SuperRebel ontwikkelt campagne voor senior living merk Blooming Oosterhout

SuperRebel ontwikkelt campagne voor senior living merk Blooming Oosterhout

SuperRebel Agency heeft in samenwerking met projectontwikkelaar Merits Partners een campagne ontwikkeld voor het appartementencomplex Blooming Oosterhout. De campagne richt zich op het introduceren van Blooming als een innovatief concept voor levensbestendig wonen voor vitale senioren.

Blooming Oosterhout positioneert zich als het jongste gebouw in de regio, met state-of-the-art voorzieningen en een duurzame opzet. In tegenstelling tot traditionele seniorenwoningen, is Blooming ontworpen voor Bloomers: vitale senioren in de bloei van hun leven, op zoek naar het ultieme appartement.

De campagne, onder de noemer OK Bloomer, dit is het appartement waar je wel dood gevonden wil worden, benadrukt de focus op eenzaamheidspreventie voor ouderen. Blooming Oosterhout 40 appartementen, en 180 m2 aan gezamenlijke ruimte, inclusief een keuken, bar, woonkamer en terras. Deze faciliteiten bevorderen sociaal contact en activiteiten, waardoor bewoners niet alleen hun appartement, maar ook hun leven kunnen inrichten.

Opbloeiende boomer

Bart Timmers, projectontwikkelaar voor Merits Partners: "Bloomer is een geuzennaam voor de opbloeiende boomer. Met de vergrijzingsgolf in het vooruitzicht, focust Merits Partners zich op projecten waar mensen graag willen zijn, zelfs tot hun laatste dagen."

SuperRebel Agency erkent het belang van onderscheidende ideeën in de vastgoedsector. De campagne gaat verder dan traditionele marketing en benadrukt dat een sterke naam en identiteit van belang zijn voor projectontwikkelaars in deze moderne tijd.

Blooming Oosterhout markeert het debuut van het Blooming-concept, waarmee Merits Partners zich richt op seniorenhuisvesting. Het concept zal na Oosterhout landelijk worden uitgerold, waardoor meer senioren kunnen genieten van een oude dag.

Een artikel in BN De Stem heeft gezorgd voor regionale aandacht, waarbij de regio binnenkort vertrouwd zal zijn met het concept van een Bloomer en de kenmerken van Blooming Oosterhout.

De campagne omvat diverse media, zoals outdoor, online advertising, social media en een guerrilla-actie. Deze laatste verrast senioren op de markt met een geranium, als knipoog naar het idee dat achter de geraniums altijd nog van alles kan gebeuren. 

www.superrebel.com

www.blooming-oosterhout.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

SuperRebel lanceert socialmediastrategie voor Mannekes

17-07-2024 | 08:56:00
Elk Manneke zal zijn eigen unieke persoonlijkheid en mening delen, waarmee ze opvallen in de typische sociale mediawereld.

[Column] Arjan Hoekstra (SuperRebel): De omgekeerde wereld

02-07-2024 | 11:49:00
Tijdens de PR Awards was het de omgekeerde wereld en vielen we als creative agency tussen de PR-bureaus in de prijzen

SuperRebel geeft Teamleader focus

01-07-2024 | 08:56:49
Het bedrijf wilde een stap zetten op het vlak van communicatie en schakelde SuperRebel in om dit te verbeteren en een campagne te ontwikkelen.

SuperRebel ontwikkelt merkstrategie voor DCB

28-06-2024 | 09:13:08
Het bedrijf is bekend van pompstations waar duurzame(re) brandstoffen te tanken zijn.

[Dutch PR Awards 2024 WINNAAR] SuperRebel: Ok Bloomer

27-06-2024 | 13:00:00
SuperRebel Agency is an independent, internationally oriented creative company. We develop brave new brands and we energize existing brands
 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.