Marketing Report
Saskia van Gulick start Your Second Opinion

Saskia van Gulick start Your Second Opinion

Saskia van Gulick, voormalig Director bij RTL AdAlliance, heeft het adviesbureau Your Second Opinion (in media) opgericht. Dit initiatief biedt zowel nationale als internationale adverteerders, (digitale) mediabureaus en creatieve bureaus de mogelijkheid hun mediaplannen en -strategieën door een objectieve lens te beoordelen.  

Daarbij richt bet bedrijf zich op het analyseren van bestaande mediaplannen, commercials en online video's om alternatieven voor te stellen die mogelijk beter aansluiten bij het merk of product. Het concept voor Your Second Opinion ontstond tijdens de loopbaan van Saskia van Gulick bij RTL Group, waar ze regelmatig werd benaderd door adverteerders en bureaus voor advies.

Saskia van Gulick: "Met Your Second Opinion kan ik de gewenste hulp en het advies bieden, gesteund door een uitgebreid netwerk in Nederland en twaalf andere landen.”

Your Second Opinion fungeert niet als een mediabureau, maar focust zich op advies en begeleiding voorafgaand aan de start van campagnes. Dankzij het internationale netwerk biedt het adviesbureau klanten ook de mogelijkheid om in contact te komen met de juiste partijen voor media-inkoop.

Saskia van Gulick benadrukt dat Your Second Opinion streeft naar objectiviteit, onafhankelijkheid, onpartijdigheid en transparantie in alle diensten.

Per 1 januari 2024 heeft Saskia van Gulick RTL AdAlliance (het internationale saleshouse van RTL Group) na 15 jaar verlaten. In de laatste zeven jaar heeft zij gefungeerd als Director Benelux, Baltics & Nordics. Het Nederlandse kantoor van RTL AdAlliance is inmiddels verhuisd naar Amsterdam-Noord (en vertrokken bij RTL Nederland).

www.yoursecondopinion.eu

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Paramount Advertising International gaat reclame SkyShowtime verkopen; Nederland onduidelijk

22-04-2024 | 10:49:00
Paramount Advertising International zal de reclame van de streamingdienst SkyShowtime verkopen. Het is niet duidelijk op welke wijze dat in Nederland zal gebeuren

Dave van Leeuwen (ZIGT): Radioreclame in je mediamix: werkt het nog wel?

19-04-2024 | 11:00:30
We leven in een wereld waarin visuele stimuli hoogtij vieren. Dan stel je jezelf als marketeer vast wel eens de vraag of auditieve media nog wel een effectief middel zijn om je doelgroep te bereiken

The Valley dropt met Oldtimers een historische lekkernij ter ere van 100-jarig jubileum

12-04-2024 | 08:41:17
Begin dit jaar introduceerde Oldtimers in samenwerking met The Valley al een campagne om het vakmanschap achter drop onder de aandacht te brengen

[Screenforce] Transparantie leidt tot groter effect van reclame

09-04-2024 | 09:43:00
Waar het soms overduidelijk is dat er sprake is van reclame, blijft dat soms gissen

[Onderzoek] Screenforce: Merkvoorkeur stijgt met 30 procent na reclame op lineaire tv of BVOD

26-03-2024 | 09:33:00
Internationaal aandachtdeskundige en reclameprofessor Karen Nelson-Field heeft een onderzoek uitgevoerd naar de aandacht voor reclame
 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.