Marketing Report
RetailMedia.One en Motivaction gaan samenwerken voor campagne-effect metingen nieuws

RetailMedia.One en Motivaction gaan samenwerken voor campagne-effect metingen

RetailMedia.One en Motivaction kondigen een strategische samenwerking aan. Motivaction gaat de campagne-effect metingen verzorgen van campagnes op het RetailMedia.One platform. Daarnaast zal RetailMedia.One landelijke winkeltraffic-data actief gaan gebruiken.

Doelen

RetailMedia.One wil onafhankelijk en transparant inzicht bieden in de merk-effecten van campagnes met retail media in de mix. Verder wil RetailMedia.One de trackingresultaten met behulp van AI gaan gebruiken voor automatische platform optimalisaties. Ten slotte wordt alle data opgeslagen in het Meta Data Universe (MDU). Het MDU biedt daarmee een direct benaderbare omgeving voor allerlei (landelijke) vraagstukken binnen het omni-channel retail media domein.

Met de recente overname van Bureau RMC door Motivaction heeft RetailMedia.One de beschikking over essentiële traffic data van fysieke winkels en winkelstraten in Nederland.

Pieter-Paul Verheggen, algemeen directeur bij Motivaction en CEO bij Glocalities: “We hebben RetailMedia.One vroeg op de hoogte gesteld van onze overnameplannen van RMC en de extra mogelijkheden die dit biedt voor het bepalen van de effectiviteit van de retail media-mix. Marcel zag direct de potentie. Deze potentie wordt nu omgezet in concrete oplossingen.”

Marcel Vogels, oprichter van RetailMedia.One: “In mijn vorige rol als oprichter van MeMo2 heb ik meer dan een decennium samengewerkt met Motivaction. Dat doe je alleen als je echt overtuigd bent van de kwaliteit.”

www.retailmedia.one

www.motivaction.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Crocodile Agency ontwikkelt campagne voor Bar-le-Duc

22-04-2024 | 12:50:00
Met onder andere een merkvideo, die de positioneringsstrategie Dorstig naar Meer zichtbaar maakt, inclusief een retail winactie

[Interview] Inês Bernardo (Scrambled) over de makeover van de foodafdeling van HEMA

18-04-2024 | 11:25:00
Inês Bernardo is creatief directeur bij Scrambled. In een interview vertelt ze over de makeover van Hema en The Food Content Agency Scrambled

Scrambled onthult een frisse look voor de foodafdeling van HEMA

18-04-2024 | 10:55:00
Het doel? De take-away producten van HEMA laten opvallen en een breder publiek aanspreken, terwijl het authentieke HEMA-gevoel behouden blijft

fritz-kola introduceert vernieuwd design en is verkrijgbaar bij Albert Heijn

18-04-2024 | 10:16:00
Het Duitse indie-kola merk fritz-kola introduceert een gemoderniseerd ontwerp voor de glazen flessen

Serviceplan Make en Kérastase lanceren campagne met actrice Sydney Sweeney 

16-04-2024 | 10:03:00
Serviceplan Make Benelux heeft de krachten gebundeld met Kérastase voor de lancering van de productlijn van het haarverzorgingsmerk
 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief