Saskia van Gulick start Your Second Opinion

Saskia van Gulick start Your Second Opinion

Saskia van Gulick, voormalig Director bij RTL AdAlliance, heeft het adviesbureau Your Second Opinion (in media) opgericht. Dit initiatief biedt zowel nationale als internationale adverteerders, (digitale) mediabureaus en creatieve bureaus de mogelijkheid hun mediaplannen en -strategieën door een objectieve lens te beoordelen.  

Daarbij richt bet bedrijf zich op het analyseren van bestaande mediaplannen, commercials en online video's om alternatieven voor te stellen die mogelijk beter aansluiten bij het merk of product. Het concept voor Your Second Opinion ontstond tijdens de loopbaan van Saskia van Gulick bij RTL Group, waar ze regelmatig werd benaderd door adverteerders en bureaus voor advies.

Saskia van Gulick: "Met Your Second Opinion kan ik de gewenste hulp en het advies bieden, gesteund door een uitgebreid netwerk in Nederland en twaalf andere landen.”

Your Second Opinion fungeert niet als een mediabureau, maar focust zich op advies en begeleiding voorafgaand aan de start van campagnes. Dankzij het internationale netwerk biedt het adviesbureau klanten ook de mogelijkheid om in contact te komen met de juiste partijen voor media-inkoop.

Saskia van Gulick benadrukt dat Your Second Opinion streeft naar objectiviteit, onafhankelijkheid, onpartijdigheid en transparantie in alle diensten.

Per 1 januari 2024 heeft Saskia van Gulick RTL AdAlliance (het internationale saleshouse van RTL Group) na 15 jaar verlaten. In de laatste zeven jaar heeft zij gefungeerd als Director Benelux, Baltics & Nordics. Het Nederlandse kantoor van RTL AdAlliance is inmiddels verhuisd naar Amsterdam-Noord (en vertrokken bij RTL Nederland).

www.yoursecondopinion.eu

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Ad Alliance gaat advertentieverkoop verzorgen voor HBO Max Nederland

07-05-2024 | 13:05:00
Ad Alliance (RTL Nederland) zal de advertentieverkoop verzorgen van de in juni 2024 te lanceren reclameversie van HBO Max

Eneco stopt met misleidende claim sneller klimaatneutraal na ingrijpen ACM

06-05-2024 | 11:28:00
Energiemaatschappij Eneco is gestopt met het gebruik van de slogan Sneller klimaatneutraal in hun reclames

[Onderzoek] DVJ Insights: Wat is de impact van bioscoop-reclame vergeleken met andere kanalen?

03-05-2024 | 13:18:00
De filmindustrie is compleet opgebloeid. Vele bioscoopbezoekers keerden na de pandemie terug naar de theaters en wereldwijd worden records gebroken

[Vacatures] Abovo Media zoekt een Senior Media Consultant

03-05-2024 | 07:09:00
Abovo Media is per direct op zoek naar Senior Media Consultant - Hoorn

Paramount Advertising International gaat reclame SkyShowtime verkopen; Nederland onduidelijk

22-04-2024 | 10:49:00
Paramount Advertising International zal de reclame van de streamingdienst SkyShowtime verkopen. Het is niet duidelijk op welke wijze dat in Nederland zal gebeuren
 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.