
Rodger Werkhoven: Merken moeten gaan betalen om met hun logo's zichtbaar te zijn in Generative AI
Marketing Report volgt Rodger Werkhoven, een van de wereldwijd erkende pioniers op gebied van artificial intelligence, al enige tijd.
Afgelopen weekend troffen wij hem tijdens Museum Nacht op het Centraal Station in Amsterdam waar hij betrokken was bij een AI kunstproject.
Tijdens ons video-interview doet hij een aantal interessante uitspraken over portretrecht met betrekking tot door AI gegenereerde beelden en - ook zeer interessant - over het gebruik van logo's van merken in de AI omgeving.
Even kijken!
Lees ook:
[Column] Rodger Werkhoven: Moi? DALL•E? ChatGPT? Nee: m'n collega Brian Hirman. Díe is pas écht invloedrijk.
Ik vind dat een hele eer, om weer genomineerd te zijn voor die lijst van 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse bureauwereld
[Column] Michiel Frackers: OpenAI maakt het Google, Amazon en Apple moeilijk
ChatGPT van OpenAI is een versnellende sneeuwbal: hoe lang nog, voordat mensen eerst op ChatGPT zoeken naar antwoorden op hun vragen en naar de beste deals voor producten
[Onderzoek] Kantar lanceert Marketing Trends 2024
Deze studie mixt Kantars attitudes en gedragsgegevens, ontworpen om marketeers te ondersteunen bij het aanscherpen van hun groeistrategieën in 2024
[Column] Michiel Frackers: Vijf conclusies na de chaos bij OpenAI
Sam Altman is terug bij OpenAI en machtiger dan voorheen, maar is dat een goede zaak?
Dentsu Creative lanceert DOJO: Creative Technology Lab voor prototypes
Hier kunnen merken een concept in vier weken tot leven brengen met een werkend prototype, waarmee de waarde in de echte wereld getest kan worden