Marketing Report
Sabine Jurgens, Mick van Elk en Lútsen Koornstra naar Somention nieuws

Sabine Jurgens, Mick van Elk en Lútsen Koornstra naar Somention

Somention heeft Sabine Jurgens, Mick van Elk en Lútsen Koornstra benoemd als creatieve talenten. Per december 2023 was Dan Verhoeven al benoemd tot Creative Director.

Sabine Jurgens is gestart als Project Manager om campagnes & always-on samenwerkingen te realiseren voor klanten als A.S. Watson & Hallmark. Sabine Jurgens was tot december 2022 werkzaam als recruiter bij Coolblue en in 2023 als opleidingcoordinator bij het recruitmentbedrijf Daan.

Creatives

Mick van Elk begon in november 2023 bij Somention als Creative. Daarbij beweegt hij tussen de disciplines van art, copy en concept. Mick van Elk heeft na zijn stages bij onder meer Vice Media, bij Nijgh gewerkt en werkte de afgelopen jaren ook als freelancer.

Lútsen Koornstra begon ook in november 2023 als Social Creative. Hij werkte van oktober 2016 tot augustus 2021 voor Bol.com en was tot augustus 2023 twee jaar werkzaam voor Online Multi Stores. Mick van Elk en Lútsen Koornstra hebben inmiddels bijgedragen aan campagnes en content gerealiseerd voor bekende A-merken als DAF global, Madurodam en De Kuyper.

www.somention.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

[Column] Tim Wesdijk (Somention): Het einde van third-party cookies: dit is wat je moet weten

11-04-2024 | 09:27:00
Google heeft aangekondigd dat tegen het einde van het derde kwartaal van 2024 third-party cookies worden uitgefaseerd

Somention: Gen Z heeft de marketing funnel totaal veranderd

28-03-2024 | 09:07:00
Gen Z kijkt anders naar consumentisme dan alle generaties hiervoor. Ze laten zich niet meer inspireren door advertenties, maar platforms zoals TikTok, Youtube en Instagram

[Column] Bas Vlugt: Agency at Night 2024 Report!

17-03-2024 | 20:50:00
Op vrijdag 15 maart was de eerste editie van Agency at Night, een feestelijke avond in Rotterdam tijdens welke deelnemende reclamebureaus de deuren openen, geïnspireerd door het al jaren succesvolle AdNight in Amsterdam

Allianz Direct kiest Somention als socialmediabureau

14-03-2024 | 12:30:00
De samenwerking focust zich op connectie met Gen Z en Millennials, waarbij de doelgroep leidend is in concept en executie

[Vacatures] Somention zoekt een New Business Manager - Community & Webcare

13-03-2024 | 07:43:00
Somention is per direct op zoek naar een New Business Manager - Community & Webcare - Full-time · Rotterdam
 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief