RetailMedia.One en Motivaction gaan samenwerken voor campagne-effect metingen

RetailMedia.One en Motivaction gaan samenwerken voor campagne-effect metingen

RetailMedia.One en Motivaction kondigen een strategische samenwerking aan. Motivaction gaat de campagne-effect metingen verzorgen van campagnes op het RetailMedia.One platform. Daarnaast zal RetailMedia.One landelijke winkeltraffic-data actief gaan gebruiken.

Doelen

RetailMedia.One wil onafhankelijk en transparant inzicht bieden in de merk-effecten van campagnes met retail media in de mix. Verder wil RetailMedia.One de trackingresultaten met behulp van AI gaan gebruiken voor automatische platform optimalisaties. Ten slotte wordt alle data opgeslagen in het Meta Data Universe (MDU). Het MDU biedt daarmee een direct benaderbare omgeving voor allerlei (landelijke) vraagstukken binnen het omni-channel retail media domein.

Met de recente overname van Bureau RMC door Motivaction heeft RetailMedia.One de beschikking over essentiële traffic data van fysieke winkels en winkelstraten in Nederland.

Pieter-Paul Verheggen, algemeen directeur bij Motivaction en CEO bij Glocalities: “We hebben RetailMedia.One vroeg op de hoogte gesteld van onze overnameplannen van RMC en de extra mogelijkheden die dit biedt voor het bepalen van de effectiviteit van de retail media-mix. Marcel zag direct de potentie. Deze potentie wordt nu omgezet in concrete oplossingen.”

Marcel Vogels, oprichter van RetailMedia.One: “In mijn vorige rol als oprichter van MeMo2 heb ik meer dan een decennium samengewerkt met Motivaction. Dat doe je alleen als je echt overtuigd bent van de kwaliteit.”

www.retailmedia.one

www.motivaction.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Adrian Sanger (DVJ Insights): Komt er ooit een stop op onze promotieverslaving?

18-09-2024 | 15:50:00
Eerder dit jaar organiseerden we de 8e editie van ons jaarlijkse Brand Growth Event voor een selecte groep marketing- en researchprofessionals

[Content Marketing Awards 2024] Truus: Brazilian Marketing van Hollandse bodem

18-09-2024 | 08:00:00
3 video’s van 11 seconden. 8.5 miljoen organische views. Een half miljoen likes, duizenden reacties en een hoop earned PR-aandacht.

Team5pm en Storyboard ontwikkelen YouTube-serie Brand Brouwmeesters voor Brand

17-09-2024 | 11:34:00
De infotainment-serie heeft als doel de bekendheid van Brand's brouwerij en de ontwikkeling van haar speciaalbieren te vergroten

[Content Marketing Awards 2024] Hippo Creative Studios: Wieb, de ster met strepen!

17-09-2024 | 08:00:00
Dompel jezelf onder in het levendige universum van Wibra, tot leven gebracht door onze betoverende, volledig 3D-geanimeerde ster, WIEB.
 

Gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.