Smyle en Fitzroy lanceren poetspil tijdens ADE

Smyle en Fitzroy lanceren poetspil tijdens ADE

Ter gelegenheid van het Amsterdam Dance Event (ADE) en de opening van hun allereerste Smyle x Five25 Dental Clinic op de Keizersgracht, lanceert Smyle de ADE poetspil. De poetspil is een ludieke naam voor de reeds bestaande poetstabletten van Smyle. Smyle vraagt hiermee op een ludieke manier aandacht voor mondverzorging zonder plastic in de vorm van een pil en zet met de eerste Flagshipstore een stap in hun missie om mondverzorging duurzamer en toegankelijker te maken. 

ADE poetspil

De opening van de mondverzorgingspraktijk in samenwerking met Five25 Mondhygiënisten en de lancering van de poetspil vallen samen met het Amsterdam Dance Event, waardoor bezoekers van het evenement de kans krijgen om de praktijk en het product als eersten te ervaren.

Almar Fernhout, mede-oprichter van Smyle: "We zijn ontzettend enthousiast over deze dubbele lancering. Het is een unieke gelegenheid om zowel onze nieuwe praktijk als onze ludiek bedoelde poetspil te introduceren aan een breed publiek. We willen dat iedereen met een frisse adem en een stralende glimlach van het ADE kan genieten. Crush, Brush and Smyle."

Feestelijke opening met DJ

Om de opening van de mondverzorgingspraktijk en de lancering van de poetspil te vieren, organiseert Smyle een feestelijke pre-party op donderdag 19 oktober om 19:00 uur aan de Prinsengracht 699 in Amsterdam. Smyle en Five 25 hebben voor deze gelegenheid een eigen dance track uitgebracht, genaamd Crush, Brush, Smyle.

www.wesmyle.nl

www.fitzroy.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Fitzroy en WeSmyle bedenken inhaker op inlogstoring

22-07-2024 | 11:49:00
Op duizenden plekken in de wereld en ook in Nederland was er afgelopen vrijdag last van een storing. De “blue screen of death”.

Fitzroy ontwikkelt campagne voor Madurodam

19-07-2024 | 13:36:00
De campagne, die Madurodam samen met Fitzroy heeft ontwikkeld, speelt in op de verbazing die mensen ervaren bij het ontdekken van de grote attracties

[Column] Jur Baart (Fitzroy): Dit is een oproep aan alle grote marketeers

26-06-2024 | 09:53:51
Een week nadat de campagne Stukje van mij van KPN werd gelanceerd, liet ik de video zien aan mijn elfjarige dochter

[Interview] Steven Kesler en Pieter Paul Groot over de groei en transitie van Vicky naar My Way

13-06-2024 | 18:05:00
De parkeer- en reis-app Vicky heeft in december 2023 samen met Fitzroy en BAAS een rebranding ondergaan en heet sindsdien My Way

VGZ kiest voor Abovo Maxlead als full-service mediabureau

06-06-2024 | 10:49:00
In de gevraagde dienstverlening zal het bureau werken voor de diverse merken van Coöperatie VGZ en helpen met media, content en performance marketing

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.