inzetten voor mooie merken als Mentos,

Look-O-Look, Smint en Klene. Hierdoor kunnen we efficiënter werken en op strategisch niveau veel meer meedenken. De eerste activaties zijn al gestart en we kunnen niet wachten om nog meer activaties verder uit te rollen.”

www.wearebarracuda.com

www.perfettivanmelle.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Fama Volat en Auto.nl introduceren Equal Rides voor drag queens

23-07-2024 | 15:59:32
De afgelopen jaren werden drag queens meermaals geweigerd in taxi’s terwijl dit vaak de enige manier is om veilig van en naar optredens te gaan

[Interview] Stéphane en Olivier Lorent: 10 jaar Barracuda: Work hard, play hard

19-07-2024 | 13:33:00
Barracuda, bureau voor experiential marketing, geeft al 10 jaar de mooiste merken een podium en heeft dat altijd in stilte gedaan

Havas Lemz vernieuwt Doe je updates-campagne Ministerie van Economische Zaken

04-07-2024 | 15:54:29
Havas Lemz vernieuwt Doe je updates-campagne van het Ministerie van Economische Zaken

0930 creative agency introduceert in samenwerking met Pringles: Fan-ding machine

13-06-2024 | 16:53:00
De levensgrote 'Fan-ding machine', een vendingmachine waarbij fans niet betalen met geld, maar met aanmoedigingen voor hun favoriete team.

Kumpany en Volkswagen komen met podcast Oranje Comedy Buzz

10-06-2024 | 11:00:00
Voor elke poulewedstrijd is er een nieuwe aflevering, zodat Oranjefans helemaal kunnen toeleven naar de volgende wedstrijd.

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.