[Marketing Report TV] Peter Paul Blommers & Patrick de Zeeuw over de traffic boosters van NPB Media
Peter Paul Blommers is CEO van NPB Media, Patrick de Zeeuw is mede-oprichter van Alfred International. Ze zijn te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt vertelt Paul Blommers over de traffic boosters van NPB Media en Patrick de Zeeuw over waarom hij stopte bij Alfred en koos voor een bestaan als freelance conceptmaker:
Paul Blommers: "NPB media is het bedrijf achter 8500 lichtmast verwijzingen. Het medium voor MKB retail media in Nederland, om mensen in hun zaak of bedrijf te krijgen. Onze borden zijn niet zozeer reclamemedia, maar traffic boosters. We weten van elke straat in Nederland de passantenstroom en als een bedrijf op een minder zichtbare plek zit, loodsen wij met de borden de passantenstroom naar het desbetreffende bedrijf toe."
Patrick de Zeeuw: "Ik wilde ook wel eens wat groter, door commercials te maken van 30 seconden tot 3 minuten. Nu heb ik de ambitie om een tv-serie te maken van 50 minuten per aflevering, dus daar ben ik nu mee bezig. Ondertussen freelance ik voor bedrijven als Heksenkaas en Prominent. Het is leuk om nog steeds reclamewerk te maken en vooral leuk dat ik het allemaal zelf regisseer."
Kijk dit interview hier:
Marketing Report TV is powered by Bruut en Abovo Maxlead
Bruut is dé one-stop-shop voor videocontent! Van strategie tot creatie, en van productie tot distributie. Wij doen het! Hoge kwaliteit video, slim en efficient gemaakt voor ieder scherm, dat is onze kracht. Met een hecht team van enthousiaste makers hebben maken we gepassioneerd content voor iedereen.
Wij zijn Abovo Maxlead; 230 specialisten in marketing en media, gevestigd in Hoorn en Oegstgeest. We zijn het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland. We zijn eigenzinnig. Eigenzinnig in marketing en media.
Van een full funnel, crossmediale marketingcampagne tot een nieuwe website, en van een verse huisstijl tot een complete omnichannel marketingstrategie; we kunnen het allemaal voor je maken. We zijn continu op zoek naar de meest effectieve marketing- en mediamix, in nauwe samenwerking met onze klanten. Omdat we alle disciplines onder één dak hebben zijn de lijnen kort en kunnen we je optimaal bedienen. We kennen elke markt als onze broekzak.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Marketing Report TV] Robert van den Ham over BusinessWise
[Marketing Report TV] Robbert den Boer over over de ligging en campagnes van ROSH
[Marketing Report TV] Rick Vriesema Out of Home Masters over buitenreclame, onderzoek en groei
[Marketing Report TV] Vivian Kowalski over Somention
[Marketing Report TV] Paul Kroef over klantretentie en de rol van ARA voor de klant
[Marketing Report TV] Evert Dijkstra over Abovo Maxlead als internationale speler
[Marketing Report TV] Mark Schoones over Twenty Two en de ontwikkelingen in de banenmarkt
[Marketing Report TV] Michel van Velde (Craftmore) over merkpositionering en merkidentiteit
[Marketing Report TV] Bas Jongerling over de groei en verhuizing van Big Group Amsterdam
[Marketing Report TV] Wilfred den Hertog over Key Agency
[Marketing Report TV] Mark Stoel over Activation Heroes: van idee naar concept tot resultaat
[Marketing Report TV] Michiel van Riemsdijk over het tot stand komen van Springbok Agency
[Marketing Report TV] Arthur Zwamborn over het datasegmentatieplatform van Cäsar
[Marketing Report TV] Bart de Vries over lokaal adverteren via HYPR
[Marketing Report TV] John Olivieira over OneWorld
Gepubliceerd door: Daan Dekkers