Marketing Report
Pernod Ricard kiest na pitch voor Storyboard nieuws

Pernod Ricard kiest na pitch voor Storyboard

Storyboard gaat aan de slag voor Pernod Ricard in zowel Nederland als België. Na een pitch voor het Italiaanse premium gin merk Malfy, zal het bureau deze zomer een campagne lanceren met een centrale rol voor influencermarketing. Het eerste resultaat van deze samenwerking zal al in het voorjaar te zien zijn.

Robert Vogelaar, Senior Brand Manager bij Pernod Ricard: "Influencermarketing is een domein waarbinnen nu continuïteit en verdieping wordt gezocht. Storyboard heeft ons tijdens deze pitch weten te inspireren met hun vernieuwende kijk op dit vakgebied, gebaseerd op gedegen consumentenonderzoek. De combinatie van creativiteit en strategische inzichten gaf de doorslag. Malfy is een van de merken in ons portfolio waarin veel groeipotentie zit, en we zijn enthousiast om samen groots in te zetten op dit prachtige merk."

Martijn de Kemp, oprichter van Storyboard: "Deze samenwerking biedt een fantastische kans om met Malfy een merkverhaal te vertellen dat gaat over Italiaanse smaak, in combinatie met het typische gevoel van verlangen naar de zomer wat we in de lage landen zo goed kennen."

www.storyboard-agency.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

DDMA, bvA en de Stichting Reclame Code komen met certificaat en openbaar register voor influencers

22-04-2024 | 09:41:00
Brancheverenigingen DDMA, bvA en de Stichting Reclame Code komen met een certificaat en openbaar register genaamd Certified by Influencerregels.com

[Screenforce] Transparantie leidt tot groter effect van reclame

09-04-2024 | 09:43:00
Waar het soms overduidelijk is dat er sprake is van reclame, blijft dat soms gissen

Havas Play ontwikkelt influencer-marketingcampagne voor Hyundai

03-04-2024 | 09:06:00
Wouter Karssen van Autoblog.nl heeft met petrolheads Royalistiq, Boaz en Lies Zhara de IONIQ 5 N getest in een drietal performance challenges

Herbalife gaat partnership aan met shorttrackster Xandra Velzeboer

26-03-2024 | 09:57:00
Het partnership markeert een samenwerking tussen een bedrijf dat zich inzet voor de bevordering van een gezonde en actieve levensstijl

Baba Touré en Guy Lokhoff lanceren influencer marketingbureau Combo, Noushin Shirzadi directeur

12-03-2024 | 15:08:00
Combo biedt de volledige scope van influencermarketing anno 2024 en ontwikkelt strategieën op een cultureel relevante manier.

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief