Rodger Werkhoven: Merken moeten gaan betalen om met hun logo's zichtbaar te zijn in Generative AI

Rodger Werkhoven: Merken moeten gaan betalen om met hun logo's zichtbaar te zijn in Generative AI

Marketing Report volgt Rodger Werkhoven, een van de wereldwijd erkende pioniers op gebied van artificial intelligence, al enige tijd.

Afgelopen weekend troffen wij hem tijdens Museum Nacht op het Centraal Station in Amsterdam waar hij betrokken was bij een AI kunstproject.

Tijdens ons video-interview doet hij een aantal interessante uitspraken over portretrecht met betrekking tot door AI gegenereerde beelden en - ook zeer interessant - over het gebruik van logo's van merken in de AI omgeving.

Even kijken!

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Adrian Sanger (DVJ-Insights): Hoe verbeter je zichtbaarheid in het schap met AI

25-07-2024 | 10:23:26
DVJ Insight integreert AI, in samenwerking met Neurons, in al haar onderzoeksmethoden.

Cheil Benelux ontwikkelt Samsung ShotControl

18-07-2024 | 10:10:00
Een tool die met behulp van AI de Nederlandse 3x3 spelers gedetailleerde informatie geeft over hun prestatie

Auke van Rossum Creative Director Trojan Monkeys

04-07-2024 | 14:56:42
Hij staat bekend om zijn passie voor concepten die sterk leunen op earned media en ziet veel potentieel in het gebruik van AI

Adform introduceert ContextGPT: AI-gebaseerde contextual targeting

03-07-2024 | 11:20:21
Dankzij de samenwerking kunnen adverteerders in Europa nu voor het eerst gebruikmaken van GPT AI-gebaseerde contextual targeting

Bambuu oprichters lanceren AI-agency BAI.agency

01-07-2024 | 15:17:00
Bas van Petten en Sietse Kingma, de oprichters van marketingbureau Bambuu, kondigen de lancering aan van hun AI-agency, BAI.agency.

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.