RetailMedia.One en Motivaction gaan samenwerken voor campagne-effect metingen

RetailMedia.One en Motivaction gaan samenwerken voor campagne-effect metingen

RetailMedia.One en Motivaction kondigen een strategische samenwerking aan. Motivaction gaat de campagne-effect metingen verzorgen van campagnes op het RetailMedia.One platform. Daarnaast zal RetailMedia.One landelijke winkeltraffic-data actief gaan gebruiken.

Doelen

RetailMedia.One wil onafhankelijk en transparant inzicht bieden in de merk-effecten van campagnes met retail media in de mix. Verder wil RetailMedia.One de trackingresultaten met behulp van AI gaan gebruiken voor automatische platform optimalisaties. Ten slotte wordt alle data opgeslagen in het Meta Data Universe (MDU). Het MDU biedt daarmee een direct benaderbare omgeving voor allerlei (landelijke) vraagstukken binnen het omni-channel retail media domein.

Met de recente overname van Bureau RMC door Motivaction heeft RetailMedia.One de beschikking over essentiële traffic data van fysieke winkels en winkelstraten in Nederland.

Pieter-Paul Verheggen, algemeen directeur bij Motivaction en CEO bij Glocalities: “We hebben RetailMedia.One vroeg op de hoogte gesteld van onze overnameplannen van RMC en de extra mogelijkheden die dit biedt voor het bepalen van de effectiviteit van de retail media-mix. Marcel zag direct de potentie. Deze potentie wordt nu omgezet in concrete oplossingen.”

Marcel Vogels, oprichter van RetailMedia.One: “In mijn vorige rol als oprichter van MeMo2 heb ik meer dan een decennium samengewerkt met Motivaction. Dat doe je alleen als je echt overtuigd bent van de kwaliteit.”

www.retailmedia.one

www.motivaction.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Jumbo introduceert roomboter met 1 ster Beter Leven keurmerk

25-07-2024 | 11:25:00
Als eerste in de markt verkoopt Jumbo vanaf nu roomboter met het 1 ster Beter Leven keurmerk via haar huismerk in alle 726 winkels.

Adrian Sanger (DVJ-Insights): Hoe verbeter je zichtbaarheid in het schap met AI

25-07-2024 | 10:23:26
DVJ Insight integreert AI, in samenwerking met Neurons, in al haar onderzoeksmethoden.

[Merken100] Marjolein Vendrig (Bever): De kracht van ons merk zijn onze buitenexperts

19-07-2024 | 13:00:16
Bever is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland.

[Merken100 2024] Johan van der Zanden (Albert Heijn): Onze missie is Samen beter eten bereikbaar maken. Voor iedereen.

19-07-2024 | 12:53:43
Albert Heijn is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland

[Merken100] Petra Bremer: Bij Etos zijn we er voor iedereen

18-07-2024 | 11:56:00
Etos is één van de 250 merken die zijn genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Petra Bremer, directeur marketing & formats bij Etos.
 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.