Marketing Report
Reebok presenteert merkcampagne Life is Not a Spectator Sport

Reebok presenteert merkcampagne Life is Not a Spectator Sport

M&C Saatchi ontwikkelde de merkcampagne Life is Not a Spectator Sport voor Reebok. Het is een invulling van de creatieve richting van het merk die het merk is opgegaan.

Life is Not a Spectator Sport is een campagne om (jonge) consumenten te inspireren hun passies na te jagen en zichzelf te blijven uitdagen een actieve deelnemer te worden in de wereld om hen heen en aan alles wat hen beweegt; of dat nu mode, sport, muziek, kunst of activisme is. Centraal in de nieuwe merkcampagne staat Reebok’s iconische Classic Leather, een tijdloos en veelzijdig ontwerp dat zijn heritage deze lente/zomer zal uitbreiden.

In de video komen zanger Brent Faiyaz, artiest Arca, zangeres en songwriter Lolo, basketballegende Allen Iverson, rapper Ghetts en muzikant en zangeres Tems voor.

www.mcsaatchi.com
www.reebok.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief