nieuws
Tag Resultaten
[Onderzoek] Audioreclame biedt volop mogelijkheden voor merkbouw
Radio als onderdeel van een crossmediacampagne zorgt voor een significante stijging van de reclameherinnering en bovenal voor positieve en onderscheidende merkassociaties
Nick Maas en Lotte van Etten naar N=5
Creatief Nick Maas (onder andere Accenture Song) en producer Lotte van Etten (onder andere Creative Animal) starten bij N=5 om de visie van het bureau te versterken met hun digitale ervaring
Alfred maakt nieuwe campagne voor Praxis: Hulp aan de Maker
Praxis lanceert een nieuwe merkcampagne, ontwikkeld door bureau Alfred. In de campagne is de bekende medewerker Theo vervangen door een Maker: een vader die duidelijk nog wat hulp kan gebruiken bij het klussen, maar dit eigenlijk niet wil laten blijken aan zijn twee kinderen
Advocaat Sebas Diekstra teleurgesteld in rapport ITV Studios; RTL Nederland wil heel stevig gesprek
Sebas Diekstra, advocaat van een aantal slachtoffers heeft gereageerd op de onderzoeksbevindingen van Doornstra die in opdracht van ITV Studios en ITV plc zijn opgesteld. Ook RTL Nederland heeft gerageerd en wil een stevig gesprek met ITV Studios Netherlands.
[Interview] Marlene Wickel: 2022 beste jaar ooit van Jean Mineur Mediavision
Marlene Wickel is Managing Director van Jean Mineur Mediavision. We spreken met haar over trends en ontwikkelingen in de bioscopen en bioscoopreclame
[Vacatures] De Correspondent zoekt een Grafisch Vormgever/DTP-er
De Correspondent is per direct op zoek naar een Grafisch Vormgever/DTP-er
ITV Studios publiceert uitkomsten en aanbevelingen grensoverschrijdend gedrag The Voice
ITV Studios heeft uitkomsten en aanbevelingen gepubliceerd van het onderzoek dat ITV Studios en eigenaar ITV plc hebben uitgezet bij advocatenkantoor Van Doorne heeft uitgevoerd
Amp.Amsterdam licht pianocommercials uit ter ere van Piano Day
Ter ere van Piano Day licht Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company een aantal commercials uit waarin pianomuziek wordt gebruikt
Mediahuis Nederland breidt team online platforms uit
Sandya Ghogli, Coen Grutters en Renée Klumper zijn gestart bij Mediahuis Nederland om de online titels naar een hoger niveau te tillen
[SHOWREEL!] Studio MINSK: Branding with devotion to motion
MINSK is een design studio gespecialiseerd in het bouwen van merken via beeld dat beweegt. Wij geloven dat bewegend beeld altijd aan de basis van een sterk merk moet staan
[DPG Grow] Blijf overtuigen in lastige tijden met jouw woonmerk
Hoe gaan Nederlanders met deze roerige tijden om op het gebied van de aankoop van nieuwe meubels? En hoe speel je hier effectief op in met jouw woonmerk
[BoxOffice] Week 13: John Wick 4 verovert de nummer 1-positie in de top 10
John Wick 4 verovert de nummer 1-positie in de top 10. De actiefilm John Wick 4 is het vierde deel van de John Wick franchise, waarin hij het opneemt tegen zijn meest dodelijke tegenstanders
VMLY&R ontwikkelt Iconic Local Flavours-campagne voor Lay's
In samenwerking met partners Brussels Ketjep in België en Wijko en Remia in Nederland werden er vier smaken gelanceerd met de overkoepelende naam Lay’s Iconic Local Flavours
TDE ontwikkelt campagne We’ve got you covered voor fietsmerk AGU
Digitaal creatief bureau TDE, dat eerder ook al met AGU samenwerkte voor alle Team Jumbo-Visma campagnes, ontwikkelt de internationale voorjaarscampagne We’ve got you covered voor het Nederlandse fietsmerk AGU
[Interview] Inge Ligthart (Dawn): Wij bieden merken Mission Driven Growth
Inge Ligthart is CEO bij Dawn en CSO bij Springbok Groep. We spreken haar over duurzaamheid, Mission Driven Growth en de toekomst van de bureauwereld
[Interview] Kim Verhaeghen: Springbok wil duurzaamheid en verantwoordelijkheid in controversieel digital advertising landschap
Niet iedereen kent Springbok. Superbekend in België en sinds de overname van Adeptiv (2020) en Dawn (2022), bouwt het brandtech agency aan zijn Nederlandse ambities. We spreken CEO Kim Verhaeghen over zijn ambities en plannen
[Budi & Thijs] De mens als merk
Om maar met de deur in huis te vallen: ik ga niet meer in het verleden leven! Dat is ook het dringende advies van mijn spiritueel leider (zoals je weet is dat mijn vrouw). Het gaat om het nu. Leef in het nu!
[Interview] Raymond Bresching (Counter Collective): We zijn story-first en beginnen altijd bij het verhaal
Raymond Bresching is co-owner van Counter Collective. We spreken hem over de plannen voor 2023, innovaties als ChatGPT en nepnieuws
[Column] Lucas Nord (Mediaplus): Hoe merken community's kunnen gebruiken – en vice versa
Het belangrijkste doel van marketing in de komende jaren zal zijn om een succesvolle communitystrategie te bevorderen
[Interview] Xavier Tilman (Ocean Outdoor): Zowel digitaal als analoog gaat OOH verder dan alleen de schermen
Xavier Tilman is CEO van Ocean Outdoor. We spreken hem over de toekomst van DOOH, de rol van technologie en de plannen voor 2023
[Interview] Arnoud van der Valk: Media Info Groep ondersteunt in het gehele publiciteitstraject
Arnoud van der Valk is Commercial Director bij Media Info Groep. We spreken hem over de groei van Media Info Groep, social listening en de nieuwe vestiging in Jakarta.