Radiostation 100% NL verandert slogan in Maakt Je Dag
Radiostation 100% NL heeft voortaan als slogan: Maakt Je Dag. De wijziging komt op de dag die doorgaans Blue Monday wordt genoemd, de meest deprimerende dag van het jaar.
Maakt Je Dag is de merkbelofte die in alles van 100% NL terug zal komen, van de muziek en de radioprogramma's tot aan de acties en de online video's.
Ryan Dekker, marketingmanager: "Bij 100% NL vieren we het leven, maken we plezier en staan we midden in de samenleving, tussen de luisteraars. Dat is een gevoel dat veel verder gaat dan het benoemen van onze kern van het draaien van Nederlandse popmuziek. Bij die filosofie van het leven vieren past Maakt Je Dag uitermate goed."
In samenwerking met PURE Jingles heeft het jinglepakket een flinke update gekregen met ingezongen slogan.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:[Interview] Huub Klepper: De Beste Drop Ooit begon als grapje, maar bleek een gouden zet
Rob van Someren verlaat Radio 10 (Talpa Network) en stapt over naar 100% NL (Mediahuis Radio)
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Eindredacteur 100% NL
Radiozender 100% NL viert 18e verjaardag
[Interview] Eddy Guyt over 15 jaar 100% NL Magazine en 100% Media & Partner Netwerk
Gepubliceerd door: Saskia van Weert