Sabine Jurgens, Mick van Elk en Lútsen Koornstra naar Somention

Sabine Jurgens, Mick van Elk en Lútsen Koornstra naar Somention

Somention heeft Sabine Jurgens, Mick van Elk en Lútsen Koornstra benoemd als creatieve talenten. Per december 2023 was Dan Verhoeven al benoemd tot Creative Director.

Sabine Jurgens is gestart als Project Manager om campagnes & always-on samenwerkingen te realiseren voor klanten als A.S. Watson & Hallmark. Sabine Jurgens was tot december 2022 werkzaam als recruiter bij Coolblue en in 2023 als opleidingcoordinator bij het recruitmentbedrijf Daan.

Creatives

Mick van Elk begon in november 2023 bij Somention als Creative. Daarbij beweegt hij tussen de disciplines van art, copy en concept. Mick van Elk heeft na zijn stages bij onder meer Vice Media, bij Nijgh gewerkt en werkte de afgelopen jaren ook als freelancer.

Lútsen Koornstra begon ook in november 2023 als Social Creative. Hij werkte van oktober 2016 tot augustus 2021 voor Bol.com en was tot augustus 2023 twee jaar werkzaam voor Online Multi Stores. Mick van Elk en Lútsen Koornstra hebben inmiddels bijgedragen aan campagnes en content gerealiseerd voor bekende A-merken als DAF global, Madurodam en De Kuyper.

www.somention.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Somention: De rol van community management tijdens het EK

10-07-2024 | 13:18:00
Heel Nederland kleurt oranje en ook op social media gaat het voetbalfestijn niet aan je voorbij.

[Vacancy] Somention has a position for Webcare & Community Managers

05-07-2024 | 08:23:00
Somention is looking for a Webcare & Community Managers (German/English/Spanish/Danish) -Part-time · Rotterdam

SodaStream Benelux kiest Somention voor influencer campagnes

26-06-2024 | 11:22:38
De samenwerking gaat van start met de zomercampagne waarmee SodaStream kraanwater weer exciting wil maken door variatie in smaak aan te bieden

[Marketing Report Cannes 2024] Vivian Kowalski en Marieke Kraanen (Somention): We pleiten voor jong talent in Cannes

20-06-2024 | 10:58:00
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report

Somention: AI-mogelijkheden in Meta Advertising transformeert doelgroepsegmentatie

13-06-2024 | 16:12:00
Met de AI tool is het mogelijk om segmenten te creëren, op combinaties van demografie, gebruikersinteracties, interesses, en koopgedrag
 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.