SuperRebel ontwikkelt consumentencampagne voor SolarEdge
Het gras is altijd groener bij de buren. En dat geldt ook voor zonnepanelen. Zeker als SolarEdge er tussen zit. Het dak van de buren is altijd zonniger met SolarEdge. SuperRebel Agency ontwikkelde de campagne, op basis van deze inzichten. In de vormgeving laten ze zien dat SolarEdge er letterlijk tussen zit. Dit heeft SuperRebel bereikt door speels om te gaan met typografie. Dit is verder doorvertaald naar een key visual en een landingspagina. Hier is de typografie waar SolarEdge er letterlijk tussen zit toegepast.
Met behulp van AI heeft SuperRebel de buurman en buurvrouw tot leven gebracht. Ze versterken deze campagne met functionele argumenten waar je als klant niet omheen kunt. Op gebied van online marketing en social media is de campagne ingevuld door Adwise en Happy Horizon.
Volg Marketing Report op LinkedIn! Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Dutch PR Awards 2024] SuperRebel: Ok Bloomer
SuperRebel ontwikkelt duurzaamheidscampagne voor DCB Energy
[Marketing Report Radio] Gabriela Nouws (SuperRebel) over Hotel SuperRebel: Een smeltkroes van creativiteit
SuperRebel en Kaaps Film ontwikkelen merkfilm voor Aartsen
16 april 2024 | Marketing Report Radio: Jeroen Goeman Borgesius | Robert Heijmans | Gabriela Nouws | Dorkas Koenen