Marketing Report
Philips opent OneBlade pop-up tramstop Leidseplein nieuws

Philips opent OneBlade pop-up tramstop Leidseplein

De scheer-, trim- en stylingtool Philips OneBlade kondigt een samenwerking aan met Bram Krikke en TikTok-barbier Reboir Kleijnhorst. Op 24 oktober openden beide heren namens Philips OneBlade de eerste publieke pop-up barberstation voor een dag op het Leidseplein in Amsterdam. Met de opening van de barber tramstop laat Philips OneBlade het belang zien van het uitdrukken van een eigen authentieke stijl.

Pop-up barber tramstop

Voorbijgangers kregen in het pop-up barberstation een style-upgrade en -metamorfose met de Philips OneBlade van Reboir, samen met zijn humoristische assistent Bram Krikke. Het tramhokje is deze hele week nog ondergedompeld in Philips OneBlade -stijl, waarbij voorbijgangers foto’s van hun gezicht kunnen uploaden naar het digitale scherm in de abri. Via de digitale out-of-home campagne en verschillende socialmedia-assets van de twee OneBlade-ambassadeurs is online zichtbaarheid gecreëerd voor de campagne.

Met de campagne wil Philips OneBlade jonge mannen bereiken om te laten zien dat je heel gemakkelijk je baard én lichaam kunt trimmen, scheren en stylen met de OneBlade, en hen inspireren om met hun scheerroutine een eigen authentieke stijl uit te drukken.

Bram Krikke: “Ik ben er trots op dat ik ambassadeur ben voor een product voor mijn looks. Uiteraard moet mijn snor goed bijgewerkt worden maar ik wil ook samen met Philips OneBlade mensen inspireren om zelf te ontdekken wat hun stijl is.”

Samenwerking concept

Het campagneconcept is gezamenlijk uitgewerkt door mediabureau OMD Worldwide, buitenreclamebureau JC Decaux en pr-bureau Omnicom PR Group. OMD Worldwide is hierbij verantwoordelijk voor de mediastrategie, planning en -inkoop, JC Decaux voor de out-of-home activatie van het concept, en Omnicom PR Group voor de PR- en mediastrategie. Crocodile Agency is verantwoordelijk voor strategie en de contentcreatie voor hun influencerpartner Bram Krikke. Deze beelden zijn ook te zien in de out-of-home campagne.

www.omnicommediagroup.com

www.crocodile.global

www.philips.nl

Lees ook:

Cheil Benelux ontwikkelt immersive experience R+T beurs voor Coulisse


04-03-2024 | 12:54:55
Deze ervaring biedt bezoekers een 360°-beeld van wat de wereld van smart Motionblinds te bieden heeft

Het eerste AI Marketing Congres van Nederland maakt de sprong van belofte naar praktijk

27-02-2024 | 13:59:00
De dag omvat 20 sessies, waaronder keynotes, workshops en cases gegeven door experts.

ADCN wordt lid van de Art Directors Club of Europe

26-02-2024 | 08:00:00
ADCE is een non-profitorganisatie in Europa en omvat 22 clubs en verenigingen voor advertising, craft & design in 21 landen

Dutch Digital Design tijdens SXSW: Immersive Experiences For Good

23-02-2024 | 10:22:21
Tijdens het South by South West festival in Austin presenteren Nederlandse bureaus virtual-, augmented-, en immersive projecten.

HAK staat met pakjes op de Huishoudbeurs

17-02-2024 | 23:25:00
Yolanda van Grootel, Brand Communication Manager bij HAK: "Ik heb samen met mijn collega Marloes van Strijen op de Huishoudbeurs gestaan met als doel om zoveel mogelijk mensen kennis te laten maken met de nieuwe pakjes van HAK

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.