Real Madrid sluit sponsordeal met HP nieuws

Real Madrid sluit sponsordeal met HP

Real Madrid heeft een wereldwijde technologie-sponsorovereenkomst met HP aangekondigd. Als onderdeel van deze meerjarige overeenkomst is HP het eerste merk in de 121-jarige geschiedenis van de club waarvan het logo op de mouw van het Real Madrid tenue prijkt. De sponsoring omvat zowel mannen- en vrouwenteams als jeugdelftallen.

Nieuwste technologiepartner

Daarnaast wordt HP de nieuwste technologiepartner van de club. De samenwerking is erop gericht om de digitale transformatie van de clubruimtes te versnellen en de fanervaring van Real Madrid te verbeteren in het nieuwe Santiago Bernabeu complex en daarbuiten, waaronder persoonlijke ervaringen, gaming en clubactiviteiten.

Twee iconische wereldmerken

Antonio Lucio, Chief Marketing and Corporate Affairs Officer bij HP: "HP en Real Madrid zijn twee iconische wereldmerken met een gedeelde passie voor het verblijden van fans, het mogelijk maken van uitzonderlijke prestaties en het maken van een positieve impact op gemeenschappen. We zijn vereerd om samen te werken met Real Madrid en zien veel spannende mogelijkheden om de kracht van HP's technologie en merk in te zetten om geweldige nieuwe ervaringen te creëren voor fans, terwijl we de gemeenschappen die we delen versterken."

Dames- en herenteam

Vertegenwoordigers van beide organisaties waren aanwezig bij de ceremoniële ondertekening, waaronder de voorzitter van Real Madrid, Florentino Pérez, HP's Lucio en aanvoerders van het dames- en herenteam. De spelers van Real Madrid zullen hun nieuwe sponsor voor het eerst zien tijdens de wedstrijd tegen Atlético de Madrid op 4 februari. 

Bevorderen van waardigheid en inclusie

Beide merken delen ook een visie op het versterken van gemeenschappen en het bevorderen van waardigheid en inclusie door middel van sport en technologie. HP pakt de digitale kloof aan met initiatieven die digitale gelijkheid voor miljoenen mensen over de hele wereld versnellen, terwijl Real Madrid zich inzet voor een meer inclusieve sportgemeenschap. Door middel van hun nieuwe sponsoring zullen de twee bedrijven ook programma's creëren die maatschappelijke problemen aanpakken, waaronder het dichten van de digitale kloof.

www.hp.com

Lees ook:

Regisseur Arjen Schotel naar Hazazah

22-02-2024 | 12:52:00
Voordat hij ging regisseren, werkte Arjen Schotel als promo-maker en leerde hij in concepten denken

[Marketing Report TV] Ernst-Jan Smids (JUMP! RETAIL): Het vraagstuk is altijd leading

22-02-2024 | 11:59:00
Ernst-Jan Smids is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt en Elzemieke Olsthoorn spreekt hij over het belang van het vraagstuk

Tapart onthult merkidentiteit ter gelegenheid van 10-jarig bestaan

22-02-2024 | 10:39:00
Het vernieuwde merk weerspiegelt het karakter van het bureau, dat opereert op het snijvlak van kunst, innovatie en technologie

[Vacancy] Databay (Part of TBWA\NEBOKO) has a position for Medior Business Consultant

22-02-2024 | 07:22:00
Databay (Part of TBWA\NEBOKO) is directly looking for Medior Business Consultant Full-time · Amsterdam

[Vacatures] Positive Digital zoekt een Lead Client Consultant

22-02-2024 | 06:44:00
Positive Digital is per direct op zoek naar een Lead Client Consultant · Full-time, Rotterdam

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.