RetailMedia.One en JUMP! Retail gaan samenwerken
RetailMedia.One kondigt een samenwerking aan met JUMP! Retail (onderdeel van TBWA\). Het doel van deze samenwerking is om reclame in het retail mediadomein voor adverteerders versneld, en met de nieuwste inzichten, effectief in te kunnen zetten.
Gecombineerde inzichten
Om het potentieel van retail media volledig te kunnen benutten zijn RetailMedia.One en JUMP! Retail een samenwerking gestart. De expertise en data-gedreven systemen van RetailMedia.One worden daarbij gecombineerd met de retail-journey expertise en de operationele kracht van JUMP! Retail.
Marc van Eck, Partner van RetailMedia.One: "Consistente en impactvolle boodschappen in een omnichannel retail mediaomgeving is een nieuwe sleutel tot merksucces. Nu, maar nog meer in de aankomende jaren van verdere media fragmentatie. Samen met JUMP! Retail zullen we merken in staat stellen om effectieve merkversterking te realiseren."
Lees ook:
Xenos kiest na pitch voor JUMP Retail
[Marketing Report TV] Ernst-Jan Smids (JUMP! RETAIL): Het vraagstuk is altijd leading
[Column] Ernst Jan Smids: De oerkracht van ons vak
Budi & Thijs schrijven meest gelezen column van 2023
[Interview] Ernst-Jan Smids over JUMP! Retail
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen