Marketing Report
StudioM, EssenceMediacom, Snickers en Talpa Network lanceren YouTube-serie Mega Extreem nieuws

StudioM, EssenceMediacom, Snickers en Talpa Network lanceren YouTube-serie Mega Extreem

StudioM, EssenceMediacom, Snickers en Talpa Network lanceren YouTube-serie Mega Extreem. In Mega Extreem daagt Snickers Stefan de Vries en zijn crew uit om uit hun comfortzone te stappen en hun meest extreme en best scorende video’s nogmaals uit te voeren. Maar… ditmaal mega extreem! Want: Maybe you just need a Snickers.

Humoristische merkintegratie

Stefan reist af naar Amerika om daar samen met Julia Heetman, Sean Demmers en Frank van der Slot diverse opdrachten uit te voeren. De eerste opdracht was simpel maar extreem: 'Ga de allerhoogste achtbaan ter wereld in, maar probeer niet te schreeuwen!'. De video bereikte binnen twee dagen #4 in de lijst van Trending op YouTube. Gezamenlijk met de tweede en derde aflevering, 'Rijden tot de benzine op is en overnachten waar we eindigen' en '24 uur ghost hunten in het meest bespookte hotel ter wereld', bereikt deze serie al meer dan één miljoen organische views. De laatste aflevering is aanstaande zondag om 12.00 uur te zien op het YouTube-kanaal van Stefan de Vries.

Het doel van de samenwerking tussen StudioM, EssenceMediacom, Snickers en Talpa Network is het creëren van zichtbaarheid en het overbrengen van de merkbelofte van Snickers op de Gen-Z doelgroep: mét Snickers stap je eenvoudig en vertrouwd uit iedere comfortzone en kan je de hele wereld aan. Om deze merkbelofte te vertalen naar relevante content is de perfecte match gemaakt tussen de merkwaarden van Snickers en het influencerprofiel van Stefan de Vries. De match heeft geresulteerd in spraakmakende content naar wens van de Gen-Z doelgroep. Zo durf je door het nemen van een Snickers toch wél die achtbaan in te stappen of op zoek naar geesten te gaan. Kortom: geen stroeve reclamepraatjes, maar natuurlijke en humoristische merkintegratie: What you see is what you get!

Jongere generatie aanspreken

Robert Hillebrand, Portfolio Manager Snickers: "Met deze campagne willen wij de jongere generatie aanspreken: met Snickers kan je net dat stapje verder gaan, uit je comfortzone, zelfs in MEGA EXTREME situaties. Snickers geeft je net dat extra duwtje om samen met jouw crew deze challenges aan te gaan en dit komt perfect tot uiting in de video’s van Stefan. We hebben iets mega tofs neergezet! Maybe you also just need a Snickers."

www.talpanetwork.com

www.studio-m.amsterdam

www.essencemediacom.com

www.snickers.com

Lees ook:

[Vacatures] Talpa Network zoekt een Senior Project Manager - Concepting & Partnerships

01-12-2023 | 08:11:00
Talpa Network is per direct op zoek naar Senior Project Manager – Concepting & Partnerships · Hilversum

Talpa Network: Edwin Evers op vrijdagmiddag bij Radio 538

30-11-2023 | 11:53:00
Talpa Network heeft Edwin Evers teruggehaald bij Radio 538. Hij gaat per 2 februari 2024 elke vrijdag van 14:00 tot 18:00 uur samen met Cobus Bosscha en nieuwslezer Henk Blok het programma Evers & Co maken

[Interview] Uunco Cerfontaine, Dennis van den Berg (Talpa Network) en Isabelle Willemsens (Disney) over Disney-Sky Radio samenwerking

27-11-2023 | 12:00:00
The Walt Disney Company en Talpa Network hebben een commerciële samenwerking opgezet rondom kerst en Sky Radio The Christmas Station

Beekse Bergen en Talpa Network introduceren Light Safari

27-11-2023 | 10:17:48
Vanaf begin december ontwaken na het sluiten van het park meer dan drieduizend lichtgevende dieren, bloemen en planten.

[Vacatures] Talpa Network zoekt een Data Analist Video

24-11-2023 | 08:03:00
Talpa Network is per direct op zoek naar Data Analist Video · Hilversum

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.