![Sportlife en Hero Cassis kiezen voor Somention](images/2024/Q1/SportlifexCassis_Marketing Report_Articles_1800x800.png)
Sportlife en Hero Cassis kiezen voor Somention
Social media bureau Somention gaat aan de slag met de strategie, always on, community management en social producties voor Sportlife en Hero Cassis.
Sportlife
Voor Sportlife gaat het bureau aan de slag om content te ontwikkelen die in lijn is met de unexpected freshness van het merk.
Veronique Visser: "Somention heeft laten zien dat ze het unexpected karakter van het merk Sportlife en onze uitdagingen begrijpt én in staat is dit door te vertalen naar content. Over de verschillende categorieën en pilaren heen heeft Somention een sterke creatieve paraplu neer weten te zetten. Ik kijk uit naar onze samenwerking en de verfrissende content die eruit gaat rollen!"
Hero Cassis
Voor Hero Cassis is de opdracht duidelijk: merkvoorkeur creëren bij de Gen Z doelgroep, waarbij de main focus komt te liggen op TikTok.
Sander Nuhoff: "Hero Cassis staat voor authenticiteit en plezier. In het pitchtraject heeft Somention laten zien dit niet alleen te begrijpen, maar ook dat ze nét dat stapje verder durven gaan, waardoor we dit jaar het volste vertrouwen hebben in knallende content! Ook het strategisch kader van Somention was sterk, goed uitgedacht en zorgde direct voor enthousiasme bij de betrokkenen uit ons team."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
![](/assets/images/banner-CMTA.png)
Lees ook: