Remy Kurpershoek Chief Creative Officer/Managing Director Publicis Creative

Remy Kurpershoek Chief Creative Officer/Managing Director Publicis Creative

Publicis Creative maakt de benoeming bekend van Remy Kurpershoek als de Chief Creative Officer/Managing Director van het bureau. Remy Kurpershoek, die eerder diverse leiderschapsfuncties bekleedde, zal samen met het huidige managementteam de nieuwe koers van Publicis Creative vormgeven.

Eduardo Marques, CCO Publicis Groupe Nederland en België: "Remy brengt een schat aan ervaring en expertise met zich mee, die cruciaal zal zijn voor de groei en ontwikkeling van ons bureau. We zijn ervan overtuigd dat hij de juiste persoon is om ons team naar nieuwe hoogtes te leiden. Iemand met een creatieve achtergrond ook de zakelijke kant laten leiden, is de sleutel tot het laten slagen van onze nieuwe visie."

De komst van Remy Kurpershoek is het gevolg van het verder doorontwikkelen en investeren in Publicis Creative. Na een succesvol 2023 met prijswinnend werk en new business, gaat er in 2024 meer focus gegeven worden aan het verder ontwikkelen van het creatieve team en de capaciteiten van de unit, waarbij er nog steeds gebruik gemaakt wordt van alle andere capaciteiten van de gehele Publicis groep.

Remy Kurpershoek: "In mijn hybride rol omarm ik de unieke combinatie van creativiteit en zakelijk leiderschap. Ik kijk ernaar uit om het team verder te ontwikkelen en gezamenlijk voort te bouwen op de creatieve route die is ingeslagen. Tegelijkertijd draag ik de verantwoordelijkheid voor het sturen van de organisatie naar zakelijk succes."

Als onderdeel van de heroriëntatie neemt Publicis Creative afscheid van Maarten Vrouwes en Friso Ludenhoff, die de rol van Executive Creative Directors vervulden. Eduardo Marques: "Maarten en Friso hebben aanzienlijk bijgedragen aan de creatieve en zakelijke successen van het bureau, waarmee de zichtbaarheid van Publicis Creative is vergroot. We wensen ze het allerbeste toe in hun toekomstige stap."

Maarten Vrouwes en Friso Ludenhoff: "In de afgelopen drie jaar hebben we geweldige nieuwe klanten weten aan te trekken. Dit resulteerde in prachtig werk en erkenning uit de branche. Er staat een talentvol team en we hebben alle vertrouwen dat Publicis kan voortbouwen op het succes van de afgelopen periode. We zijn nu bezig met een soepele overgang."

www.publicisgroupe.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Soufiane Touzani headliner ADsterdam Festival

04-07-2024 | 16:03:00
De tweede editie van het festival vindt vrijdag 5 juli plaats bij LIEF Amsterdam. Het volledige programma, vol met talks, panels, workshops en muziek, is nu bekend

Le Pub Amsterdam (Philips), Dentsu Creative (KPN) en AKQA Amsterdam (DeGiro/UN Women) winnen Gouden Lion

20-06-2024 | 21:00:00
Nederland valt op de vierde Cannes Lions-dag flink in de prijzen. De KPN-campagne Stukje van Mij van Dentsu Creative met zangeres Meau wint een Grand Prix Lion in de subcategorie Corporate Purpose & Social Responsibility in de hoofdcategorie Creative Strategy Winners

ADsterdam Festival onthult tweede batch met namen

20-06-2024 | 16:14:00
ADsterdam, opvolger van AmsterCannes, biedt inspiratie en creativiteit voor de Nederlandse advertising-industrie.

Media.Monks, de politie en Le Pub vallen in de prijzen

19-06-2024 | 16:31:15
Media.Monks heeft een Zilveren Lion gewonnen met het Beer Retirement Account voor Poker Beer in de subcategorie Social Behaviour & Cultural Insight in de categorie Direct Lions

Stukje van Mij van Dentsu Creative (KPN) en Refurb van Le Pub (Philips) op shortlists

18-06-2024 | 11:27:00
Nederland doet het dit jaar relatief goed met de vermeldingen op de shortlists bij de Cannes Lions

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.