[Vacatures] Springbok zoekt een CRM Marketeer

[Vacatures] Springbok zoekt een CRM Marketeer

Springbok is per direct op zoek naar een:

CRM Marketeer in Den Bosch

We make good brands grow big and big brands grow good. We staan op een kantelpunt in onze samenleving. Mensen willen een andere manier van consumeren, werken en leven. Wij geloven dat merken deze nieuwe manier van samenleven vorm kunnen en moeten geven. Met Springbok dragen we ons steentje bij aan de maatschappij door goede merken groot te maken en grote merken beter te maken.

Dit doen we door menselijkheid, creativiteit en technologie samen te brengen in een inspirerende werkomgeving.

Voel je meteen thuis in ons team

Als ervaren CRM marketeer zit je natuurlijk niet te wachten op een standaard taakomschrijving. Jij weet immers wel wat er zoal op jouw “to do” lijstje staat. We overtuigen je daarom graag waarom je bij Springbok aan de slag zou gaan.

Maaike: “Als CRM marketeer bij Springbok schakel je in veel gevallen rechtstreeks met de klant. En dat zijn niet de minste! Denk aan mooie merken als Rituals, Renault, HEMA en Burger King.”
Berber: “Geen dag is bij ons hetzelfde vanwege de grote diversiteit aan klanten en klantvragen. Kleinere merken maak jij groot door het bedenken van quick wins en eenvoudige oplossingen op CRM gebied. Grote merken maak jij groter door de slimme inzet van data & personalisatie én het bedenken van next-level campagnes.”
Maaike:“Omdat je samenwerkt met andere experts op het gebied van techniek, data & project management kun jij je echt focussen op jouw specialisme: CRM. Wat je in deze rol dus niet doet is het ontwikkelen van e-mails, landingspagina's en het bouwen van journeys. Dat laten we graag aan ons development team over.”

Jij houdt je bezig met het opzetten van customer journeys, optimaliseren van klantprogramma`s door de inzet van bijvoorbeeld A/B testing of advies segmentatie, het analyseren van campagneresultaten en het doen van aanbevelingen voor de toekomst. Het feit dat Springbok CRM & marketing automation één van de grootste teams binnen Springbok is, brengt nog meer voordelen met zich mee; 

Berber: “Een goede sparringpartner is altijd binnen handbereik! Daar plukken niet alleen onze klanten de vruchten van. Bij Springbok ontwikkel je jezelf in sneltreinvaart.
Maaike: “Binnen de functie van CRM marketeer is er veel ruimte voor eigen interpretatie; op basis van jouw expertise kan je een eigen draai geven aan de invulling van je functie. Je krijgt hierin veel vrijheid en verantwoordelijkheid en dat werkt heel prettig”.

En het is misschien een open deur, maar buiten dat je een groot aandeel hebt in het succes van onze klanten, bieden we je ook nog eens een flinke dosis werkgeluk; een super gezellig team, toffe uitjes, (thema)feesten en een jaarlijkse skitrip! 

Yep, je leven zal positief veranderen. En wel zo:

Je krijgt bij Springbok vertrouwen, verantwoordelijkheid en vrijheid. Je deelt zelf je eigen tijd in en er heerst een grote mate van flexibiliteit. We rekenen op jou om klantstrategieën op een pragmatische manier door te vertalen naar campagnes. Daarmee sla je de brug tussen creatie, techniek en performance door nauw betrokken te zijn bij de vastlegging van doelstellingen, het monitoren van resultaat en evaluatie. Jij doorgrondt klantvragen en data naar concrete acties en inzichten en borgt innovatie en marktontwikkelingen binnen de campagnes van je klanten.

Voor al je kennis en enthousiasme ontvang je een salaris tussen de 3000,- en 4400,- bruto per maand, afhankelijk van ervaring. Ben je verder in je carrière? Dan kan een hogere schaal gelden. Je kunt er 28 dagen per jaar lekker tussenuit en er is een goede balans tussen thuis werken, op kantoor of in de Spaanse zon. We voorzien je van het nieuwste materiaal. En hoe jij op kantoor geraakt, beslis je helemaal zelf: ook een E-bike behoort tot de mogelijkheden! We hebben een pensioenplan via Nationale Nederlanden en goedkoper sporten kun je volgens de regeling van Bedrijfsfitness Nederland.

Wat vragen we van jou?

  • Een aantal jaar werkervaring in een vergelijkbare rol. 
  • Kennis van CRM / digital marketing. Bij voorkeur bij een agency of in een voor ons relevante branche zoals retail, automotive, finance of consumer electronics. 
  • Sterke mondelinge en schriftelijke adviesvaardigheden.
  • Duidelijke mening op ontwikkelingen in het speelveld van loyaliteit- en klantprogramma’s en (digital) marketing
  • Kennis van analytics, data visualisatie en/of kennis van marketing automation platforms.

 

Wie is Springbok?

Springbok is een internationaal brandtech agency dat marketing voor merken uit de 21ste eeuw opnieuw uitvindt. Wij geloven dat merken de kracht hebben om hun bedrijf en de samenleving positief vorm te geven. Met 400 mensen slaat de organisatie bruggen tussen merkstrategie, creativiteit, data en technologie voor een groeiend aantal nationale en internationale merken zoals Jumbo, Renault, T-mobile, Greenpeace, Rituals, Hallmark, Vattenfall, Burger King en HEMA. 

Duke & Grace and B-Corp agencies Dawn en Make Sense zijn ook onderdeel van Springbok.

En? Gegrepen om impact te maken voor nationale en internationale klanten? Solliciteer hier.

www.springbokagency.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

[Marketing Report Cannes 2024] Pieter Staes: Joe Public Belgium en Springbok vormen een krachtige combinatie

20-06-2024 | 11:35:00
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report

Springbok Belgium bundelt Belgische creativiteit via Joe Public Belgium

13-06-2024 | 22:09:00
De Springbok Groep bundelt het creatieve talent in België voortaan onder de koepel Joe Public Belgium. De digital & creative groep krijgt zo een creatief agentschap met dertig concept creatieven, strategen, designers en studio-specialisten, onder creatieve leiding van Pieter Staes en Manuel Ostyn

Dawn ontwikkelt merkcampagne voor Vandebron

11-06-2024 | 12:56:00
Energieplatform Vandebron lanceert een merkcampagne: 200.000 vandebronners willen vooruit. De campagne is ontwikkeld door creatief strategisch bureau Dawn

[Marketing Report TV] Michiel van Riemsdijk over het tot stand komen van Springbok Agency

11-06-2024 | 09:10:00
In gesprek met Peter Wybenga vertelt Michiel van Riemsdijk over samenwerking tussen bureaus, managen vanuit de cockpit en het tot stand komen van Springbok Agency

Springbok & Belgische Ethias met generatieve AI

06-06-2024 | 22:45:00
Digitaal & creatief communicatiebureau Springbok en de Belgische verzekeraar Ethias hebben generatieve AI ingezet in hun meest recente nationale campagne

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.