Marketing Report
Roderik de Maar Head of Brands & Culture bij GroupM

Roderik de Maar Head of Brands & Culture bij GroupM

Roderik de Maar is aangesteld als Head of Brands & Culture bij GroupM Nederland. Hij begon zijn loopbaan bij in 2017 als Interactive Media Specialist bij Lost Boys - nu Digitas Amsterdam.

Daarna werkte hij aan klantzijde. Onder meer als Online & CRM Manager Northern Europe voor Beierdorf in Baarn en Birmingham, als Online Marketing Manager voor KPN, als Marketing & Communication Manager voor Nespresso en meest recent als Global Marketing Manager voor Wajer Yachts.

Roderik de Maar: "De energie en dynamiek die in de bureauwereld heerst, heeft mij altijd aangetrokken. Toen Maiko Valentijn mij vroeg om onderdeel van GroupM te worden, hoefde ik dus ook niet lang na te denken. GroupM en de bureau’s Mindshare, EssenceMediacom, Wavemaker en Greenhouse en zijn natuurlijke geweldige merken die allen in de top van de mediawereld werken. In de afgelopen periode heeft de samenwerkingsvorm tussen de afzonderlijke bureaus en GroupM een steeds definitievere vorm gekregen. Het is nu tijd dit naar een volgend niveau te brengen. Mooi om onderdeel te mogen zijn van de verdere professionaliseringslag."

www.groupm.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

[Onderzoek] DPG Media/Mindshare: optimale contactfrequentie voor radiocommercials 3 tot 6 keer

16-02-2024 | 00:40:00
Een contactfrequentie van 3 tot 6 keer is optimaal voor het realiseren van impact op herkenning. Dit blijkt uit een door Mindshare (GroupM/WPP) uitgevoerd onderzoek in opdracht van DPG Media Radio onder 2.2327 respondenten van 20 tot 54 jaar

Ruud Verheijen CEO Wavemaker

15-02-2024 | 22:19:00
GroupM Nederland heeft met onmiddellijker ingang Ruud Verheijen benoemd als CEO van Wavemaker. In zijn nieuwe rol zal hij verantwoordelijk zijn voor het stimuleren van groei voor de klanten en het team van Wavemaker

Mediahuis en Talpa Network ontwikkelen campagne Bepanthen Derma

08-02-2024 | 11:31:05
In de cross-mediale campagne Huidgeluk helpt presentatrice Tooske Ragas vrouwen met een droge huid om hun zelfvertrouwen terug te krijgen

Uitgekookt.nl selecteert Wavemaker als media- en contentbureau

01-02-2024 | 09:37:21
Na een uitgebreide review heeft Uitgekookt.nl gekozen voor Wavemaker als media- en contentbureau. Wavemaker, die via GroupM onderdeel is van WPP, is op 1 januari 2024 met de werkzaamheden gestart

Isabelle Dacz verlaat Wavemaker

18-01-2024 | 21:48:00
Na een succesvolle periode van 8 jaar als CEO heeft Isabelle besloten dat de tijd is gekomen om uitdagingen buiten de organisatie aan te gaan

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.