Sportlife en Hero Cassis kiezen voor Somention

Sportlife en Hero Cassis kiezen voor Somention

Social media bureau Somention gaat aan de slag met de strategie, always on, community management en social producties voor Sportlife en Hero Cassis.

Sportlife

Voor Sportlife gaat het bureau aan de slag om content te ontwikkelen die in lijn is met de unexpected freshness van het merk.

Veronique Visser: "Somention heeft laten zien dat ze het unexpected karakter van het merk Sportlife en onze uitdagingen begrijpt én in staat is dit door te vertalen naar content. Over de verschillende categorieën en pilaren heen heeft Somention een sterke creatieve paraplu neer weten te zetten. Ik kijk uit naar onze samenwerking en de verfrissende content die eruit gaat rollen!"

Hero Cassis

Voor Hero Cassis is de opdracht duidelijk: merkvoorkeur creëren bij de Gen Z doelgroep, waarbij de main focus komt te liggen op TikTok.

Sander Nuhoff: "Hero Cassis staat voor authenticiteit en plezier. In het pitchtraject heeft Somention laten zien dit niet alleen te begrijpen, maar ook dat ze nét dat stapje verder durven gaan, waardoor we dit jaar het volste vertrouwen hebben in knallende content! Ook het strategisch kader van Somention was sterk, goed uitgedacht en zorgde direct voor enthousiasme bij de betrokkenen uit ons team."

www.somention.com

www.sportlife.com

www.hero.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Somention: De rol van community management tijdens het EK

10-07-2024 | 13:18:00
Heel Nederland kleurt oranje en ook op social media gaat het voetbalfestijn niet aan je voorbij.

[Vacancy] Somention has a position for Webcare & Community Managers

05-07-2024 | 08:23:00
Somention is looking for a Webcare & Community Managers (German/English/Spanish/Danish) -Part-time · Rotterdam

SodaStream Benelux kiest Somention voor influencer campagnes

26-06-2024 | 11:22:38
De samenwerking gaat van start met de zomercampagne waarmee SodaStream kraanwater weer exciting wil maken door variatie in smaak aan te bieden

[Marketing Report Cannes 2024] Vivian Kowalski en Marieke Kraanen (Somention): We pleiten voor jong talent in Cannes

20-06-2024 | 10:58:00
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report

Somention: AI-mogelijkheden in Meta Advertising transformeert doelgroepsegmentatie

13-06-2024 | 16:12:00
Met de AI tool is het mogelijk om segmenten te creëren, op combinaties van demografie, gebruikersinteracties, interesses, en koopgedrag

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.