SuperRebel ontwikkelt campagne voor senior living merk Blooming Oosterhout
SuperRebel Agency heeft in samenwerking met projectontwikkelaar Merits Partners een campagne ontwikkeld voor het appartementencomplex Blooming Oosterhout. De campagne richt zich op het introduceren van Blooming als een innovatief concept voor levensbestendig wonen voor vitale senioren.
Blooming Oosterhout positioneert zich als het jongste gebouw in de regio, met state-of-the-art voorzieningen en een duurzame opzet. In tegenstelling tot traditionele seniorenwoningen, is Blooming ontworpen voor Bloomers: vitale senioren in de bloei van hun leven, op zoek naar het ultieme appartement.
De campagne, onder de noemer OK Bloomer, dit is het appartement waar je wel dood gevonden wil worden, benadrukt de focus op eenzaamheidspreventie voor ouderen. Blooming Oosterhout 40 appartementen, en 180 m2 aan gezamenlijke ruimte, inclusief een keuken, bar, woonkamer en terras. Deze faciliteiten bevorderen sociaal contact en activiteiten, waardoor bewoners niet alleen hun appartement, maar ook hun leven kunnen inrichten.
Opbloeiende boomer
Bart Timmers, projectontwikkelaar voor Merits Partners: "Bloomer is een geuzennaam voor de opbloeiende boomer. Met de vergrijzingsgolf in het vooruitzicht, focust Merits Partners zich op projecten waar mensen graag willen zijn, zelfs tot hun laatste dagen."
SuperRebel Agency erkent het belang van onderscheidende ideeën in de vastgoedsector. De campagne gaat verder dan traditionele marketing en benadrukt dat een sterke naam en identiteit van belang zijn voor projectontwikkelaars in deze moderne tijd.
Blooming Oosterhout markeert het debuut van het Blooming-concept, waarmee Merits Partners zich richt op seniorenhuisvesting. Het concept zal na Oosterhout landelijk worden uitgerold, waardoor meer senioren kunnen genieten van een oude dag.
Een artikel in BN De Stem heeft gezorgd voor regionale aandacht, waarbij de regio binnenkort vertrouwd zal zijn met het concept van een Bloomer en de kenmerken van Blooming Oosterhout.
De campagne omvat diverse media, zoals outdoor, online advertising, social media en een guerrilla-actie. Deze laatste verrast senioren op de markt met een geranium, als knipoog naar het idee dat achter de geraniums altijd nog van alles kan gebeuren.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
SuperRebel lanceert duurzaamheidscampagne DCB Energy op Prinsjesdag
SuperRebel ontwikkelt RAMPZALIG-campagne Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond
Echte Mannekes van SuperRebel verhuizen van de plee naar de straat
Nina van den Broek Account Director SuperRebel Agency
Hé wat leuk! Een bericht van SuperRebel: Wij zijn een enorme aanhanger van autobelettering
Gepubliceerd door: Daan Dekkers