[Marketing Report TV] Peter Paul Blommers & Patrick de Zeeuw over de traffic boosters van NPB Media
Peter Paul Blommersis CEO van NPB Media, Patrick de Zeeuw is mede-oprichter van Alfred International. Ze zijn te gast bij Marketing Report TV. In gesprek metBas Vlugtvertelt Paul Blommers over de traffic boosters van NPB Media en Patrick de Zeeuw over waarom hij stopte bij Alfred en koos voor een bestaan als freelance conceptmaker:
Paul Blommers: "NPB media is het bedrijf achter 8500 lichtmast verwijzingen. Het medium voor MKB retail media in Nederland, om mensen in hun zaak of bedrijf te krijgen. Onze borden zijn niet zozeer reclamemedia, maar traffic boosters. We weten van elke straat in Nederland de passantenstroom en als een bedrijf op een minder zichtbare plek zit, loodsen wij met de borden de passantenstroom naar het desbetreffende bedrijf toe."
Patrick de Zeeuw: "Ik wilde ook wel eens wat groter, door commercials te maken van 30 seconden tot 3 minuten. Nu heb ik de ambitie om een tv-serie te maken van 50 minuten per aflevering, dus daar ben ik nu mee bezig. Ondertussen freelance ik voor bedrijven als Heksenkaas en Prominent. Het is leuk om nog steeds reclamewerk te maken en vooral leuk dat ik het allemaal zelf regisseer."
Bruut is dé one-stop-shop voor videocontent! Van strategie tot creatie, en van productie tot distributie. Wij doen het! Hoge kwaliteit video, slim en efficient gemaakt voor ieder scherm, dat is onze kracht. Met een hecht team van enthousiaste makers hebben maken we gepassioneerd content voor iedereen.
Wij zijn Abovo Maxlead; 230 specialisten in marketing en media, gevestigd in Hoorn en Oegstgeest. We zijn het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland. We zijn eigenzinnig. Eigenzinnig in marketing en media.
Van een full funnel, crossmediale marketingcampagne tot een nieuwe website, en van een verse huisstijl tot een complete omnichannel marketingstrategie; we kunnen het allemaal voor je maken. We zijn continu op zoek naar de meest effectieve marketing- en mediamix, in nauwe samenwerking met onze klanten. Omdat we alle disciplines onder één dak hebben zijn de lijnen kort en kunnen we je optimaal bedienen. We kennen elke markt als onze broekzak.
Robbert den Boer, Co-Owner van ROSH, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Peter Wybenga vertelt hij over de ligging en campagnes van ROSH.
Rick Vriesema, Commercieel Directeur bij Out of Home Masters, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vught vertelt hij over buitenreclame, onderzoek en groei.
Evert Dijkstra, Head of International bij Abovo Media, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over Abovo als internationale speler
Mark Schoones, Creative Director bij Twenty Two, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Peter Wybenga vertelt hij de ontwikkeling in de banenmarkt.
Michel van Velde, CEO bij Craftmore, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Peter Wybenga vertelt hij over merkpositionering en merkidentiteit.
Bas Jongerling, Creative Director bij Big Group Amsterdam, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over de groei en verhuizing van Big Group Amsterdam
Mark Stoel, eigenaar van Activation Heroes, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over het uitwerken van een idee naar concept naar resultaat
In gesprek met Peter Wybenga vertelt Michiel van Riemsdijk over samenwerking tussen bureaus, managen vanuit de cockpit en het tot stand komen van Springbok Agency
Arthur Zwamborn, CTO van Cäsar, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over Cäsar, data en het verlanglijstje van Cäsar