[RAW Countdown to Cannes] Vincent Vervoort, Alfred International
RAW komt ook dit jaar met een mooie delegatie naar Cannes. Iedere dag stellen mensen uit de delegatie zich voor.
Wie ben je en wat is je rol in de creatieve industrie?
Mijn naam is Vincent Vervoort, en ik ben een junior creative bij Alfred International.
Wanneer ik Cannes zeg, welk woord komt dan als eerste in je op en waarom?
Geweldig! Ja. Het is als de crème de la crème van de creatieve industrie. En ik denk dat het een once-in-a-lifetime kans is om daar te zijn.
Wat deed je toen je erachter kwam dat je mee kon doen aan de RAW Summer Course?
Ik vertelde het aan mijn baas!
Wat zijn je verwachtingen voor Cannes en waarom?
Veel. Veel gesprekken. Veel drankjes. Veel mensen. Veel werk.
Waar kijk je het meest naar uit?
Ik denk de future bosses lunch, omdat je dan met de grote bazen kunt praten over hun perspectief op bijvoorbeeld juniors. Omdat ik een junior ben en ik erg nieuwsgierig ben hoe zij ons zien, wat ze willen en hun perspectief.
Zal je eindigen in de Gutter of ben je om 9 uur 's ochtends in het Palais?
Oehhhhh… eh Gutter!
Hoeveel nachten tot de trein naar Cannes?
NOG 3 NACHTEN
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Column] RA*W: Als we zo doorgaan, hebben we straks geen creative industrie meer over
Pitch in Sneltreinvaart 2024: RAW en bol blikken terug
Eva Koffeman en Willemijn Besteman winnen de Cannes RAW Trein Pitch 2024
[RAW Countdown to Cannes] Jeroen Icks, Joe Public
[RAW Countdown to Cannes] Max Hochstenbach, Mediahuis
Gepubliceerd door: Saskia van Weert