SPAR university, RetailMedia.One en Talpa Media lanceren retailmediaprogramma gericht op hoogopgeleide Gen-Z

SPAR university, RetailMedia.One en Talpa Media lanceren retailmediaprogramma gericht op hoogopgeleide Gen-Z

RetailMedia.One kondigt een exclusieve samenwerking aan met SPAR university. Deze exclusieve samenwerking ondersteunt merken en werkgevers om in contact te komen met hoogopgeleide Gen-Z. Het onderliggende advertentieprogramma is gericht op studenten en PhD’s van vooraanstaande universiteits- en hogescholenterreinen.

Omni-channel branding, recruitment & communicatie

De SPAR university supermarkten zijn met maandelijks 865.000 bezoeken een hotspot onder studenten op de 13 campussen in studentensteden zoals Delft, Rotterdam, Eindhoven, Utrecht, Deventer, Zwolle, Nijmegen en Amsterdam. De studerende Gen-Z’er komt door de vloerinrichting gegarandeerd en langdurig met de schermen in aanraking. Daarnaast is het gebruik van de populaire SPAR university app (gevuld met kortingscodes) buitengewoon intensief.

De subtiele wisselwerking tussen scherm en app biedt daarmee een exposure en awareness ten behoeve van b2c marketing, employer branding, promoties, traineeships, vacatures en belangrijke (overheid)communicatie onder studerend Nederland.

Gemak van campagne management

B2c marketing, employer branding en recruitment campagnes worden via het RetailMedia.One platform ingeboekt. Het platform voorziet in innovatieve meetoplossingen rondom evaluatie van campagne effectiviteit.

Talpa Media is het commerciële loket

De omni-channel advertentiemogelijkheden worden per direct in de verschillende retailmediapakketten van Talpa Media opgenomen. Het SPAR university bereik kan via Talpa Media ook als stand-alone worden afgenomen.  

Martijn ten Berge, Directeur SPAR university: "SPAR university begrijpt als geen ander wat de ambitieuze Gen-Z’er beweegt. Deze expertise wordt nu perfect ingezet ten behoeve van effectieve marketing, employer branding en recruitment."  

Marcel Vogels, Partner RetailMedia.One: "De hoogopgeleide Gen-Z’er is de kanarie in de merkmijn. Marketeers en werkgevers moeten deze groep bijzonder serieus nemen als het succesvol wil blijven bestaan. Met het SPAR university advertentieprogramma maken we dat concreet."

www.retailmedia.one

www.talpanetwork.com

www.sparuniversity.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Adrian Sanger (DVJ Insights): De Onstuitbare Groei van In-Store Media in Retail

17-07-2024 | 08:41:48
Binnen de brede definitie van wat we Retail Media noemen, is het benutten van de mogelijkheden in de fysieke winkel het afgelopen jaar aanzienlijk toegenomen.

Dentsu lanceert RetailMedia Solutions

13-06-2024 | 14:58:00
Dentsu Benelux heeft RetailMedia Solutions gelanceerd. Dit is een programma gericht op retail waarbij deze specialistische kennis geïntegreerd wordt aangeboden rondom de mediastrategie, de planning en inkoop bij alle teams binnen Dentsu

Jumbo start initiatief: Samen een betere buurt

03-04-2024 | 08:49:00
Bewoners rondom 700 winkels kunnen buurtinitiatieven aandragen voor financiële bijdrage

Albert Top lanceert retail bureaunetwerk New Retail Group

22-02-2024 | 11:20:00
Een netwerk samengesteld uit specialisten op het gebied van strategie, creativiteit, technologie en online innovatie

Albert Heijn: kerst gaat niet alleen om wat je op tafel zet, maar vooral om met wie je aan tafel zit

06-12-2023 | 14:57:00
Uit onderzoek is gebleken dat 66 procent van de Nederlandse consumenten Albert Heijn als hun favoriete supermarkt tijdens de kerst beschouwt
 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.