Radio 538 en Dutch Grand Prix verlengen contract event supporter met twee jaar

Radio 538 en Dutch Grand Prix verlengen contract event supporter met twee jaar

Talpa Network en de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix hebben hun samenwerking met twee jaar verlengd. Daarmee bijft Radio 538 nog minimaal twee jaar event supporter van de Dutch Grand Prix. Lang voor de eerst maken vandaag bekend hun samenwerking met nog eens twee jaar te verlengen. Als één van de eerste partners committeerde Talpa Network werd Radio 538 in november 2019 aan de Dutch Grand Prix die in 2021 na 35 jaar afwezigheid weer plaats vond. Meerdere merken van het medianetwerk zijn onderdeel van het partnership, waarvan Radio 538 als Event Supporter het meest zichtbaar is.

Zandvoort is zeker van de Formule 1-races tot aan 2025.

Radio vanuit circuit

Al drie jaar maakt Radio 538, onderdeel van Talpa Network, tijdens het hele raceweekend live radio vanaf het CM.com Circuit Zandvoort. Met de 538-studio in het hart van de Fanzone brengen dj's, samen met artiesten en fans, de sfeer en de oranjegekte over op de luisteraars. Ook via TV 538 en social media doet de hitzender het hele weekend live verslag. Daarnaast maken de 538-dj’s onderdeel uit van het overkoepelende entertainmentprogramma en kunnen bezoekers overnachten in een 538-tent in de 538 Village. Zo draagt Radio 538 bij aan de complete festivalervaring van de Dutch Grand Prix.

Dave Minneboo, Creative Director Radio bij Talpa Network: “De samenwerking tussen 538 en de Dutch Grand Prix is een perfecte fit: samen omarmen en vergroten we het oranjegevoel. Niet alleen tijdens het raceweekend, maar het hele jaar door.”

Pim Schmitz, CEO van Talpa Network: “Dankzij het partnership van Talpa Network en de Dutch Grand Prix omarmen we met ons hele netwerk het F1-domein. Van winacties op de radio en branded content campagnes op onze tv-zenders tot social formats opgenomen op het CM.com Circuit in Zandvoort. We zijn blij dat we deze succesvolle samenwerking de komende jaren kunnen voortzetten.”

Jan Lammers, sportief directeur van de Dutch Grand Prix: “Talpa Network is een van de loyale partners die al in onze plannen geloofde toen weinigen nog een cent durfden te geven voor het slagen van die plannen. Het geeft mij dan ook een trots gevoel dat ze de komende jaren aan boord blijven. Entertainment is een belangrijk onderdeel van het succes van de Dutch Grand Prix en daar levert Talpa Network, met onder meer Radio 538, een niet te onderschatten bijdrage aan.''

www.538.nl

www.talpanetwork.com

www.dutchgp.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Radio 10: Gerard Ekdom stopt, Rob van Someren naar weekend en Gijs Staverman krijgt middagshow

17-05-2024 | 23:51:59
Er zijn veel wisselingen bij Radio 10. Gerard Ekdom stopt per 3 juni 2024 met zijn ochtendshow vanwege zijn overstap naar Mediahuis Radio (Radio Veronica). Het is onduidelijk wanneer hij daar zal kunnen starten, vanwege een concurrentiebeding die dj’s belemmert direct te kunnen overstappen naar concurrenten.

RTL Nederland en Talpa Network starten met adressable reclame op televisie

17-05-2024 | 10:30:00
Addressable reclame komt bij de zenders van RTL Nederland en Talpa Network (onder voorbehoud) rond 17 juni 2024 grootschalig beschikbaar. Dit blijkt uit navraag van Marketing Report bij de betrokken partijen

NLZiet komt ook met reclameversie: NLZiet Basis

13-05-2024 | 12:21:00
NLZiet heeft per direct een reclameversie geïntroduceerd onder de naam NLZiet Basis. Voor 7,95 euro per maand krijgen klanten dezelfde content te zien als het tot premium omgedoopte (standaard) abonnement dat voortaan 9,95 euro per maand kost

Campagne Primark met VROUW en LINDA.

25-04-2024 | 18:20:00
Ten behoeve van de viering van 15 jaar Primark in Nederland is in het kader van een campagne een samenwerking geraliseerd met LINDA. (Talpa Network) en VROUW (Mediahuis Nederland)

UM, Alfred, Talpa Network & Praxis ontwikkelen reality-klusprogramma Het Blok

22-04-2024 | 15:19:00
UM ontwikkelde de contentstrategie van het reality-klusprogramma Het Blok, waarin Praxis zich positioneert als partner voor het verduurzamen van je woning
 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.