nieuws
Tag Resultaten
Beeld & Geluid koopt BM; FC Klap blijft tot minstens 2025 betrokken
De stichting Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid (Beeld & Geluid) blijkt op 1 juli 2022 het merk en de uitgave BM te hebben gekocht van FC Klap. BM is vooral bekend als Broadcast Magazine, de naam die de uitgave voorheen voerde
1,2 miljoen euro voor start-up BALZY
Met deze kapitaalinjectie wil Balzy de internationale expansie te versnellen
[Vacatures] Zandbeek zoekt een Senior Communicatieadviseur RWS
Zandbeek is per direct op zoek naar een Senior Communicatieadviseur RWS
[Vacatures] Zandbeek zoekt een Junior Projectmanager
Zandbeek is per direct op zoek naar een Junior Projectmanager
[Grow] Dit kun je leren van Dentsu Creative Amsterdam, SAN Bureau van het jaar 2023
Dentsu Creative is verkozen tot Bureau van het jaar. Wat kunnen we van het Bureau van het jaar leren? En wat zijn de successen en uitdagingen?
[Vacatures] Talpa Network zoekt een Junior Media-Analist
Talpa Network is per direct op zoek naar een Junior Media-Analist · Hilversum
Zes op tien Nederlanders willen meer lezen
Hoewel Nederlanders moeite ervaren om tijd vrij te maken voor lezen, heeft het een ontspannend effect op maar liefst 68 procent van hen.
The Romans Amsterdam benoemt Daisy Mijnals tot Associate Director Creative Strategy
In haar functie zal Homoet-Mijnals verantwoordelijk zijn voor het leiden van klantrelaties en het ondersteunen van Managing Director Sophie Nicholson
The Romans zet wereldwijde uitbreiding voort met opening in Amsterdam
Het kantoor zal worden geleid door Sophie Nicholson, die aantreedt als partner. Nicholson komt over van het door Havas beheerde bureau One Green Bean
Ocean Outdoor breidt uit in Utrecht met groot scherm en totems
Met een groot scherm van vijftien vierkante meter en twaalf digitale totems breidt Ocean Outdoor haar netwerk uit in Shoppingcenter Overvecht in Utrecht.
[CMTA] N=5 - ABN AMRO: Truely Boring Crime
Online bankfraude/oplichting is een van de snelst stijgende vormen van criminaliteit. Met simpele tools van ABN AMRO kunnen mensen zich beter beschermen
[CMTA] Go Spooky: HEMA’s Sappige Tijden
Duik in het dynamische leven van HEMA-medewerkers, vermengd met sappig drama, onverwachte paniek en natuurlijk onze iconische rookworsten en tompoucen.
[CMTA] Dentsu: Randstad - Andersom Sollicitatie
Samen met de grootste werkgevers van Nederland (tegelijk ook de belangrijkste klanten van Randstad) draaien we het hele sollicitatieproces om.
[Interview] Romar Bucur (Banijay Benelux): immersive content en augmented reality wordt gemeengoed
Romar Bucur is Head of Business Development & Strategy bij producent Banijay Benelux. In het kader van de Dutch Media Week interviewt Marketing Report een aantal relevante spelers in de media-industrie
Startpagina.nl bestaat een kwart eeuw
Wat ooit begon als een soort afstandsbediening voor het internet, heeft zich ontpopt tot een digitale hotspot
[Interview] Nannie Gieles (Brandwebbing) over trends en ontwikkelingen in contentmarkeitng
Nannie Gieles is Managing Director bij Brandwebbing. We spreken haar in het kader van de CMTA over ontwikkelingen en trends van contentmarketing
Fitzroy ontwikkelt campagne slimme kraan Unito
Het merk vroeg bureau Fitzroy om na te denken over de positionering, big idea en doorvertalingen naar verschillende media
VIA Taskforce Creative verwelkomt eerste AI-persoonlijkheid
Met deze samenwerking tussen mens en kunstmatige intelligentie nemen VIA en Esther een flinke stap richting de toekomst van het communicatievak
[Vacatures] Qmusic zoekt een Producer Mattie & Marieke
Qmusic is per direct op zoek naar een Producer Mattie & Marieke
[Marketing Report Radio] Ingmar Bruinsma over Balzy
Ingmar Bruinsma is co-founder van Balzy. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we hem over het ontstaan van Balzy
[Vacatures] NRC zoekt een Talentvolle Beeldredacteur
NRC is per direct op zoek naar een Talentvolle Beeldredacteur