SuperRebel ontwikkelt campagne voor senior living merk Blooming Oosterhout

SuperRebel ontwikkelt campagne voor senior living merk Blooming Oosterhout

SuperRebel Agency heeft in samenwerking met projectontwikkelaar Merits Partners een campagne ontwikkeld voor het appartementencomplex Blooming Oosterhout. De campagne richt zich op het introduceren van Blooming als een innovatief concept voor levensbestendig wonen voor vitale senioren.

Blooming Oosterhout positioneert zich als het jongste gebouw in de regio, met state-of-the-art voorzieningen en een duurzame opzet. In tegenstelling tot traditionele seniorenwoningen, is Blooming ontworpen voor Bloomers: vitale senioren in de bloei van hun leven, op zoek naar het ultieme appartement.

De campagne, onder de noemer OK Bloomer, dit is het appartement waar je wel dood gevonden wil worden, benadrukt de focus op eenzaamheidspreventie voor ouderen. Blooming Oosterhout 40 appartementen, en 180 m2 aan gezamenlijke ruimte, inclusief een keuken, bar, woonkamer en terras. Deze faciliteiten bevorderen sociaal contact en activiteiten, waardoor bewoners niet alleen hun appartement, maar ook hun leven kunnen inrichten.

Opbloeiende boomer

Bart Timmers, projectontwikkelaar voor Merits Partners: "Bloomer is een geuzennaam voor de opbloeiende boomer. Met de vergrijzingsgolf in het vooruitzicht, focust Merits Partners zich op projecten waar mensen graag willen zijn, zelfs tot hun laatste dagen."

SuperRebel Agency erkent het belang van onderscheidende ideeën in de vastgoedsector. De campagne gaat verder dan traditionele marketing en benadrukt dat een sterke naam en identiteit van belang zijn voor projectontwikkelaars in deze moderne tijd.

Blooming Oosterhout markeert het debuut van het Blooming-concept, waarmee Merits Partners zich richt op seniorenhuisvesting. Het concept zal na Oosterhout landelijk worden uitgerold, waardoor meer senioren kunnen genieten van een oude dag.

Een artikel in BN De Stem heeft gezorgd voor regionale aandacht, waarbij de regio binnenkort vertrouwd zal zijn met het concept van een Bloomer en de kenmerken van Blooming Oosterhout.

De campagne omvat diverse media, zoals outdoor, online advertising, social media en een guerrilla-actie. Deze laatste verrast senioren op de markt met een geranium, als knipoog naar het idee dat achter de geraniums altijd nog van alles kan gebeuren. 

www.superrebel.com

www.blooming-oosterhout.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

SuperRebel lanceert duurzaamheidscampagne DCB Energy op Prinsjesdag

17-09-2024 | 10:36:00
DCB Energy benadrukt in deze campagne het belang van directe actie in de energietransitie. In plaats van te wachten op regelgeving of de concurrentie, zet het bedrijf nu al stappen richting een schonere toekomst.

SuperRebel ontwikkelt RAMPZALIG-campagne Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond

10-09-2024 | 13:00:00
Het doel van de campagne is om zoveel mogelijk mensen in de regio Rotterdam-Rijnmond de app te laten downloaden en hen bewust te maken van de altijd aanwezige mogelijkheid dat een ramp zich kan voordoen. De boodschap wordt op een eenvoudige, maar krachtige manier overgebracht, waarbij één enkel woord veel impact creëert.

Echte Mannekes van SuperRebel verhuizen van de plee naar de straat

21-08-2024 | 15:15:00
De Echte Mannekes, bekend van hun opvallende toiletvertising-campagnes, zetten nu een volgende stap in hun reclamecarrière

Nina van den Broek Account Director SuperRebel Agency

06-08-2024 | 09:19:34
Nina van den Broek zet een punt achter RUMAG en begint als Account Director bij SuperRebel Agency. Met haar scherpe visie op klantrelaties en samenwerkingen gaat Nina ervoor zorgen dat SuperRebel een volgende stap zet in het bouwen van sterke merken.

Hé wat leuk! Een bericht van SuperRebel: Wij zijn een enorme aanhanger van autobelettering

02-08-2024 | 16:42:00
Maak van je autobelettering een moving billboard. Vaak is het niet meer dan een logo, een webadres en een oproep om te solliciteren. Maar als je het goed doet verandert je auto, bus of vrachtwagen in een opvallend moving billboard en haal je er veel meer uit
 

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.