SuperRebel ontwikkelt consumentencampagne voor SolarEdge

SuperRebel ontwikkelt consumentencampagne voor SolarEdge

Het gras is altijd groener bij de buren. En dat geldt ook voor zonnepanelen. Zeker als SolarEdge er tussen zit. Het dak van de buren is altijd zonniger met SolarEdge. SuperRebel Agency ontwikkelde de campagne, op basis van deze inzichten. In de vormgeving laten ze zien dat SolarEdge er letterlijk tussen zit. Dit heeft SuperRebel bereikt door speels om te gaan met typografie. Dit is verder doorvertaald naar een key visual en een landingspagina. Hier is de typografie waar SolarEdge er letterlijk tussen zit toegepast.

Met behulp van AI heeft SuperRebel de buurman en buurvrouw tot leven gebracht. Ze versterken deze campagne met functionele argumenten waar je als klant niet omheen kunt. Op gebied van online marketing en social media is de campagne ingevuld door Adwise en Happy Horizon. 

www.superrebel.com

www.solaredge.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

[Dutch PR Awards 2024] SuperRebel: Ok Bloomer

06-05-2024 | 12:32:00
SuperRebel Agency is an independent, internationally oriented creative company. We develop brave new brands and we energize existing brands

SuperRebel ontwikkelt duurzaamheidscampagne voor DCB Energy

25-04-2024 | 11:06:00
SuperRebel en DCB Energy lanceren een campagne die de voordelen van Vooruit Tanken benadrukt - het proactief kiezen voor duurzame mobiliteit

[Marketing Report Radio] Gabriela Nouws (SuperRebel) over Hotel SuperRebel: Een smeltkroes van creativiteit

19-04-2024 | 11:51:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we haar over de keuze voor een hotel als kantoor en hoe dat de creativiteit stimuleert

SuperRebel en Kaaps Film ontwikkelen merkfilm voor Aartsen

18-04-2024 | 12:48:57
Na een vernieuwde website, was de uitdaging voor SuperRebel Agency om samen met Kaaps Film de nonstopfresh-belofte van Aartsen te vertalen naar een eigenzinnige en moderne film

16 april 2024 | Marketing Report Radio: Jeroen Goeman Borgesius | Robert Heijmans | Gabriela Nouws | Dorkas Koenen

16-04-2024 | 17:53:00
16 april 2024 | Marketing Report Radio: Jeroen Goeman Borgesius | Robert Heijmans | Gabriela Nouws | Dorkas Koenen

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.