Marketing Report
Stefan Havik CDO, Frank Mathys CTO en Job Muller Directeur Operations DPG Media nieuws

Stefan Havik CDO, Frank Mathys CTO en Job Muller Directeur Operations DPG Media

Enkele weken geleden kondigde Kris Vervaet aan DPG Media te verlaten. Dit heeft geleid tot een herverdeling van rollen en verantwoordelijkheden in het topmanagement van DPG Media. 

Stefan Havik CDO, Frank Mathys CTO

Zo is Stefan Havik benoemd als CDO (Chief Digital Officer) en zal de digitale versnelling aansturen. Frank Mathys zal zich als CTO (Chief Technical Officer) focussen op de vereenvoudiging en robuustheid van het IT-landschap. Frank Mathys treedt daarmee ook toe tot de ExCo. 

Job Muller Directeur Operations 

Ook brengt de herverdeling van het portfolio een wijziging in de aansturing van de distributie- en printingactiviteiten met zich mee. Want er zullen nog heel lang veel kranten en magazines gedrukt en bezorgd worden. Een sterke en efficiënte productieketen is daarom ook belangrijk voor onze toekomst. DPG Media brengt de gehele productieketen van inkoop papier, printing en distributie van kranten en magazines in België en Nederland samen. Job Muller zal dit als directeur operations gaan aansturen.

www.dpgmedia.nl
www.dpgmediagroup.com

Lees ook:

[Analyse] Wat betekent de overname RTL Nederland door DPG Media (zonder RTL Group)

26-02-2024 | 22:09:00
De voorgenomen verkoop van RTL Nederland door RTL Group aan DPG Media betekent in de Nederlandse mediawereld een verdere consolidatie die volgens sommigen onontkoombaar is en volgens anderen een verschraling kan betekenen

[Grow by DPG Media] Huishoudens zeer tevreden over hun boodschappenproces

20-02-2024 | 10:45:00
Onderzoek van DPG Media en Panel Inzicht naar gezinspraak in fmcg-markt

[Interview] Barbara Hazenberg & Mike van der Moolen (DPG Media): geloof in crossmediale merken en samenwerkingen

17-02-2024 | 14:24:00
Barbara Hazenberg en Mike van der Moolen vormen samen de directie advertising van DPG Media Nederland. We spreken het duo over 2023 en 2024, NMO, Ad Manager en andere trends en ontwikkelingen

[Grow by DPG Media] Een blik op wat Nederlanders echt blij maakt

16-02-2024 | 09:35:42
De meeste Nederlanders worden gelukkig van zaken als eten, familie en vrienden, maar de meningen over het geluk dat social media hen brengen zijn verdeeld

[Onderzoek] DPG Media/Mindshare: optimale contactfrequentie voor radiocommercials 3 tot 6 keer

16-02-2024 | 00:40:00
Een contactfrequentie van 3 tot 6 keer is optimaal voor het realiseren van impact op herkenning. Dit blijkt uit een door Mindshare (GroupM/WPP) uitgevoerd onderzoek in opdracht van DPG Media Radio onder 2.2327 respondenten van 20 tot 54 jaar

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.