[Screenforce] Zesde editie van The Future of TV Advertising Global

[Screenforce] Zesde editie van The Future of TV Advertising Global

Op dinsdag 5 en woensdag 6 december vindt de zesde editie plaats van The Future of TV Advertising Global. Dit internationale evenement over alle innovaties op het gebied van tv-reclame, brengt alle belangrijke spelers in de video-industrie fysiek samen. Screenforce biedt ook de mogelijkheid om dit event bij te wonen door het winnen van een kaart of tegen een korting van 30 procent.

Hoe moet tv zich verder ontwikkelen?

The Future of TV Advertising is een internationaal event gericht op het stimuleren van innovaties in video-reclame. Elk jaar komt er een senior publiek van pioniers, broadcasters, exploitanten van connected-tv, mediabureaus, platforms en reclametechnologiebedrijven, in Londen samen voor twee dagen lang netwerken en debatteren over hoe tv kan worden ontwikkeld tot een beter traded, targetted, data-gedreven en data-gemeten platform.

Keynotes

Nationale en internationale gasten – afkomstig van bureaus, broadcasters, streaming platforms en adverteerders – bespreken actuele en relevante kwesties in het videovakgebied. Laat je inspireren door de presentaties van onder meer Rita Ferro (Disney), Jon Evans (System1), Peter Field, Rhys Mclachlan (ITV), Chris Edwards (Rakuten-TV), Patrick Béhar (Kantar Media) en Stéphane Coruble (RTL Ad Alliance).

Aftermovie 2022

Winactie

Wil jij naar Londen om met eigen ogen de nieuwste innovaties en beste cases te zien? Dat kan! Screenforce mag namelijk vijf toegangskaarten* weggeven. Wil jij kans maken? Stuur dan een e-mail naar info@screenforce.nl en motiveer waarom jij naar The Future Of TV Advertising Global 2023 wil.

*De gewonnen kaart geeft toegang tot het event The Future Of TV Advertising Global 2023 en is exclusief vervoer en verblijf. Voor alle voorwaarden, bekijk je de actievoorwaarden onderaan dit bericht.

Meld je nu aan en ontvang 30 procent korting

Mocht je niet meedoen of niet winnen met onze actie, dan kun je tegen korting een ticket aanschaffen! Door het invullen van de Screenforce kortingscode kun je 30 procent korting krijgen op de inschrijfkosten:

  • Registreer je via deze link (klik op ‘Register now’).
  • Klik op ‘registration type’ en selecteer ‘one delegate ticket’
  • Op de volgende pagina ziet u dat een ticketprijs is geselecteerd – klik op ‘next’
  • Vul uw contactgegevens in en klik op ‘next’
  • Bekijk de overzichtspagina en klik op ‘next’
  • Voer de code SCREENNL30 in klik op ‘apply’
  • Klik op ‘submit’ en je bent geregistreerd

Actievoorwaarden winactie

  • Om mee te kunnen doen aan de actie ben je een zakelijke relatie van Screenforce.
  • Meedoen kan tot en met 10 november 2023.
  • Winnaars ontvangen uiterlijk 15 november 2023 persoonlijk bericht.
  • Bij teveel aanmeldingen zal er een loting plaatsvinden.
  • Je wint één ticket per deelnemer aan de winactie.
  • De gewonnen kaart geeft toegang tot het event The Future Of TV Advertising Global 2023 en is exclusief vervoer en verblijf.

www.screenforce.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Screenforce komt met Screenforce Day 2024 en The Future of tv Advertising Amsterdam

25-07-2024 | 21:53:00
Brancheorganisatie Screenforce zal op dinsdag 24 september 2024 voor de vierde keer Screenforce Day organiseren waarbij voor het eerst The Future of tv Advertising Amsterdam zal worden gecombineerd

Screenforce: Thinkbox ziet stabilisatie kijkgedrag in het VK

23-07-2024 | 09:29:00
et grote TV scherm blijft daarbij een essentiële rol spelen, ook bij het onthouden van reclameboodschappen.

[Onderzoek] Screenforce: Hoe werken videoreclamecontacten in de echte wereld?

16-07-2024 | 12:09:00
In hun nieuwste onderzoek duiken ze dieper in de mediabeleving van verschillende kanalen in een natuurlijke situatie

Screenforce: Aandacht in huiskamer het grootst op het tv-scherm

09-07-2024 | 11:32:00
Afgelopen najaar is door SNPTV een onderzoek uitgevoerd naar de rol van aandacht in het overbrengen van de merkboodschap

Screenforce opent inschrijving vierde editie TV Masters

21-06-2024 | 09:19:29
Op donderdag 26 september begint de vierde editie van TV Masters, een interactieve training over televisie voor startende mediaprofessionals.

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.