Stoov en Fitzroy haken in op de feestdagen
De najaarscampagne van Fitzroy en Stoov focust zich op iedereen die het weleens koud heeft en op iedereen die een Koukleum kent.
Ilse van Loon, Brand & Communications Director bij Stoov: “Voor ons is het hoogseizoen weer begonnen. Als de bladeren van de bomen vallen en wanneer de temperatuur zakt zien wij onze omzet direct stijgen. Dit jaar wilden we onze Koukleum-campagne aanvullen en specifiek insteken op gifting. Een Stoov-warmtekussen is het warmste cadeau voor dit seizoen.Iedereen kan wel wat extra warmte gebruiken.”
Jur Baart, oprichter van Fitzroy: “Samen met Stoov hebben we vorig jaar een campagne construct ontwikkeld waarbij we enerzijds duidelijk het Stoov-warmtekussen laten zien en anderzijds de doelgroep: de Koukleum of de vriend(in) van de Koukleum. We zien dat deze aanpak goed werkt. Niet alleen op de doelstellingen, maar ook in de doorvertaling naar andere momenten. Je ziet dit ook terug in de eerdere campagnes met de Koukleum op de bank of de Koukleum die de thermostaat niet met rust kunt laten.”
De commercial loopt niet alleen in Nederland online en op tv, maar ook in Engeland en Duitsland.
Credits:
Klant: Stoov | Creatief bureau: Fitzroy Amsterdam | Productiemaatschappij: Kxrxt Amsterdam | Executive Producer: Allen Grygierczyk | Producer: Arjen Oosterbaan | Regisseur: Sjors Baarveld | DOP: Ruben van Weelden | Art-director: Klaas Wijnberg | Sounddesign: Pepijn Wajer - Loudness.io | Casting: Sjouercasting | Designer koukleum pak: Sasja Strengholt - Deux D’amsterdam
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook: