Marketing Report
[Screenforce] Zesde editie van The Future of TV Advertising Global nieuws

[Screenforce] Zesde editie van The Future of TV Advertising Global

Op dinsdag 5 en woensdag 6 december vindt de zesde editie plaats van The Future of TV Advertising Global. Dit internationale evenement over alle innovaties op het gebied van tv-reclame, brengt alle belangrijke spelers in de video-industrie fysiek samen. Screenforce biedt ook de mogelijkheid om dit event bij te wonen door het winnen van een kaart of tegen een korting van 30 procent.

Hoe moet tv zich verder ontwikkelen?

The Future of TV Advertising is een internationaal event gericht op het stimuleren van innovaties in video-reclame. Elk jaar komt er een senior publiek van pioniers, broadcasters, exploitanten van connected-tv, mediabureaus, platforms en reclametechnologiebedrijven, in Londen samen voor twee dagen lang netwerken en debatteren over hoe tv kan worden ontwikkeld tot een beter traded, targetted, data-gedreven en data-gemeten platform.

Keynotes

Nationale en internationale gasten – afkomstig van bureaus, broadcasters, streaming platforms en adverteerders – bespreken actuele en relevante kwesties in het videovakgebied. Laat je inspireren door de presentaties van onder meer Rita Ferro (Disney), Jon Evans (System1), Peter Field, Rhys Mclachlan (ITV), Chris Edwards (Rakuten-TV), Patrick Béhar (Kantar Media) en Stéphane Coruble (RTL Ad Alliance).

Aftermovie 2022

Winactie

Wil jij naar Londen om met eigen ogen de nieuwste innovaties en beste cases te zien? Dat kan! Screenforce mag namelijk vijf toegangskaarten* weggeven. Wil jij kans maken? Stuur dan een e-mail naar info@screenforce.nl en motiveer waarom jij naar The Future Of TV Advertising Global 2023 wil.

*De gewonnen kaart geeft toegang tot het event The Future Of TV Advertising Global 2023 en is exclusief vervoer en verblijf. Voor alle voorwaarden, bekijk je de actievoorwaarden onderaan dit bericht.

Meld je nu aan en ontvang 30 procent korting

Mocht je niet meedoen of niet winnen met onze actie, dan kun je tegen korting een ticket aanschaffen! Door het invullen van de Screenforce kortingscode kun je 30 procent korting krijgen op de inschrijfkosten:

  • Registreer je via deze link (klik op ‘Register now’).
  • Klik op ‘registration type’ en selecteer ‘one delegate ticket’
  • Op de volgende pagina ziet u dat een ticketprijs is geselecteerd – klik op ‘next’
  • Vul uw contactgegevens in en klik op ‘next’
  • Bekijk de overzichtspagina en klik op ‘next’
  • Voer de code SCREENNL30 in klik op ‘apply’
  • Klik op ‘submit’ en je bent geregistreerd

Actievoorwaarden winactie

  • Om mee te kunnen doen aan de actie ben je een zakelijke relatie van Screenforce.
  • Meedoen kan tot en met 10 november 2023.
  • Winnaars ontvangen uiterlijk 15 november 2023 persoonlijk bericht.
  • Bij teveel aanmeldingen zal er een loting plaatsvinden.
  • Je wint één ticket per deelnemer aan de winactie.
  • De gewonnen kaart geeft toegang tot het event The Future Of TV Advertising Global 2023 en is exclusief vervoer en verblijf.

www.screenforce.nl

Lees ook:

[Interview] Michel van der Voort (Screenforce): Ik verwacht in 2024 herstel tv-reclamemarkt dankzij evenementen

19-02-2024 | 11:42:00
Michel van der Voort is directeur van marketingorganisatie Screenforce waar tv-reclame exploitanten als Ster, Ad Alliance (RTL Nederland) en Talpa Media Solutions (Talpa Network) alsmede andere broadcastes deel van uitmaken. We spreken hem over 2023 en 2024, de introductie van NMO, addressable reclame en andere marktontwikkelingen

[Screenforce] Wayne Parker Kent: Jongeren minder negatief over reclame en kijken veel tv/video

30-01-2024 | 17:04:00
Mediahuis, Wayne Parker Kent en MediaTest hebben vorige zomer de zevende editie van hun jaarlijkse Jongerenonderzoek gepresenteerd

[Screenforce] De kracht van creatie en de magie van afleiding

23-01-2024 | 11:04:00
Zowel Ad Alliance als Ster hebben onlangs onderzoeken uitgevoerd naar de effectiviteit van videocommercials

[Screenforce] Effectiviteit tv-commercial verschilt per dagdeel

09-01-2024 | 14:37:52
Het onderzoek borduurt daarop voort op de vraag in welke mate de context en creatie het effect van de tv-commercials bepalen

The Future of TV Advertising Global: een verslag

15-12-2023 | 14:22:00
Op 5 en 6 december 2023 vond in Londen het jaarlijkse (internationale) congres plaats over de toekomst van tv en televisiereclame: The Future of TV Advertising Global 2023

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.